#51-Αγκαλιτσα

2.8K 331 48
                                    

Προσπάθησα να κρυφτώ μέσα στην αγκαλιά του Andew και γύρισε να με κοιτάξει παραξενεμενος.

"Τι κάνεις παιδάκι μου, ζαβο είσαι;" με ρωτάει.

"Σσσςς, κρύψε με" του λέω και χωνομαι πιο πολύ στην αγκαλιά του.

H Jess γυρίζει να κοιτάξει πίσω της και, μόλις τον βλέπει, γυρνάει και με κοιτάει συμπονετικα.

Μα γιατί με κοιτάς συμπονετικα κούκλα μου; Είναι απλά ο Αston με την Catherine, τίποτα το ιδιαίτερο, το πολύ πολύ, να συννουσιαστουν στις τουαλέτες.

Συνηθισμένα πράγματα.

Κατά τα άλλα δεν με νοιάζει. Δεν είναι ότι τον γουστάρω κιόλας ή κάτι τέτοιο.

Προσπαθώ να κρυφτώ ακόμη περισσότερο, αλλά νοπ.

Η τύχη ΔΕΝ είναι με το μέρος μου.

Ναιπ, γύρισε και με κοίταξε! Φτου σουυυ! Μόλις με είδε να είμαι έτσι με τον Andrew έσφιξε το χέρι που κρατούσε την Catherine, κι αυτή έκανε ένα μορφασμο πόνου.

Του είπε κάτι και τον φίλησε στο μάγουλο κι αυτός ενευσε, μην παίρνοντας τα μάτια του από πάνω μου.

Στην κόλαση να πας μωρή. Που τον φιλάς κιόλας.

Η κίνηση αυτή με έκανε να τραβήξω τον Αndrew ακόμα πιο κοντά μου και να κρύψω το κεφάλι μου στο στήθος του.

Τι πάθαμε κύριε Αston; Μας πείραξε κάτι;

Ένιωσα το χέρι του Andrew να τυλίγεται γύρω από τη μέση μου και να με σφίγγει.

"Θες να φύγουμε;" ρώτησε ψιθυριστά κι εγώ απλά εγνευσα.

Σηκωθηκαμε κι αφήσαμε τα λεφτά στο τραπέζι, ενώ όλη την ώρα ένιωθα τα μάτια του πάνω μου. Αλλά δε με νοιάζει.

Δηλαδή, τι, βγαίνουμε με την Catherine και μετά παίζουμε τον θυμωμένο κι οτι νοιαζόμαστε; Οοοχι, Aston, δεν πάει έτσι!

Η σκέψη με έκανε να θυμώσω στο ποσό υποκριτής είναι, γι'αυτό τύλιξα το χέρι μου γύρω απ'τον ώμο του Andrew και τον ξανατραβηξα κοντά μου.

"Πάρε με αγκαλίτσα" του είπα κάνοντας παπι φεις κι αυτός γέλασε.

Τύλιξε το χέρι του γύρω απ'τη μέση μου και προχωρήσαμε προς την έξοδο των Mikel.

Γύρισα μια τελευταία φορά να τον δω και είδα ότι με κοιτούσε σκληρά.

Χαμήλωσα τα μάτια και εστρεψα το κεφάλι μου μπροστά.

Γιατί το κάνεις αυτό ρε Aston;

-------------------
Γιατι μπορει, ενα μηδεν.

Ααααα εχει αρχισει να γινεται πολυ ντραμα ολο αυτοοο και δεν το θελω γτ η κατηγορια ειναι στο χιουμοοορρρ αααα

-Σοφ

Hey Mel! You've got a message!  Where stories live. Discover now