#60-Φιλα με

3.2K 313 154
                                    

Μπουχαχαχαχαχα-ξειωςξςοωξδκακ ναι συγγνωμη, πνιγηκα. Που ειχα μεινει; Α ναι. Μπουχαχαχαχαχαχαχαχα😈😈 δειτε μετα κατω😈😈😈😈😈😈😈











Έβαλε και τα δυο του χέρια στη μέση μου, τραβώντας με όσο πιο κοντά μπορούσε. Εγώ είχα ακόμα γουρλωμένα τα μάτια μου και δεν κουνιομουν, ούτε ανταπεδιδα στο φιλί.

Άκουσα τον Aston να γρυλιζει και σταμάτησε να με φιλάει, αλλά δεν απομακρυνθηκε στο ελαχιστο.

Α, συγγνώμη κύριος που σου χαλάσαμε τη φάση.

Όχι ότι εσύ μας αρπαξες, χωρίς τη θέλησή μας και μας φιλησες. Αι σιχτίρ.

Ναι, πες μας ότι δεν σ'αρεσε τώρα.

Σουλα, πάψε:)

Ευχαριστώ.

"Φίλα με" μουρμούρισε.

Αχαχα, θα'θελες.

Είχε ακόμα κλειστά τα μάτια και τα χείλη του ακουμπούσαν τα δικά μου όταν μιλούσε.

Αχ, τι ωραία παρέα που είμαστε.

Ας το παίξω λίγο θύμα να διασκεδάσουμε.

"A-Aston, όχι, εγώ δεν-" τραύλισα, ουυ είμαι καλή σ'αυτό.

"Γαμωτο, απλά σταματά να σκέφτεσαι και φίλα με" δεν είχε ανοίξει ακόμα τα μάτια του.

Ε αμάν μωρή κι εσύ, κάνε ότι λέει ο μαναρος.

Χμμ, λες να..

Λέω λέω.

Έμεινα να τον κοιτάω λίγο ακόμα, μην κάνοντας τίποτα.

Και τότε, χωρίς να το σκεφτώ, έπιασα με τα χέρια μου τα μάγουλά του και τον φίλησα.

Αυτός φάνηκε σοκαρισμένος, αφού για λίγο δεν ανταποκρινόταν. Μετά όμως, ξαναπερασε το χέρι του γύρω απ'τη μέση μου -γκχμ και λίγο πιο κάτω γκχμ-  και το άλλο στο λαιμό μου, τραβώντας με όλο και πιο κοντά.

Ο μόνος ήχος που ακουγόταν στο δωμάτιο, ήταν οι βαριές ανάσες μας και τα χείλη μας που συγκρούονται μεταξύ τους.

Όταν όμως κατάλαβα τι έκανα, ήθελα να με χτυπήσω.

"A-Αston, νομίζω φτάνει τόσο.." είπα και τον έσπρωξα απαλά.

Αυτός μουγκρισε και άνοιξε τα μάτια του.

"Αston, δ-δεν γίνεται να το κάνεις αυτό..." ψιθύρισα.

Δεν μίλησε, μόνο πήρε μια τούφα απ'τα μαλλιά μου και έπαιξε μαζί της.

Ναι, ξέρω, είναι πολύ μεταξένια. Pantene, φίλε μου, Pantene.

"Μικρή..." είπε και τον κοίταξα.

"Έχεις μπλέξει μαζί μου τώρα. Δεν μπορώ να σ'αφησω έτσι εύκολα" είπε με ένα στραβό χαμόγελο και έμεινα να τον κοιτάω.

Μωρ' τι μας λες, αν αλλάξεις χώρα, κατοικία, όνομα, ποινικό μητρώο μια χαρά μπορείς να με αφήσεις.

"Τ-Τι εννοείς;" ρώτησα κι αυτός γέλασε σιγανά.

"Εννοώ... ότι τώρα δεν θα με ξεφορτωθείς εύκολα.."

Πήγα να πω κάτι, αλλά αυτός απομακρύνθηκε και πλησίασε την πόρτα.

"Τα λέμε μικρή" είπε με ένα μικρό χαμόγελο κι έφυγε απ'το δωμάτιο.

Έμεινα να κοιτάω την πόρτα έντονα.
Τι εννο-

"ΜΟΥ ΠΕΣ ΠΩΣ ΜΕ ΘΕΕΕΣΣΣ, ΨΕΜΜΑΤΑ! ΠΩΣ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΚΛΑΙΙΙΙΣΣΣ, ΨΕΜΜΑΤΑ!" άρχισε να τραγουδάει η Jess, μπαίνοντας στο δωμάτιο.

Τι ωραίος τρόπος να μου φτιάξει κι αυτή τη διάθεση.

"ΣΚΑΣΕ ΜΩΡΗ, ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ ΚΙ ΩΡΑΙΑ" φώναξα.

"ΙΙΙΙΙ" είπε κι έπιασε την καρδιά της.
"ΩΙΜΕ..ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ! Η ΙΔΙΑ ΜΟΥ Η ΚΟΛΛΗΤΗ, ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ! ΩΩΩΙΜΕΕΕΕ ΑΥΤΗ Η ΦΙΛΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΙΙ" είπε και φεισπαλμαριστηκα.

"Jess, μήπως ήπιες από αυτό το διαφανές πραγματακι, που λέγεται βότκα;"

"Βότκα ήταν; Νόμιζα ήταν νερό" είπε κι άρχισε να γελάει μόνη της, με το πιο-κρύο-πεθαίνεις αστείο της.

"Ναι, κι εγώ συννουσιαστηκα με τον Κολτον και κάναμε πενταδυμα" στριφογυρισα τα μάτια μου.

"ΙΙΙΙ, ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΥΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ;;! ΤΕΛΟΣ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΝΟΝΑ! ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΛΛΗ!" λέει και φεισπαλμαριζομαι ξανά.

Γιατί; Απλά, γιατί;

Φφ, και τώρα τι θα κάνω με την 'μεθυσμένη μπαίνω στο κλαμπ, νταμπ' μου λέτε;

Αν αυτό ήταν αστείο, εγώ είμαι η Μπιγιονσε.

Σκάσε Μπιγιονσε, έχουμε σοβαρά θέματα εδώ πέρα.

"ΨΕΜΜΑΤΑ ΟΛΑΑΑ!"

"ΣΚΑΣΕ ΚΙ ΕΣΥ!"

------------------------
Μπουχαχαχαχα η σελιδα στο ινστα φτιαχτηκε😈😈😈😈😈😈😈😈

Λεγεται @_littleboxer_ (εεεελαααα😂😂😂) οποτε αν θελετε ακολουθηστε με για ενημερωσεις και σποιλερ👆

Ουυυ καλα απο σποιλερ εχω μπολικα μιεχεχεχεχεχε😈😈😈😈😈

Ναι αχαμ😂

Πως τα πατε;

Καλοκαιρινες διακοπες καλα? Παντα καλα παντα καλα

Τι γνωμη εχετε για τον φιλο μας τον Αστον?😈 τι ειναι αυτα π κανει και μας κολαζει😍🔥

Ερωτηση:
Προτιματε βανιλια η φραουλα?

ΦΡΑΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΑ

Να τρωτε!🍕

Μπουε μπουε✋

-Σοφ

Hey Mel! You've got a message!  Where stories live. Discover now