"Πςςς, θεαρα εισαι" αναφωνει η Jess οταν πηγαινω κοντα της, στο σαλονι.
Με κοιταω και υστερα κοιταω κι αυτην. Και μετα τιναζω τα μαλλια μου.
"Μπιτς, φυσικα και ειμαι" λεω και στριφογυριζει τα ματια της.
"Ξερεις, συνηθως οι ανθρωποι, ανταποδιδουν στο κοπλιμεντο"
"Μονο οι κοινοι θνητοι. Κι εγω δεν ειμαι ανθρωπος. Ειμαι γοργονα!"
"Πριν δεν ειπες οτι--" την διακοπτει ο ηχος του κουδουνιου.
"Ουπς, κουδουνι, προχωρα" λεω και δυσανασχετει.
Ανοιγω την πορτα και μπροστα μου βλεπω τον Aston με τον Chris.
Δεν δινω σημασια στον Chris και κοιταζω τι αγορι μου.
Ω. Δηλαδη... Οκευ, ο Aston, ειναι φωτια.Τι σαι συ, μανα μου.
Αχ, θα τον κοιτανε ολες οι λυσσαρες σημεραα και δεν θα τα παμε καλααα.
Μολις με βλεπει τα ματια του γουρλωνουν και δαγκωνει το κατω χειλος του.
"Δεν... εμ... δεν ειναι λιγο κοντο αυτο που φορας;" τραυλιζει βραχνα, μην παιρνωντας το βλεμμα του απο πανω μου.
ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΕΤΣΙ, ΓΚΑΝΤ.
Στριφογυριζω τα ματια και παω να πω κατι, ομως με διακοπτει η Jess, που ερχεται στην πορτα και πεφτει ολοκληρη πανω στον Chris .
"Σιγα μωρη, θα τον λιωσεις τον ανθρωπο" της λεω κι αυτη μου κανει μια, οχι και τοσο, ευγενικη χειρονομια.
Ααα, δεν θα τα παμε καλα κυρα μου.
Πιπερι στο χερι.
Ουυ, εκανε και ριμα. Πιπερι στο χερι, γιο.Και μετα λες γιατι σε λενε ηλιθια.
Εισαι κακια.
Ναι, μου βγαινει οποτε σου μιλαω.
Η Jess φιλαει τον Chris στο στομα και μετα γυρναει σε μας.
"Αντε παμε;" ρωταει και γνεφουμε ολοι.
Παμε να μπουμε στο αμαξι του Chris, ομως, οταν περναω μπροστα απ'τον Aston, με συγκρατει με το χερι του στη θεση μου.
Γυριζω προς το μερος του και σηκωνω το ενα μου φρυδι.
"Εγω δεν εχω φιλακι;" σουφρωνει τα χειλη του και μουτρωνει.
Χαμογελαω και του δινω ενα φιλι στο μαγουλο. Δυσανασχετει και γελαω κρυφα.
"Τι; Αυτο δεν εννοουσες;" τον ρωταω αθωα.
"Ξερεις τι εννοουσα, Μελ. Μη με βασανιζεις" γρυλιζει και γελαω.
Τον πιανω απο τα μαγουλα και του δινω ενα ρουφηχτο φιλι.
"Καλυτερα;" τον ρωταω και γνεφει, χαμογελωντας.
Γελαω ξανα και κατευθυνομαι προς το αμαξι του Chris. Μπαινω στις πισω θεσεις μαζι με την Jess και περιμενω να ξεκινησουμε.
+
"ΟΟΥ, ΕΜ, ΤΖΙ! CHRIS, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΛΑΜΠ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ, ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΡΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΑΤΗ ΚΑΙ--"
"ΣΚΑΣΕ ΜΑΡΗ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ" της φωναζω και μου ριχνει ενα ψευτικο, θυμωμενο βλεμμα.
Ο Chris γελαει και λεει, "Αντε, παμε μεσα"
Περναει το χερι του στους ωμους της Jess και μπαινουν μεσα πρωτοι. Παω να μπω κι εγω, ομως, για μια ακομα φορα, το χερι του Aston με σταματαει.
"Πρεπει να μιλησουμε μετα" λεει σοβαρος.
Τον κοιταω περιεργα.
Καλα, ο Aston, σοβαρος;
Μια στα χιλια χρονια."Για ποιο πραγμα;" τον ρωταω.
"Θα σου πω μετα. Προς το παρον, παμε να διασκεδασουμε" λεει και με τραβαει απ'το χερι, μεσα στο κλαμπ.
Aston's POV
Flashback το απογευμα στο σπιτι της Μελ.
Ακουω την πορτα του μπανιου να κλεινει και γελαω σατανικα, τριβοντας τα χερια μου.
Σηκωνομαι απο τον καναπε και προχωραω υπουλα και ησυχα προς το δωματιο της Μελ.
Ω, θα με σκοτωσει γι'αυτο που παω να κανω.
Παω προς το συρταρι με τα εσωρουχα της και τα αρπαζω ολα με τα χερια μου.
"Μουχαχαχαχαχαχα... Ουπς, αυτο μου ξεφυγε"
Αντε, επειδη ειμαι καλος ανθρωπος θα της αφησω ενα βρακι να φορεσει.
Τρεχω γρηγορα προς την πορτα, οταν πεφτει κατι απ'τα εσωρουχα της και σταματαω αποτομα.
Αχ Θεε μου, μονο σακουλακι με σκονη να μην ειναι και εχω μπλεξει με ναρκωμανη.
Σκυβω και βλεπω ενα τετραγωνο χαρτι.
Ξεφυσαω ανακουφισμενος.
Ουφ, παλι καλα ειναι μονο μια φωτογραφια.Παω να την αφησω στο γραφειο της, μα βλεπω ενα αντρικο προσωπο πανω. Αυτο μου κινει την περιεργεια και κοιταω περισσοτερο τη φωτογραφια.
Ουυ. Ομορφος ειναι.
Δεν ειμαι γκευ.Την κοιταω καλυτερα και σηκωνω το φρυδι μου.
Ποιος ειναι αυτος;
Και, το κυριοτερο, γιατι τον εχει σε φωτογραφια;Ακουω το νερο της βρυσης να σταματαει και χωνω βιαστικα τη φωτογραφια στην τσεπη του παντελονιου μου. Τρεχω γρηγορα κατω και βαζω τα εσωρουχα της πισω πισω στο ψυγειο.
Καθομαι ξανα στον καναπε και χωνω το χερι μου στην τσεπη μου. Ακουμπαω τη φωτογραφια και σφιγγω το σαγονι μου.
Εχεις να δωσεις πολλες εξηγησεις, Μελ.----------
Σε πρπ 7 κεφ τελειωνει η ιστορια:(Αφηνω αυτο και φευγω:((
-Σοφ
ESTÁS LEYENDO
Hey Mel! You've got a message!
Humor| #Melton | "Bitch, ακομα κι η κυρα Σουλα ειναι καλυτερη απο σεν-" "ΓΙΑΓΙΑΑΑΑΑ" •Dont copy beach❤• Επιτεύγματα: •#4 Χιουμορ-26/4/18 •#1 Χιουμορ-2/5/18