פרק 57 קניה חדשה

2.3K 66 2
                                    

דיימון :

התקלחתי , התקופפתי ולקחתי את השמפו שמתי על השיער והתחלתי לחפוף.
אחרי מרכך וסבון גוף ,בזמן שמיים קרים על גופי .

עצמתי את עייני שהסבון לא יחדור אליהם ,
הרגשתי גוף קטן ומצומק נצמד אלי .
שטפתי את עייני והסתובבתי .

הורדתי את מבטי לזוג עיינים גדולות בצבע דבש מתוק , וגוף קטן מוצמד אלי בחוזקה .
"בוקר טוב קטנה " נשקתי בעדינות לראשה .

"בוקר טוב גבר שלי " ענתה לי בשקט .
"אני יכולה להתקלח ?" היא שאלה , " זאת שאלה ?" .

"אז אתה יוצאה ?" שטפתי את שיערי באחרונה והסתובבתי לכיוון השני של המיקלחת ליד הדלת הזכוכית הגדולה .
ואני יסביר יש לנו שתי מיקלחות הבית נוראה גדול אז יש אמבטיה ומיקלחון.

יצאתי ולקחתי מגבת גדולה עטפתי את גופי התחתון במגבת הגדולה , לקחתי עוד מגבת אחת קטנה וניגבתי את השיער שלא היה רטוב .

"דיימון אתה יכול להביאי לי את המגבת בבקשה , אבל את הכחולה שלך היא ממש גדולה ".
יצאתי מהחדר והלכתי לארון לקחתי את המגבת הכחולה וחזרתי למיקלחת .
לירי עמדה במיקלחת בלי שהמיים זורמיים מכסה את גופה בידיה , כאילו לא ראיתי את הגוף הזה את כולו מליון פעם .

"תפסי גבירתי " זרקתי לעברה את המגבת והיא תפסה וכיסתה את גופה .
"צאה מיפה עכשיו , צא " היא צעקה ואני התחלתי לצחוק ולצאת מחדר הרחצה .

לקחתי חולצה לבנה מכופתרת של עבודה ומיכנס שחור אלגנט , נעלתי את הנעליים השחורות שלי וסידרתי את השיער עם הקרם הרגיל שלי .

"קטנה אני חייב לצאת " צעקתי ובדיוק היא יצאה שהמגבת סביבה .
"טוב " לירי הלכה לארון והוציא חולצה שנפלה לה על הרצפה , היא התקופפה והרימה את החולצה ,היא עושה את זה בדרך כזאת שעוד שניה אני קופץ אליה .

"טוב אז אני יזוז לפני שאני קופץ אליך ואת לא רוצה שאני יעשה את זה תאמיני לי " אמרתי והסתובבתי לכיוון הדלת .
"אה אני לא היה בבית אני הולכת לסידורים רק שתידע" הסתובבתי אליה מסתכל במבט מופתעה , היא יוצאת לאין ?, מה פתאום היא לא עובדת מה הקטע .

"לאין " שאלתי וכבר הרגשתי את העצביים שלי עוליים.
"ל-לקנות כמה דבריים " היא אמרה בזמן שהיא לובשת שימלה בורדו .
"לקנות מה בדיוק ?" שאלתי ועשיתי כמה צעדיים לכיוונה.
"ליקנות כמה דברים ש-שאני צריכה "
התקרבתי אליה יותר ותפסתי בפנייה .
"אם את רוצה אני יקנה לך את זה שאני חוזר, אם את בדגל אדום אז אני מבין מה את צריכה "
קירבתי את שפתיי ונשקתי לשפתייה שמשורבבות החוצה בעצביים.
"אני לא בשום דגל אדום מפגר " היא דחפה אותי מימנה והלכה ולקחה את הנעליים הסטן סמייט הלבנות שלה .
"אז מה את צריכה לקנות ?" שאלתי
"סתם כמה דברים שאני צריכה אני לא יספר לך אתה תיראה שאני יחזור " היא אמרה ורצה החוצה מהחדר .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now