#78-Πεθανες

2.8K 319 215
                                    

Αααχχχ είναι όνειρο να κάθομαι με τον Jake και να μιλάμε και να γελάμε και, ααχχχ...

Ότι καλύτερο παιδιά, σας το εύχομαι, να σας κατσει το κρας.

"Λοιπόν Μελ, σκεφτόμουν..." άρχισε αμήχανα ο Jake. "Τώρα που σε μία εβδομάδα τελειώνουν τα σχολεία... να ίσως, τι θα έλεγες αν, πηγαίναμε κάπου μία εκδρομή; Εγώ, εσύ, η Σούλα κι ο Aaron;" συνέχισε τρίβοντας τον σβέρκο του αμήχανα.

Μου το χαλασε που ειπε την Σουλα και τον Aaron, αλλα...

Ω.
Δεν.
Το πρότεινε.
Μόλις.
Αυτό.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ ΚΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕΕ.

Αχ, μόνοι -καλά όχι τελείως (κριμαα)- με τον Jake σε ένα εξωτικό νησί, να μου κάνει πρόταση γάμου και μετά να ζήσουμε μαζί με τα μωρά μας για πάντα και πάντα και πάντα και πάντα και πάντα..

Αχχχ, ευχαριστώ, ΘΑ ΠΑΡΩ!

"Εμ, γιατί οχ-" ήμουν έτοιμη να απαντήσω, όταν νιώθω δυο χέρια γύρω απ'τη μέση μου και στη συνέχεια ένα έντονο γαργαλητό.

Αρχίζω να γελάω σαν να μην υπάρχει αύριο (για αυτον που με γαργαλαει και με ρεζιλευει, επειδη εχω γελιο κατσικας, δεν θα υπαρχει) και προσπαθώ να ξεφύγω από τα χέρια αυτού που με γαργαλάει.

Ο Jake έχει μια ενοχλημένη έκφραση στο όμορφο πρόσωπό του και μπόρω να φανταστώ ποιος βρίσκεται από πίσω μου.

Γυρνάω και, φυσικά, βλέπω τον Aston.

Με φιλάει πεταχτά και λέει, "Μα μωρό μου, δεν είπαμε ότι θα πάμε διακοπές μαζί;"

ΑΧΝΕΕΕΕΕ, ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ.

Α;
Τι;
Που;
Ποιος;

"Ποιος ήρθε;" σηκώνω το φρύδι μου, αλλά με αγνοεί και γυρνάει στον Jake.

"Α, γεια σου Jake. Τι κάνεις μπρο;"

Bruuhh. Αυτός πρέπει να έχει πάθει μετάλλαξη δεν εξηγείται αλλιώς.

"Εμμ, καλά είμαι" λέει αυτός καθαρά εκνευρισμένος.

Αχουτον μωρέ, τον γλυκούλη.

Τον ενοχλησε που ηρθε αυτη η σαυρα και μας διεκοψε. ΜΕ ΘΕΛΕΙΙΙΙ.

Και τοτε ξυπνησες.

Τςςς, παψε.

"Μπράβο, πάντα καλά" λέει κι ο Aston αδιάφορα.

Αχουτον μωρέ, θέλει ξύλο.

"Ναιι, εε, πρέπει να φύγω τώρα, τα λέμε Μελ" λέει νευρικά και φεύγει γρήγορα από κοντά μας.

Γυρνάω στον Aston.

"Πεθανες"

--------------------
Τρια κεφ μεσα σε μια μερα γουαου ειμαι καλος ανθρωπος

Hey Mel! You've got a message!  Where stories live. Discover now