Το σπαστικό ξυπνητήρι μου χτυπάει και αναγκάζομαι να σηκωθώ από το ωραίο μου κρεβατάκι. Πωω, πήγε κιόλας εφτά; Γαμωτοο. Σηκώνομαι και πηγαίνω στο μπάνιο με μία χαρά, από δω μέχρι απέναντι.
...
ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.
Πλένω το πρόσωπό μου με νερό για να ξυπνήσω κι ύστερα πηγαίνω ξανά στο δωμάτιό μου για να ντυθώ.
Ντύνομαι βιαστικά και παιρνω την τσάντα μου απ'το γραφείο, κατεβαίνοντας γρήγορα κάτω.
Μμμ, κρουασανάκια είναι αυτά;
"Καλημέρα γιαγιά" την φιλάω στο μάγουλο και πάω να φύγω, αλλά η φωνή της με σταματάει.
"Τι έγινε, τελικά θα δω δισέγγονα ή όχι;" με ρωτάει πονηρά και παραλίγο να πνιγώ με το κρουασανάκι που έτρωγα.
"Γιαγιά!" φωνάζω ντροπιασμένη και βγαίνω γρήγορα απ'το σπίτι.
Εξω συναντάω τον Aaron και του χαμογελάω, αγκαλιάζοντας τον.
"Καλημεραα" λεω με αστεία φωνή και γελάμε.
"Που την είδες;" παραπονιέται και ξαναγελάω.
"Έλα μου ντε" απαντάω και αρχίζουμε να περπατάμε.
Σε λίγο είχαμε φτάσει στο σχολείο.
"Aaron, πάω λίγο στο κυλικείο κι
έρχομαι" του λέω και αρχίζω να απομακρύνομαι.Φτάνω στο κυλικείο και χαμογελάω στην κυρία που το έχει. Την συμπαθώ πολύ. Είναι εδώ, εδώ και λίγο καιρό, αλλά είναι πολύ καλή.
"Ένα κρουασάν σοκολάτας παρακαλώ" δίνω την παραγγελία μου και περιμένω να μου το φέρει.
Τι; Πειναω! Τα κρουασάν σοκολάτας είναι τα καλύτερα!
Πριν λιγο εφαγες μωρη, ΠΑΛΙ θα φας;
Σους, ότι θέλω θα κάνω! Δεν φτάνει που σε ταΐζω κιόλας! Τς τς τς, αχάριστη.
*φεισπολμ*
"Κάντε τα δύο" ακούω μία φωνή πίσω μου και γυρνάω για να δω ποιος μίλησε.
Συνοφρυώνομαι, αλλά ταυτόχρονα χαίρομαι.
"Jake;" λέω με ενθουσιασμό.
--------------
Οταν γυρισω στον πολιτισμο θα κατσω να διορθωσω αυτο το βιβλιο της συμφορας, γτ οταν το εγραφα ημουν ενα πρωτακι χωρις ζωη και τα ορθογραφικα σε μερικα κεφαλαια πανε συννεφο, ουπς.
YOU ARE READING
Hey Mel! You've got a message!
Humor| #Melton | "Bitch, ακομα κι η κυρα Σουλα ειναι καλυτερη απο σεν-" "ΓΙΑΓΙΑΑΑΑΑ" •Dont copy beach❤• Επιτεύγματα: •#4 Χιουμορ-26/4/18 •#1 Χιουμορ-2/5/18