#38-Μικρη μου

3.1K 339 69
                                    

"Jake μη-"

"Ποιος είναι αυτός;"

Ω ΤΕΛΕΙΑ.

Τρέχω και αρπάζω την φωτογραφία που κρατούσε ο Jake.

Αωω, είναι τότε που είχαμε πάει εκδρομή και είχα βγάλει τον Lex χωρίς να το ξέρει...

Ήταν τόσο γλυκός...

ΜΠΟΥΧΟΥΧΟΥΥΥΥ.

"Εμ, αυτός είναι ο...ξάδερφος μου!"

Ο Jake ανασηκωνει το φρύδι του και με κοίτα με σταυρωμένα χέρια.

"Καιιι πως τον λένε;" με ρωτάει.

Ωχουυυ, πολύ περίεργος μας βγήκες!

"Εμ... Albert! Ναι Albert!" λέω και χαμογελάω με οοολα μου τα δοντάκια.

Φτηνά την-

"Και που είναι τώρα;"

ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ;;
ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΡΩΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΠΑΛΙΟΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΑΣ ΤΑ ΦΙΛΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;;

"Εμ... Είναι στη Γερμανία. Αλλαααα δεν σταματάμε να ασχολούμαστε με τον ξάδερφό μου και να κοιμηθούμε;" λέω με την ελπίδα να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

"Α, εμ ναι. Συγγνώμη αν έγινα αδιακριτος"

ΟΧΙ ΚΑΛΕ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ ΚΑΝ! ΕΣΥ ΑΔΙΑΚΡΙΤΟΣ; ΑΠΑΠΑ. ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ, ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΝΤΑ!

"Όχι όχι, δεν πειράζει...έλα"

Ξαπλώνω στο κρεβάτι όσο πιο πολύ άκρη μπορώ και νιώθω τον Jake να ξαπλώνει δίπλα μου.

Ξαφνικά νιώθω ένα χέρι να με αγκαλιάζει και να ακουμπάω στο στέρνο κάποιου.

"Μη σε ρίξουμε κι απ'το κρεβάτι σου" ψιθυρίζει ο Jake και ανατριχιάζω.

Έτσι, μυρίζοντας το άρωμα του, ο ύπνος δεν άργησε να με πάρει.

+

-Ντιν ντιν. Ντιν ντιν-

"ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΑΛΙΟΞΥΠΝΗΤΗΡΙ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ ΛΕΣ;; ΑΙ ΣΙΧΤΗΡ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΟΝ ΥΠΝΟ" φωνάζω και κλείνω το ξυπνητήρι.

Ε μα....

ΤΙ ΚΟΙΤΑΤΕ;
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΞΥΠΝΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ;;

Σηκώνομαι και βλέπω οτι ο Jake δεν είναι δίπλα μου. Όμως βλέπω ένα χαρτάκι πάνω στο κομοδίνο.

Πλησιάζω και το παίρνω στα χέρια μου.

"Μικρή μου, σηκώθηκα και έφυγα, νωρίς το πρωί. Σε ευχαριστώ που με φιλοξενησες❤ -Jake"

ΑΚΨΟΦΞΔΞΨΞΦΔΘΣΠΩΚΔΞΣΗ
ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ;;
ΑΠΛΑ ΛΙΩΝΩ!
ΑΑΑΧΧΧΧΧΧ JAKΕ!

"Τι φωνάζεις έτσι προγνωστικά μαρη;" λέει ο Aston καθώς μπαίνει στο δωμάτιο.

Α, γεια σου Aston, που να ακούσεις τι-

ΚΑΤΣΕΚΑΤΣΕΚΑΤΣΕ.
ΚΑΑΑΑΑΤΤΤ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ ΡΕΗ!
ΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ;;

"ΑΣΤΟΝ;;" αναφωνώ και γουρλωνω τα μάτια μου.

Πόσες φορές έχω δει αυτή τη σκηνή;

-------------------------

Πολυυυυυυυυυ

Hey Mel! You've got a message!  Where stories live. Discover now