Ξαφνικά ακούω την πόρτα της τουαλέτας να ανοίγει και ομιλίες ακούγονται.
Γουρλωνω τα μάτια μου και σπρώχνω τον Aston από πάνω μου -που δεν έχει καταλάβει Χριστό ο αναίσθητος- ενώ του κλείνω το στόμα και κλειδώνω την πόρτα.
Αυτός μου δαγκώνει την παλάμη ελαφρά και τιναζομαι.
Με κοιτάει πονηρά, αλλά δεν του δίνω άλλη σημασία και προσπαθώ να ακούσω τι γίνεται έξω.
"Αχαχαχαχ την είδατε; Ήταν τοοοσο αξιολύπητη" αυτή είναι η φωνή... της Catherine.
Για να ξέρετε, η Catherine είναι η τανα του σχολείου -προφανώς-. Συνέχεια τρίβεται στον Aston μ- ΕΕΕΕ ΣΤΟΝ JAKE ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ!
Η ΑΧΡΗΣΤΗ ΤΡΙΒΕΤΑΙ ΣΤΟΝ JAKE ΜΟΥ!
"Ναι ναι και στο τέλος ήταν έτοιμη να κλάψει η κλαψιαρα!" ακούω τη φωνή της Amanda, το σκυλάκι της.
Δεν μου παίρνει πολύ χρόνο, για να καταλάβω ότι μιλάνε για μένα.
Ωχ όχι... Ήταν κοντά και μας άκουγαν;
Αφήνω το στόμα του Aston, κάνω πιο πίσω και κάθομαι στην τουαλέτα.
Πιάνω με τα χέρια μου το κεφάλι μου και προσπαθώ να μην τσιριξω, ή βγω εκεί έξω και τους βγάλω τα ΕΞΤΕΝΣΙΟΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ΤΡΙΧΑ ΤΡΙΧΑ!
"Για σένα μιλάνε;" με ρωτάει αηχα ο Aston και απλά νευω το κεφάλι μου.
Όχι για τον Μπάμπη τον Νταλικερη και την μάνα του την κουτσή.
Αυτομάτως βλέπω το πρόσωπό του να σκληραίνει και να σφίγγει τις γροθιές του. Ωχ....
Κάνε Θεέ μου να μη τον έπιασαν οι δολοφονικές του τάσεις και με σκοτώσει και ΚΑΠΟΥΤ ΜΕΛΑΚΙΙΙΙ! ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ!
"Η κοπελιά είναι απλά αξιολύπητη" ακούω ξανά τη φωνή της Catherine.
"Ναι ναι, σίγουρα!" ακούγεται κι η Amanda.
Εσύ τι μιλάς, μωρή πολική αρκούδα της Χαβάης με ψεύτικο τρίχωμα;
Εκείνη τη στιγμή χτυπάει το κουδούνι κι οι ομιλίες σταματάνε. Μάλλον οι καρακαξες έφυγαν.
Ακούω την πόρτα να ανοίγει και να κλείνει και ξεφυσαω ανακουφισμένη.
Ξεκλειδωνω και πάω να βγω απ'το μπάνιο, αλλά το χέρι του Aston με εμποδίζει.
"Δεν σε ενοχλεί που μιλάνε έτσι για σένα;" με ρωτάει με ένα σκληρό τόνο και μένω να τον κοιτάω περίεργα.
Στο τέλος απλά ανασηκωνω τους ώμους και λέω: "Το εχω συνηθίσει" και βγαίνοντας απ'την λαβή του, περπατάω έξω απ'τις τουαλέτες.
"Εξάλλου μετά θα ξεσπάσω" ψιθυρίζω και πηγαίνω προς την τάξη μου.
-----------------------
Ασε μας μωρη μας παιζεις κ τον Τζον Σινα.
-Σοφ
YOU ARE READING
Hey Mel! You've got a message!
Humor| #Melton | "Bitch, ακομα κι η κυρα Σουλα ειναι καλυτερη απο σεν-" "ΓΙΑΓΙΑΑΑΑΑ" •Dont copy beach❤• Επιτεύγματα: •#4 Χιουμορ-26/4/18 •#1 Χιουμορ-2/5/18