"Πλακα κανεις" λεει ο Aaron μόλις του έδειξα το σπίτι μου.
"Εμ οχι;" λεω γελώντας. "Γιατι;"
"Γιατι, το ακριβώς απέναντι σπίτι είναι το δικό μου!" φωναζει ενθουσιασμένος.
"Πλάκα κανεις;!" το σαγόνι μου φτανει στο πάτωμα.
Σκουπισε το λιγο ακομα, μπορεις.
Εσκαγες;
Σκουπιζες;
Γκρρ, καταραμένη, που να πέσεις από κάνα γκρεμό!
Ειι, το ακουσα αυτο!
Αυτός ήταν ο σκοπός!
"Όχι!" είπε ενθουσιασμένα.
"Τελειααα!" φώναξα και τον αγκάλιασα σφιχτά.
"Αλλά πως και δεν σε έχω δει;" απόρησα.
"Δεν πέρναγα πολύ χρόνο στο σπίτι μου, συνήθως πηγαινα στο... εξ μποιφρεντ" ειπε λυπημένα, αλλά του έπιασα τα μάγουλα και του τα ζουληξα.
"Ειιι, δεν είπαμε ότι δεν θα ξαναστεναχωρηθεις για αυτον;" του είπα και χαμογέλασε, κουνώντας το κεφάλι του.
"Έτσι μπράβο!" είπα και γελάσαμε. "Τέλος πάντων, νυστάζω πολύ, και αν μείνω κι άλλο εδώ θα με πνιξεις με τις αγκαλιές σου" με πείραξε και έκανα και καλά την θιγμενη.
"Κακιε" του είπα και τον χτύπησα στο μπράτσο ελαφρά.
Αυτός γέλασε.
"Τα λέμε αύριο μικρή. Θα πάμε μαζί σχολειο" ειπε και μου έκλεισε το μάτι.
Αυριο; Πωω, το 'χα ξεχάσει ότι αύριο ήταν Δευτέρα. Βασικά, σήμερα. Πφφ.
"Που ξες σε ποιο σχολείο παω;" τον ρώτησα και ανασηκωσε το φρύδι του.
"Σε αυτό λίγο πιο κάτω δεν πας;"
"Ναι, αλλά... ΟΜΓ, ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΎ ΕΚΕΙ;" ενθουσιάστηκα και γέλασε.
Οταν εισαι αντικοινωνικη και δεν ξερεις κανεναν στο σχολειο σου.
Λολ, μαλλον θα συμφωνησω σ'αυτο.
ΠΩΣ ΚΙ ΕΤΣΙ;;
Μη με κανεις να το παρω πισω-_-
"Ναιπ. Αλλά τώρα υπνο μικρή έχουμε μόνο.. *κοιτάει αόρατο ρολοι* ..3 ώρες περίπου μέχρι να σηκωθουμε" λεει και ξεφυσαω.
Με μαύρους κύκλους θα πάω πάλι σχολείο. Γευυ.
Αφού τον καληνυχτίσω, μπαίνω στο σπίτι και ανεβαίνω προσεχτικά τις σκάλες για το δωμάτιο μου, για να μη με ακούσει η γιαγιά.
Όταν φτάνω στο δωμάτιο μου, ξεφυσαω ανακουφισμενη και μπαίνω μέσα.
"Επιτέλους, δεν άντεχα άλλο με αυτές τις γο-" και τότε βλεπω κάτι που με κάνει να αναπηδησω στη θεση μου και, παραλίγο να τσιριξω.
Αχ, δεν θα κοιμηθουμε σημερα.
Πάλι καλά έβαλα τα χέρια μου μπροστά στο στόμα μου, εγκαίρως.
Αχ καλε, βραδινο κιντερ εκπληξη.
"Aston; Τι κάνεις εσύ εδω;"
-------------------
Συγγνωμη αν δν απανταω στα σχολια αλλα ναι ξερετε την κατασταση:(Οταν παω πισω απτις διακοπες θα τα απαντησω ολα προμις
-Σοφ
YOU ARE READING
Hey Mel! You've got a message!
Humor| #Melton | "Bitch, ακομα κι η κυρα Σουλα ειναι καλυτερη απο σεν-" "ΓΙΑΓΙΑΑΑΑΑ" •Dont copy beach❤• Επιτεύγματα: •#4 Χιουμορ-26/4/18 •#1 Χιουμορ-2/5/18