דיימון :
אחרי שלושה ימיים .
קמתי בבוקר על הספה שלירי עלי אני עדין חלש מאתמול מתפוצץ לי הראש אני לא יודע איפה לקבור את עצמי .
הוזזתי את שיערותיה של לירי שהיו על פנייה
והיא התחילה לזוז ."בוקר טוב " אמרתי לה בקול עייף וצרוד
"בוקר טוב איך אתה מרגיש "
היא החזירה לי בקול צרוד וסקסי בטרוף היתי מזיין אותה כאן ועכשיו אם לא היה כאב לי הראש." רוצה את הכדור שלך שאני יביא לך "
"לא הכל בסדר " עניתי לה היא כלכך חמודה שהיא דואגת לי ככה .
היא הסתובבה עלי ונשקה לשפתיי נשיקה עדינה ורכה כמו משי .
שפתייה רפרפו על שפתיי תפסתי בפניה ונשקתי לכל מקום אפשרי בפנייה.נשכתי את שפתייה נשיכה קצת חזקה והיא גנחה לפני בלחש.
לשוני החליקה לפיה בודקת ומגאלה ומנעשה לזכור כל חלק וחלק בחלל פייה.אני כלכך אוהב את זה שהיא לא מנעשה להשטלת היא נותנת לי להיות השליט היא נותנת לי להיות הכוח וזה עושה לי את זה כלכך .
התנתקנו מחוסר אוויר והיא צחקקה והסתכלה הישר לתוך עייני .
נשקתי בצווארה שותל נשיקות חמות ואוהבות משאיר סימנים קטנים .סובבתי אותה שהיא תהיה מתחתי ואני היה מעליה .
ידיה הקטנות היו על החזה שלי תפסות בחולצתי מקרבות ומדביקות אותי אליה שמחט לא תוכל לעבור בנינו .הרגשתי את ידיה מחליקות על שולי חולצתי ומרימות אותה לאט לאט .
קמתי מימנה קצת והורדתי את חולצתי מהר חוזר ונצמד אליה.
היא התחילה לצחוק כמה אני אוהב לשמוע את הצחוק הזה שלה הצחוק היפיפה שלה שיכול לשמח כל דבר קטן .תפסתי בחולצתה והתחלתי להפשיט אותה והיא לא התנגדה מאז אותו לילה מיוחד שאני לא ישכח לכל החיים, הוא היה חרוט במוחי לנצח .
הורדתי את חולצתה והמיכנס שלה ירד גם וניזרק לחלל עם המיכנס שלי בנוסף.
נצמדדי לגופה החשוף ונשיקתי אותה בפרעות הנשיקה התעדקה והעמיקה יותר זזנו בקצב אחיד .
ידי ירדו לגבה ופתחו לאט את סוגר החזייה שלה היא פתחה את עיינה ותפסה בידי .
"דיימון אני לא מסוגלת אני מצטערת אני באמת מצטערת "
היא סגרה את החזייה שלה בחזרה וראתה את המבט שלי. היא עדין לא מרגישה בנוח מולי למרות מה שהיה חשבתי שזה חלף לה .
היא חזרה ממשיכה את הנשיקה ידי ירדו והורדתי את התחתון שלה לאט לזה היא לא מתנגדת לפחות משהו .
רגלייה התלפפו סביב אגני וגניחות קטנות יצאו מפיה כל עוד אני זז מעלייה באיטיות נזהר לא להכאיב לה יותר מידי .
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Acciónיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...