#94-Σκουμπι Ντου

3K 287 208
                                    

"Κατσε ανθρωπε μου, που με σερνεις σε ολο το εμπορικο;" παραπονιεμαι και προσπαθω να τραβηξω το χερι μου απ'την λαβη του που, παρεπιμπτοντως, ΠΟΝΑΕΙ.

"ΑΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΡΕΝΤΥ" φωναζει καθως με σερνει σε ενα αλλο μαγαζι.

"Ποιος ειναι ο Φρεντυ;" απορω και με κοιταζει με γουρλωμενα ματια.

Απ'τον Σκουμπι Ντου μαρη.

Ααααααα, οκ.

"Ο ΜΠΑΤΛΕΡ ΜΟΥ, ΜΕΛ, ΞΥΠΝΑ! ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ!"

Ααα, πες το ετσι.

"Αωω, τι γλυκο που του παιρνεις δωρ--"

"ΝΑΙ ΝΑΙ, ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ, ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΔΩΡΟ!" με διακοπτει και κοιταζω πανω, αγανακτισμενη.

"Θεε μου, δωσε μου δυναμη" μουρμουριζω στον εαυτο μου κι υστερα, γυρναω σε αυτον.

"Νταξ ντε, μη βαρας. Εμμ, γιατι δεν του παιρνεις Καλβιν Κλαιν;" προτεινω και γουρλωνει ξανα τα ματια του.

Εγω στριφογυριζω τα δικα μου.

"Προσεχε, θα βγουν σε λιγο" του λεω ειρωνικα και γελαω.

Ψυχακιας. Αγκεν.

Σουτ!

"Ε; Ναι τεσπα, τι ειπες;" λεει χαμενος.

"Ναα του παρεις Καλβιν Κλαιν;" λεω και τον κοιταζω περιεργα.

Βρε λες να του στριψε καμια βιδα;

Καλα, πολλες του χουν στριψει, ομως αν φυγει κι η τελευταια, παει, τον χανουμε.

Η πορτοκαλαδα που ηπιε πριν κατι του εκανε, σιγουρα ειχαν βαλει κατι μεσα, δεν εξηγειται!

"ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΜΕΛ! Κριμα γερος ανθρωπος να κυκλοφορει με τα βρακια του Μπομπ ακομα. Θα του παρω Καλβιν Κλαιν, τελος!" λεει αποφασιστικα και αρχιζει ξανα να με σερνει προς εκεινο το μαγαζι.

+

"Astoonnn, πειναωω και δεν αντεχουν αλλο τα ποδια μου, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ!" παραπονιεμαι, τριβωντας τα ποδια μου.

"Πφφφ, ξενερωτηηη-- καλα παμε γκουντιζζ" λεει και πεταγομαι ορθια κατευθειαν.

"ΝΑΙΙΙΙ, γι'αυτο σε αγαπαω" χαμογελαω με ολα μου τα δοντακια κι αυτος γελαει.

Αφου παμε στα γκουντις και παραγγελνουμε, καθομαστε σε ενα τραπεζι και περιμενουμε το φαγητο μας.

Hey Mel! You've got a message!  Where stories live. Discover now