#dramaalert:( οποιος δν το αντέχει μη το διαβασει:( (βσκ σιγα το ντραμα αλλα γουατεβ)
"ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ CATHERINE ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ ΓΑΜΩΤΟ" φωνάζει.
Η αποκάλυψή του με αφήνει άφωνη.
"Δεν ξες τι λες..." λέω σιγανά. "Πήγαινε πάνω και ξάπλωσε να ξεμεθυσεις, εγώ θα κοιμηθώ στον καναπέ" συνεχίζω.
"Όχι δεν πάω πουθενά γαμωτο! Τι δεν κατάλαβες από αυτό που σου είπα;" φωνάζει.
"Το μόνο που κατάλαβα είναι ότι είσαι μεθυσμένος και δεν ξέρεις τι λες, γι'αυτό σε παρακαλώ, πήγαινε πάνω και ξάπλωσε!" φωνάζω κι εγώ.
"Σου είπα. Δεν. Πάω. Πάνω" γρυλιζει και με πιάνει απ'τον καρπό.
"Άσε με" είπα μέσα απ'τα δόντια μου.
"Όχι αν δεν με ακούσεις! Ήμουν με την Catherine για να ξεχάσω εσένα! Αλλά εσύ πας και βγαίνεις με αυτόν τον μαλ*κα!(σρρ)" ουρλιάζει.
"Φίλος μου είναι οτι θέλω θα κάνω!" ανταποδίδω.
"Α ναι; Φίλος; Μήπως θα πας να γαργαληθεις (σρρρ δεν μπορω να τα λεω αυτα😭😂) και μαζί του;" φωνάζει δυνατά.
Τα λόγια του με αφήνουν άφωνη και χωρίς να το καταλάβω, το χέρι μου προσγειώνεται στο μάγουλο του.
"ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ! ΕΞΩ ΑΠΟ ΔΩ ΤΩΡΑ!!" ουρλιάζω κι αυτός με κοιτάει σαν χαμένος για λίγα δευτερόλεπτα.
Έπειτα, σαν να συνειδητοποίησε τι είπε, με κοίταξε απολογητικά και παρακλητικα.
"Μελ εγώ-"
"ΕΞΩ ΕΙΠΑ!" ουρλιαξα και τον έσπρωξα έξω απ'το σπίτι.
Έκλεισα την πόρτα με δύναμη κι άρχισα να κλαίω. Πως μπορεί να μιλάει έτσι για μένα;
"ΜΕΛ! ΜΕΛ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΩΡΑ!" ακούω τη φωνή του κι ύστερα δυνατά χτυπήματα στην πόρτα.
Αυτό με κάνει να κλάψω πιο πολύ και, με δυσκολία, σηκώθηκα και πήγα στο δωμάτιο μου.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι και συνέχισα να κλαίω, ενώ ουρλιαζα μέσα στο μαξιλάρι.
"ΜΕΛ" ακούγεται άλλη μια φορά η φωνή του κι ύστερα τίποτα.
Δεν κάνω τον κόπο να σηκωθώ να δω τι απέγινε, αν έφυγε ή όχι.
Απλά κάθομαι εκεί και συνεχίζω να κλαίω στο μαξιλάρι μου.
-----------------
Ααααααχαααμμμμ ελεοοςςς κουκλα μουυυυ.Τουλαχιστον σε λιγο τα ξαναφτιαχνουν*ανασηκωνει ωμους* οποτε γουατεβ.
ΑΑΑΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΝΤΡΑΜΑΑΑΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΕΙΙΙ
Μελ: Μωρη που ειναι τα πατατακια;
"Μωρη εσυ εχεις ενα ρολο να υποδυθεις τι τρως συνεχεια; Πρεπει να κρατησεις μια σιλουετα! Αλλιως σε απολυω!"
Αστον: Ποιος νοιαζεται, Μελ φερε τα πατατακια
"Σας μισω"
-Σοφ
YOU ARE READING
Hey Mel! You've got a message!
Humor| #Melton | "Bitch, ακομα κι η κυρα Σουλα ειναι καλυτερη απο σεν-" "ΓΙΑΓΙΑΑΑΑΑ" •Dont copy beach❤• Επιτεύγματα: •#4 Χιουμορ-26/4/18 •#1 Χιουμορ-2/5/18