Σας έχω πει πόσο μισω τις φωνουλες; Οχι; Σας το λέω τώρα. Γκρρρ, η σπαστικια Αφροξυλανθη με ανάγκασε να πάω στο 'ραντεβου'. Λες και δεν έχω κάτι καλύτερο να κανω.
Μα δεν εχεις.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο TYLER ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ;; ΌΧΙ ΠΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΊΝΟΥΜΕ ΑΠΌ ΔΎΟ ΧΩΡΙΆ, ΧΩΡΙΆΤΕΣ!
*Ντριν ντριν*
Α ωραία, ήρθε και ο ακατανομαστος, μου θέλει και ραντεβού το καμάρι μου.
"ΔΩΣΑΜΕ, ΔΩΣΑΜΕ!" φωνάζω.
"ΜΕΛ, ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΌΡΤΑ, ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΜΕ"
Γιατι σε μένα Θεέ μου; Ξεφυσαω και ανοίγω την πόρτα. Μπροστά μου βρίσκετε ένας... μπορώ να πω κούκλος Aston;
Ναιπ, μπορώ να το πω. Ουυ και πολύ μάλιστα. Μόλις με βλέπει μένει με ανοιχτό το στόμα.
"Σιγά κουκλε μου, θα σου μπει καμία μύγα στο στομα" τον ειρωνεύομαι και τότε φαίνεται να ξυπνάει.
"Μην είσαι τόσο μετριόφρων μικρη" λεει με ένα πλάγιο χαμόγελο.
Ύστερα μου τείνει το χέρι του. "Παμε;" μου λέει με ένα πονηρό χαμόγελο.
Το πιάνω και προχωράμε προς το αμαξ-ΩΩΩΩ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑΑΑΑ! ΤΗ ΑΜΑΞΑΡΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΉ ΜΆΝΑ ΜΟΥ!
Γκχμ, Μελ, τροπους..
ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΆΖΕΤΑΙ, ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΑΜΆΞΙ ΤΩΝ ΟΝΕΊΡΩΝ ΜΟΥ!
Τρέχω και το αγκαλιάζω. Δεν πρόκειται να σε αφήσω ποτε στη ζωή μου!
"Μπες μέσα πριγκίπισσα και σταματά να φλερταρεις με το αμάξι μου" με ειρωνεύεται ο Aston και στριφογυριζω τα μάτια μου.
Μην ανησυχείς μωρό μου, θα τα πούμε μετά.
Δεν θα σε αφησω!
+
"ΜΕΕΕΛΛΛ" ακουω μια φωνή και γυριζω το κεφάλι μου.
"JEESSS" φωνάζω και τρέχω να την αγκαλιάζω.
"Πόσες μέρες έχουμε να τα πούμε" λέει και με σφίγγει πιο πολύ.
"Έχω τόσα πολλά να σου πω" μουρμουριζω και με κοιτάει περίεργη.
+
"Δηλαδή μου λες ότι σου ζήτησε να βγείτε ραντεβου;" με ρώτησε έτοιμη να σκάσει από τη χαρά της και εγνεψα.
Πριν προλάβει να τσιριξει απ'τον ενθουσισμο της, η φωνή του Aston ακούστηκε.
Αντε παλι.
"Μελ!" φωναξε και ήρθε τρέχοντας προς το μέρος μου.
"Τι θέλεις πάλι ηλιθ-" ειπα βαριεστημένα, αλλα, πριν προλάβω να ολοκληρώσω, εκείνος είχε κολλήσει τα χείλη του στα δικά μου.
ΝΤΑ ΧΑΜΑ;
ΓΟΥΑΤ;
ΤΙ;Ω ΣΚΑΣΕ και απολαυσε το μαρη στριγκλα.
Ναι, αλλα, ξερεις οτι δεν γινεται να ερχεται να με φιλαει οποτε-
ΕΙΠΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕ!
------------------
Ναι Μελ επιτελους απολαυσε😂Προειροποιω το επομενο θα ειναι ντραμα αλερτ🔥
Μη με σκοτωσετε
Τιλ νεχτ ταιμ(π μαλλον δν θα ζω)
Να τρωτε🍕
Μπουε μπουε✌
-Σοφ
YOU ARE READING
Hey Mel! You've got a message!
Humor| #Melton | "Bitch, ακομα κι η κυρα Σουλα ειναι καλυτερη απο σεν-" "ΓΙΑΓΙΑΑΑΑΑ" •Dont copy beach❤• Επιτεύγματα: •#4 Χιουμορ-26/4/18 •#1 Χιουμορ-2/5/18