פרק 64 אין דבר כזה לא לשלם

1.9K 67 6
                                    

דיימון :

כעבור שלושה ימיים :

"ביי קטנה, מתי את מסיימת ?" היא מסתכלת

במראה של המכונית פעם אחרונה לפני שיוצאה החוצה .

"נירא לי בסביבות ארבע בצהריים " אמרה מסתכלת אליו בחיוך זחוח לב ומרשיים .

"אז אני מחזיר אותך היום " אמרתי בלי לשאול אפילו אין לי כוח שתתחיל לקחת אוטובוסים ומונית בשביל מה אני פה תמיד.

הדלת נסגרה ולירי התקדמה למסעדה שכונתית קטנה שמצאה בה לעבוד .

אם זה היה נתון בהחלטתי היא היתה נשארת בבית מבלה וקונה לעצמה את כל מבוקשה , אבל היא אמרה שהיא לא רוצה לקחת ממני כל הזמן כסף ושגם משעמם לה בבית אז אין דבר שביכולתי לעשות , אני לא החריך אותה לשבת בבית בלי מעשה .

נכנסתי למישרד שלי שהיה מצוחצח ונקי כמו בכל בוקר .

הוצאתי את המטען מחבר לשקע ומטעין את הטלפון שלי שניגמרה לו כל הבטריה ממזמן.

"בוקר טוב אדון גרין " אחת מהעוזרות נכנסה ובידה אספרספו כמו שאני אוהב ועוגיות חמאה .

העוזרת הגישה לי את האספרסו לשולחן בחיוך ויצאה מהחדר.

קמתי ממקומי פותח את החלון מיסתכל על הים הכחול והרגוע .
שומע את קולות הציפורים המציצות בבוקר ואת ציפצוף המכונית הרצחני שאוזני יכולות להשתגע משמיעתו.

חזרתי לכיסא שלי מתישב אליו בנוחות , לוגם מכוס האספרסו שלי בנחת , נותן ביס מעוגית החמאה המתוקה ומתחיל להתרכז העבודה.

המועדון של ליאו ,זאת אומרת שלי, נפתח לפני מספר ימים והעבודה רבה .
לא ידעתי שיש כלכך הרבה גברים מבוגריים שבאים למועדונים כאלה בדרך כלל אלה צעירים .

עברתי על הדוח מהמועדון הרגיל שג׳קבון שלח לי בבבוקר ועל הטופס של המועדון חשפנות והכל בסדר גמור .
ליאו לא עושה שטויות וזה מה שחשוב .

הדיווח היומי הגיעה מכל מוכר באזור ,אין לי מושג קלוש מי אלה אני רק 'הביג בוס ' אני רואה כמה נכנס כמה יוצאה וכמה כסף נכנס .

* * * *

"מה זה לעזאזל " הסתכלתי על דף הנייר ,הכמות שמוכרים לא שווה ביכלל לכמות הכסף הנכנס , זה לא הגיוני ולמה לא משלמיים את מה שצריך לא היה פה שום דבר בחיינם זה כסף שאני צריך זה חשוב .

"ג׳קסון תגיעה עכשיו " צעקתי לטלפון מנתק בלי לשמוע את תשובתו , פשוט שיגיעה ויעשה את העבודה שלו .

אף אחד , אבל אף אחד לא יקח ממני בלי תשלום .

"מה דיימון מה קרה ?" ג׳קסון נכנס למשרד שלי מתישב בכיסא מולי באמצע שהוא מדבר אם מישהו בטלפון.

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now