#12-Daddy

3.6K 402 259
                                    

Ξεφυσιξα μη πιστευοντας τι πρόκειται να κανω.

Θα μου το πληρωσεις αυτο Aston White! Θα μου το πληρωσεις πολυυυ ακριβα!

Εκανα puppy face και εβαλα τα χερια μου λιγο πιο κατω απ'τη μέση του.

"Σεεε παρακαλω Astooon (ξερναω) δωσε μου τα ρουχα μουυυ" τον παρακαλεσα μη χεσω.

Εκεινος γελασε και εβαλε τα χερια του στη δικη μου μεση. Το διασκεδαζε κιολας η παλιοσουπια της κολασεως.

"Γιατι θες να στα δωσω;" μου ειπε πονηρα.

Για να φτιάξω ένα σκοινί και να σε πνίξω.

"Για να ντυθω και να φυγω" ειπα μη βγαζοντας το puppy face απτη μουρη μου.

"Χμμμ... Μπαα δεν στα δινω" μου ειπε, ε και εγω τα πηρα.

"ΡΕ ΑΙ ΣΙΧΤΗΡ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ" φωναξα και πηγα να φυγω, αλλα με επιασε και με ξαναεφερε κοντα του.

"Α-α-α! Δεν εχει τετοια αν θες τα ρουχα σου" μου ειπε πονηρα και εγω τον κοιταξα με το πιο δολοφονικο μου βλεμμα.

Καταλαβα ομως οτι ετσι δεν θα επερνα ποτε τα ρουχα μου οποτε ξαναεκανα puppy face, δυσανασχετωντας.

"Σεεε παρακαλω Astonουυυκο δωσε μου τα γαμημ- εεε εννοω τα ρουχα μου"

"Χμμ, παρακαλεσε με λιγο ακομα" ειπε με ενα αυταρεσκο χαμογελο.

Ε άμα σου δώσω τώρα, ένα χαστούκι εγώ θα φταιω; Μαζοχα, ε μαζοχα.

Τοτε πηγα επικίνδυνα κοντα του και τον ακουσα να ξεροκαταπινει. Χααα, τι παθαμε Astonουκο;

Τωρα εγω ημουν αυτη που χαμογελουσε πονηρα (γκουχ γκουχ και σαν τον Τζοκερ). Τοτε πηγα ακομα πιο κοντα του και του ψιθυρησα, "Σε παρακαλω... daddy"

Η ανασα του εγινε κοφτη και βαρια και οι κορες του διασταλθηκαν. Χααα, ετσι για να μαθεις Astonουκο!

Με βλεμμα νικητριας πηγα να φυγω, ομως με επιασε απτο χερι και με εριξε με δυναμη στον καναπε. Εμ... ΑΟΥΤΣ;!

Πριν προλαβω να κανω κατι ειχε ανεβει πανω μου και πιεζε τα χερια μου δεξια κι αριστερα απτο κεφαλι μου.

"Πως με ειπες;" ψιθύρισε.

"D-Daddy" ειπα φοβισμενα εγω γιατι ΧΕΥ, Ο ΤΥΠΟΣ ΕΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΨΥΧΟΠΑΘΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΕΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ.

"Δεν θα με ξαναπεις ετσι, γιατι θα κανω πραγματα που δεν θα σ'αρεσουν. Καταλαβες;" μου ξαναψιθυρισε σαν ψυχακιας.

Εγω εγνεψα γιατι απ'τον φοβο μου δεν μπορουσα να μιλησω.

"Ωραια" ψιθύρισε ξανα και σηκωθηκε απο πανω μου.

-------------------------------------
Ε εντάξει τώρα με παραδεχεστε δεν μπορείτε να πείτε😂

Έχω πιάσει φωτιά σημερα😂🔥

Ελπίζω να σας αρεσε❤

Ποιο είναι το αγαπημένο σας χρωμα;😍

Εμενα:το μαυρο🖤

Τιλ νεχτ ταιιμμμ

-Σοφ

Hey Mel! You've got a message!  Where stories live. Discover now