פרק 8 מה אני כוסית

6K 155 4
                                    

דיימון :

ניכנסתי לבר וישר ראיתי אותו עשיתי צעד לעברה ואז אימילי תפסה לי את היד והתחיל ללכת לכיוון השירותים .

"בוא נשחק קצת בייב " היא אמרה במבט חושני , מנסה לדבר איתי בקול הכי סקסי שיש לה אבל אין לה כזה .

רגע לפני שניכנסו לשירותיים העפתי את היד שלה מימני " עופי מימנייי מה את עושה ,לא רוצה לשכב איתך לא עכשיו ולא ביכלל את מבינה אותי יזונה אני לא בייבי שלך ולא אוהב אותך תעזבי אותי ".

צעקתי עליה בכעס שתישמע אותי מבעד למוזיקה הרועשת.

הלכתי מימנה. הלכתי לכיוון של לירי רק ראיתי אותה, ואני לא יכול לא לפנות אליה היא ממגנטת אותי אליה כאילו אני מגנט שעל מקרר .

התחלנו לדבר שאלתי אותה אם היא שותה היא אמרה לי שהיא שתתה מספיר אבל בשבילי זה לא הספיק ,הזמתי שתי שוטים וכל אחת סיים את שלו בשלוק .

היא יצאה החוצה רוצה ללכת הביתה נשארתי על הבר " מה היא הלך לך גבר " הברמן שאל אותי תוך כדי שהוא מוזג לאיזה מישהי בירה .

" היא לא הלכה ולא כלום , היא לא שלי " אמרתי לו מסתכל עליו במבט הכי קפוא שישי לי " אז יש מצב אתה מכיר בנינו כי היא ניראת  שווה" הוא שאל אותי נישען על הבר אם המרפקיים.

" לא אני לא יכול, ולא רוצה " אמרתי לו. קמתי מהבר הולך לכיוון היציא שלירי הלכה אליה .

ראיתי את אימלי מדבר איתה תופסת לה את היד ומאיימת עלי

" אמרתי לך לא לקרוא לי בייבי את לא חברה שלי את סתם סטוץ עכשיו עופי מיפה " אמרתי לה את זה בכעס היא לא מבינה רמזים .

אימלי הלכה  ואחרי קצת שיכנוה לקחתי אותה הביתה אני עצרתי לה ליד הבית ולפני שהיא באה לצאת נעשתיי לנשק אותה כמו איזה מפגר .והדבר היחד שלא הבנתי שהיא אמרה לי " אני מצטערת, אני לא כמו כולם " .

אחרי שבוע שבבית ספר שוב חזרנו לאותו שלב של מבטים זהירים .
חזרתי הביתה ב5 הגעתי הביתה ניכנסתי ודודה שלי לא היתה בבית ביגלל שדודה שלי רצתה לפצות אותי על כל מה שעברתי בילדות

היא קנתה לי כל דבר אפשרי שיכלה ניכנסתי לחדר שלי קפצתי על המיטה מדליק את הטלוויזיה הגדולה שלי ופשוט התחלטי לחשוב .

מה אני סוג של כוסית שאני כל הזמן מסתכל עליה , אני לא רוצה לאתהב באה אני לא רוצה ביכלל .
אני כל הזמן מסתכל עליה וישר יש לי מחשבות איך אני משכיב אותה בחדר שלי .

היא לא סטוץ אני לא מבין מה זה שהיא לא כמו כולם , אני לא רוצה שהיא תהיה סטוץ היא תהיה שלי רק בדרכים שיתאימו לנו .
זאת אומרת לי ...

כל המחשבות עליה עשוה  לי רק רע ,ניכנסתי למקלחת הורדתי את בגדי נשכבתי באבטיה אבל המחשבות עליה לא יצוא לי מהראש .

אני צריך לעמוד על הפוקר פייס שלי אני גבר לא כוסית מה יוצא מימני מה היא מוציא מימני .

היתי כלכך עיף מהמחשבות ופשוט נפלתי לשינה עמוקה בתוך האמבטיה .
" דיימוןן.... דיימוןן.. מהה קרהה דיימוןן ,תפתח לי את הדלת אתה שם כבר שעה וחצי מה קרה. " שמעתי את קולה של אווה דודתי מעבר לדלת .

" הכל בסדר אני יוצא " צחקתי לעצמי כמה שהיא דאגנית לפעמיים . שמתי על עצמי מגבת רק על המותניים ומטה שכל החזה שלי חסוף.

יצאתי החוצה " כמה זמן אתה במקלחת " היא התעצבנה " מה אני יעשה " אמרתי והלכתי לארון הוצאתי בוקסר שחור גינס לבן קרעים וחולצה כחולה חזקה, שמתי שעון זהב ואת הטבעות שלי לקחתי את הטלפון שלי ואת הארנק ויצאתי .

התקשרתי לג׳קסון " גק תתארגן אני באה אליך ויוצאים למועדון אני צריך מישהי דחוף " אמרתי אולי זה יוצאי אותי מהמחשבות עליה .

" סבבה חצי שעה אני מוכן " ג׳קסון אמר וניתק.
חיכיתי מתחת לבנין של גק ואחרי חצי שעה הוא ירד לבוש בשחור ולבן והשיער מסורק כמו תמיד .

והתחלנו בנסיעה למועדון נימאס לי יותר לחשוב עליה ורק לרצות אותה ולהרגיש אותה אני רוצה אותה ולא רוצה אותה אני לא רוצה לחשוב עליה יותר אני חייב מישהי בשביל להוציא אותה מהראש שלי ...


תגובות והצבעות נורא חשוב לי בבקשה מממש רוצה לדעת מה אתם חושבות עד עכשיו על דיימון ועל לירי ❤🎉

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now