פרק 62 עוד שקית

2.1K 58 0
                                    

דיימון :

היא משחקת מלוכלך זה לא בסדר , כמה היתי נותן בשביל לישאר איתה פה עכשיו ולישון איתה בלילה ולהמשיך לשחק את המשחקים שלה .

ירדתי מהמכונית שלי והתקדמתי למועדון , לא היתי פה הרבה זמן אני בדרך כלל עובד במשרד שלי במקום פה כי זה יותר נוח .

ג׳קסון פה כל היום, הוא התקשר ואמר לי שיש שוטרים ולבוא מהר כי הם עושים בלאגן ואנשים הולכים , זה לא יכול להיות אנחנו יותר מהמשטרה יותר נכון המשטרה עובדת עצל איירס אז אני לא מבין איך יש להם חוצפה לבואו ולהתיצב במקום שלי .

"שמעתי שיש לי פה קרציות " נכנסתי למשרד שלי במועדון , ג׳קסון עמד ליד הכיסא שלי ושתי שוטרים ישבו ודיברו איתו בצעקות .

"ומי אדוני " שאל אחד מהם ,ג׳קסון הביא לי ולו שתי כוסות של וויסקי.
"הבעלים של המקום " התישבתי על הכסא שלי, נשען קדימה על השולחן במבט קצת מאיים .

"סוף סוף כמה זמן להגיעה " הוא צעק ואני התחלטי לצחוק בקול רם .
"אתה בשטח שלי אתה תתנהג בכבוד אלי אני מובן , אם לא אני יכול להראות לך כמה אני רציני " פתחתי את המגירה ליד השולחן שלי והוצאתי אקדח , שכובן ישר לראשו של השוטר הבן זונה .

"אני מבין " הוא אמר ובלע את רוקו , הבחנתי בגורגרת שלו שעולה ויורדת בצווארו .
"אני ידבר " השוטר השני אמר " יש בעיה במועדון , החוק אוסר על מועדון לציבור שהיה אם מועדון חשפנות , זה לא חוקי זה יכול להיות רק מועדון רגיל "

הרמתי את ראשי בגאווה מול השוטרים שזזו לא בנוח על הכיסאות שלהם .

"אתה יודע שהבוס הגדול זה איירס נכון , אני נחשב היד ימינו במודעון הזה ."
הסתכלתי וראיתי את מבטם קצת מזוהזה חסר כל הבנה לאין הם נכנסו .

"אה... אני מבין אבל זה בכל זאת לא יוכל להיות" השוטר השני אמר , חברו החוצפן הכה אותו מרפק לצלעוות.

"הוא לא יודע , הוא חדש אני מצטער אדון גריין " השוטר החוצפן אמר ונעמד מסמן לחברו לעמוד גם .

"לא אתם רוצים ככה אז בסדר , נפתח עוד מועדון אחד לחשפנות ואחד רגיל " אמרתי בעצביים שעלו לגופי , הרגשתי את דמי רותח ושורף את כולי מבפניי.

השוטריים הנהנו לעברי הצדיעו כמו חיילים טובים ויצאו במהירות מהמקום .

"אתה רציני איירס לא יאשר דבר כזה " ג׳קסון אמר והתישב על השולחן שלי .
"רק שתידע שדיברנו לא מיזמן לא משהו חשוב חוץ מיזה שהוא נתן לי מקום שלוש רחובות מיפה , את זה נעשה לחשפנות כי בכל זאת זה הרבה כסף , ופה היה המועדון שאני תמיד חלמתי אליו "
אמרתי והרמתי את ידי לאוויר , מסמן שכל המקום שלי .

"ומי ינהל שם אתה , באיזה זמן בדיוק ?" ג׳קסון שאל ואני לבנתיים מזגתי לעצמי ולג׳קסון עוד וויסקי .

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now