דיימון :
סירקתי את השיער מול המראה מתארגן ליצאה לירי צועקת עלי מבחוץ אוף מה יש לך לילדה הזאת .
הדלת נפתח בתנופה והיא עמדה שם קטנטנה בפיג'מה בוהה בי כאילו לא ראתה גבר מימה .
הערתי אותה מהמחשובות היא הלכה למטבח, זורקת עלי בקבוק מיים אמרתי לה שאני יוצאה והיא לא רצתה לתת לי לירי רצה לדלת נעלה אותה ולקח את המפתח.
היא חזרה והתיישבה על השיש שהידים שלה מאחורי הגב, בשביל שאני לא יקח את המפתח התקרבתי אליה היא הרימה את הרגליים שלה שאני לא התקרב .
היא הורידה את הרגליים התקרבתי אליה ולקחתי את המפתח מהיד הקטנה שלה והיא התעצבנה שאני יותר חזק מימנה שזה נכון דרך עגב , היא ממש חלשה לא היתי צריך להפעיל כוח .
הינו כלכך קרובים לא חשבתי שנגיעה לזה הסתכלתי עליה בתוך העיניים הקטנות האלה החומות והמזמינות, ממכרות הרגשתי שאני במידבר חום טובע בגבני הצבע שבעיינים שלה .
הוזזתי לה קבוצת שיער שהיתה על פניה אל מאחורי האזן, התקרבתי עליה עוד קצת ושפתיי פשוט פגשו את שפתייה ברכות .
לא שלטתי על עצמי פשוט רציתי לטעום אותה קצת , להרגיש את המגע שלה .הרגשתי בעננים לא משנה כמה התנשקתי אם בנות, אף נשיקה לא משתווה לנשיקה הזאת היא לא ידעה מה לעשות כאילו זאת נשיקה ראשונה שלה .
היא ליפפה את ידיעה סביב צווארי תפסתי ברגליה כורך אותם סביב אגני, לא עוצר את הנשיקה הזאת לרגע, כי אני יודע שאנחנו נתנתק אז זה לא יחזור פעם שנייה .
הרמתי אותה היא כלכך קטנה וקלה, מה היא לא אוכל .
השבתי אותה על המיטה והיא התנתקה מימני והלכה אחורה .מתחילה להצטער על מה שקרה, כאילו זאת אשמתה התנצלתי אני כי זאת היתה אשמתי. אפילו שהיא זרמה איתי, אם היא לא היתה רוצה היא היתה מתנתקת מימני לפני .
היא רצתה ללכת הביתה. היא באמת חושבת שאני אתן לה לצאת ב אחד בלילה הביתה לבד היא כלכך חייה בסרט.
היא רצתה לישון בספה היא באמת חושבת שאני כזה מניאק שאני יביא לה לשון בסלון .
נתתי לה לישון במיטה שלי בחדר שלי לבד אפילו ,
שיש לי מיטה זוגיית שתישן לבד היא לא נירא לי רוצה שאני ישן איתה עכשיו.החלפתי בגדים והלכתי לסלון שוכב על הספה בטלפון עובר על האינסטה שלי עוד כמה בנות שולחות לי עוקב, עוד כמה שולחות לי הודעות כמה הם מחכות שאני יחזור ונעשה את מה שעשינו הם לא מבינות שהם היו רק ללילה אחד ודי .
הנחתי את הטלפון לידי מנסה להירדם בכל זאת מחר יש לימודים .
שמעתי צעקות מהחדר שלי רצתי וראיתי את לירי כעסת וצעקת על מישהו תוך כדי שינה .
YOU ARE READING
אהבה לא כשורה / הושלם
Acciónיש מקומות שלא צריך להגיע אליהם. מקומות רעים ,מקומות מסוכנים ,של פשע ,סמיים, וזנות. ויש את הטוב השמח המאושר שכולם רוצים. לירי ג'קסון ילדה טובה בת 17 מתחשבת ואכפתית משתדלת לא להסתבך בצרות. שומרת על עצמה לא רוצה להתקלקל מהעלום שבחוץ. דיימון גריין ילד...