Γυριζω 'ηρεμα' προς την Jess και την κοιταζω απειλητικα.
"Jess καλη μου, δεν μου ειπες οτι ΔΕΝ θα ερθει ΑΥΤΟΣ εδω;" λεω μεσα απ'τα δοντια μου και τις χαμογελαω ψευτικα, ανγνοωντας οτι ο Aston ειναι διπλα μας και μας ακουει.
Αυτη με κοιταζει ενοχη και τρομοκρατημενη.
"Μελ, μην αγχωνεσαι κολλητουλα μου σε παρακαλω, θα σου ανεβει κι η πιεση γρια γυναικα.." λεει κανοντας βηματα προς τα πισω.
"Ω, καλη μου Jess, ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΕΓΩ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΠΙΕΣΗ" φωναζω και παω να την κυνηγησω, για να την τσουρομαδισω.
"ΑΑΑΑ, ΒΟΘΗΕΙΑ CHRIS, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΙ!" φωναζει και κρυβεται πισω απ'το αγορι της.
"ΜΕΛ, ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ!" προσπαθει να με πεισει, τρομαγμενος κι αυτος.
"ΑΝ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΩ; ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΑΝ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΩ Η ΟΧΙ" λεω και παω να της ορμηξω, αλλα ενα χερι με συγκρατει.
Καταλαβαινω ποιος ειναι, γιατι, ω ελα τωρα ολες ξερουμε ποιος ειναι, και γιατι ανατριχιαζω αμεσως.
"Μελ, λεω να την αφησεις να ζησει και να ερθεις να μιλησουμε λιγο" λεει σοβαρος.
Δυσανασχετω και γυριζω να τον κοιταξω.
Υστερα, κοιταω το χερι του που κραταει το δικο μου και το βγαζω απ'την λαβη του, κοιτωντας τον αγρια.
"Οτι ειχαμε να πουμε, το ειπαμε. Δεν εχει μεινει κατι αλλο" λεω ψυχρα και προχωραω προς τα παιδια.
Αυτοι κανουν τρομαγμενοι ενα βημα πισω, ομως εγω απλα στριφογυριζω τα ματια μου και τους προσπερναω. Παιρνω το ποτο μου και καθομαι σε ενα αδειο τραπεζι.
Τελεια. Ακομα δεν ηρθαμε και η βραδια μου εχει καταστραφει.
"Χευ ομορφη" ακουω μια αγνωστη φωνη και ρολαρω τα ματια μου ξανα.
Μονο αυτο μου ελειπε. Καλα, οποτε παω στα κλαμπ ερχονται ολοι οι ανωμαλοι; Δηλαδη, τι φαση, καταλαβαινουν ποτε ειναι οι πιο ακυρες στιγμες και λενε, "αχ ωραια, ας ενοχλησω καποια ξενη σημερα, αφου βλεπω οτι δεν εχει διαθεση".
Δεν ξερεις τι λες και δεν εισαι καν μεθυσμενη.
Πωω, σταματα κι εσυ!
"Κοιτα φιλε, δεν εχω ορεξη, οποτε πανε σε καποια αλλη να της την πεσεις" λεω ακεφα χωρις να τον κοιταξω και ακουω τον ξενο να γελαει.
"Μαλλον εχεις δικιο, ειναι εκνευριστικο αυτο. Αλλα δεν ηρθα για να στην πεσω" λεει και σηκωνω το φρυδι μου.
YOU ARE READING
Hey Mel! You've got a message!
Humor| #Melton | "Bitch, ακομα κι η κυρα Σουλα ειναι καλυτερη απο σεν-" "ΓΙΑΓΙΑΑΑΑΑ" •Dont copy beach❤• Επιτεύγματα: •#4 Χιουμορ-26/4/18 •#1 Χιουμορ-2/5/18