"ΝΝ ΔΝ ΕΊΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ;;;"
"ΟΧΙ"
"Χα;"
"Μελ κοίτα...πφφφ"
"Τι εννοείς όχι; εννοώ ξρς ότι τον γουστάρω κ σ λέω ότι θα βγω ραντεβού μαζί τ κ μ λες ότι δν είναι τέλειο;"
"Κοίτα Μελ...θλ να σε προστατέψω! Ο Jake είναι μλκς!"
"Όχι δν είναι! Είναι ένα υπέροχο άτομο κι εσύ π δν τον ξρς καν τον κρίνεις!"
"Μελ άκου με.. "
"Όχι ΕΣΥ να μ ακουσεις! Μην τολμήσεις κ τον ξανά πιάσεις στο στόμα σου κ τον κρίνεις ενώ ούτε ΚΑΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ!"
"Μελ άκου! Ο Jake είναι μλκς και θλ να σε χρησιμοποιήσει!"
"Da fuck is wrong with you?!"
"Ξες κτ άστο"
"Αντίο""Ωω έλα τρ Μελ!"
"Θλ μόνο να σε προστατέψω!!"
"Γτ δν το καταλαβαίνεις γμτ;!!"
"Πφφφ εντάξει"
"Όταν ξεθυμωσεις στείλε"Έκλεισα το κινητό και με νεύρα το πέταξα στο κρεβάτι.
"Ηλίθιε! Άχρηστε! Καθυστερημένε! Βλαμμένε!" έλεγα καθώς κοπαναγα πράγματα.
"Μελ, όλα καλά;" άκουσα τη φωνή της γιαγιάς μου απο κάτω.
Μάλλον γύρισε...
"Ναι γιαγιά, όλα μια χαρά" είπα τρίβοντας τον κρόταφο μου.
Δεν μπορώ έχω νεύρα!
Πρέπει κάπως να τα εκτονωσω...Έβαλα ενα αθλητικό μουστάκι και ένα κολάν, με τα μαύρα acix μου και πήρα σε μια τσάντα πετσέτα, κλειδιά, κινητό και νερό.
Στέλνω μήνυμα στη Jess, που λέει:
"Πάω στο 12. Μη με ψάξεις"
Και ύστερα ένα στον Andrew, για να απολογηθώ για την απαράδεκτη συμπεριφορά μου.
Και παίρνοντας μια ζακέτα και αποχαιρετώντας την γιαγιά μου, έφυγα για το 12.
Καιρό έχω να πάω.., σκέφτομαι, ενώ κουμπώνω την ζακέτα μου.
Ώρα να γυμναστω λιγάκι...
-------------------
Σορρυ για το μικρο παρτ αλλα θα ανεβουν αλλα δυο, μη με παρετε με τις ντοματες:(
-Sof
YOU ARE READING
Hey Mel! You've got a message!
Humor| #Melton | "Bitch, ακομα κι η κυρα Σουλα ειναι καλυτερη απο σεν-" "ΓΙΑΓΙΑΑΑΑΑ" •Dont copy beach❤• Επιτεύγματα: •#4 Χιουμορ-26/4/18 •#1 Χιουμορ-2/5/18