פרק 13 הקש ששבר את גב הגמל

4.6K 123 1
                                    

דיימון :

"נימאס לי מכולם זה מה שקרה לי החיים מאכזרים אלי כאילו אני בן זונה  " אמרתי לגק בזמן שהברזנו מהשיעור והינו במחששה .

"גבר תרגע מה יש לך ,ממתי אתה ככה ביגלל בחורות " הוא אמר שם את ידו על כתפי .
וזה משגע אותי באמת, ממתי בחורות זה משהו שמתסכל אותי ככה, שובר אותי ממתי אני זה שצריך להיות הביץ הבן זונה שלוקח אותם רק ללילה וזורק אותם לפח מה נהיה מימני .

"למה היא לא יוצאת לי מהראש זה לא שהיה לנו משהו ביחד " אמרתי לו מבין את עצמי .

" לא יודע מה אתה רוצה מימני, אני מאושר אל תבאס לי תתחת " גק אמר הוא מאושר מאוד השבוע וחצי היו בשבילו כמו סוכר .

יולי והוא ממש התקרבו והוא אפילו צרפת אותה בסוף .אני גאה בו כלכך על זה .

"טוב אני הולך לקחת את הדברים שלי ולזוז הביתה. אין לי מה לחפש פה יותר זה נהיה משעמם מרגע לרגע " אמרתי קם לוקח את התיק שלי והולך משאיר את גק אם הסיגריות שלו לבד.

עוד פעם הם , הם רוצים עוד מכות או לשגע אותי .
ראיתי את רועי ובר יושבים בשולחן הירוק היתי מאחורי קיר הבנין ורציתי לשמוע מה הם אומרים שוב, אם זה על לירי אז אני שוב היה מוכן לפוצץ אותו מכות ,וגם אם זה לא היה עליה אני מסכים לפוצץ אותו מכות .
מה יש לי ,די לחשוב עליה באתי להמשיך ללכת אבל מה ששמעתי עצר אותי מלזוז.

"אני אומר לך עוד קצת והיא תהיה במיטה שלי ,תן לי לקנות לה עוד מתנה וזהו היא תיתן לי את מה שאני רוצה " רועי אמר ל
בר " תקשיב אני לא יודע מה אתה מוצא באה אבל חברה שלה ג'ולי הזאת, שהיא כל הזמן מסתובב איתה פשוט חמה אש " בר החזיר לו תשובה אם שאלה שתי סוטים .

" אני יודע היא גם ברשת שלי אל תדאג, אני מסודר , אני יזין את לירי ואני כבר עכשיו מזיין את ג'ולי היא בוגדת איתי בחברה שלה וזה לא מזיז לה " . היתי בשוק המבט שלי היה משותק כמה אפשר לטרוף את כל העולם הוא מנעשה להשכיב את כל השכבה .

מה אני יעשה אם אני ירביץ לו שוב ,לירי בטח תתעצבן עלי עכשיו שהם ביחד ואפילו מבטים חמודים אני לא יקבל מימנה יותר, וגם יעיפו אותי מבית הספר בבעיטה בתחת לאלף עזאזל .

אני הולך להגיד לה ושתיתמודד אם זה לבד בוגדים באה היא כלכך תמימה היא איפילו לא תבין את זה לבד צריך לעזור לה .

הלכתי לכיתה שלה פתחתי את הדלת והמורה להיסטוריה היה בפנים והסתכל עלי משלב את ידי על חזו ובוהה בי .

" באמת טוב שחזרת תצטרף אלינו" המורה אמר וביקש מימני לשבת .
"ציפי קוראת ללירי בואי זה דחוף " אמרתי ויצאתי מהכיתה מי שם על המורה הזה ביכלל .

"מה אתה רוצה מימני " היא אמרה לא מסתכלת עלי מתבישת משחק באצבעות שלה ,עם מבט אל הריצפה כמה שהיא חמודה שהיא מתנעגת כמו תינוקת מה היתי עושה לה עכשיו . דיי דימון תרגע ...

אהבה לא כשורה / הושלם Where stories live. Discover now