#46-Νικησα

2.8K 330 5
                                    

"Ωω" βογκαω από πόνο και κάνω πίσω βήματα.

Η αντίπαλος μου έρχεται και μου χώνει μια γονατια και πέφτω κάτω από τον πόνο.

Προσπαθώ να πάρω ανάσες ενώ κρατάω την κοιλιά μου και μορφαζω. Ω, αυτό θα αφήσει σημάδι.

"Έλα Μελ. Σήκω!" ακούω τη φωνή του Will.

Έχει δίκιο... Σήκω Μελ! Γιατί δεν σηκώνεσαι; Δεν θα την αφήσεις να νικήσει! Είσαι δυνατή, μπορείς να το κάνεις!

Δεν είσαι εσύ αυτή! Εσύ είσαι δυναμική! Γαμωτο, Μελ ΣΗΚΩ!

Φωνάζω από τον πόνο και προσπαθώ να σηκωθώ.

"Είναι τόσο αξιολύπητη"  θυμάμαι τα λόγια τους και σφίγγω τις γροθιές μου.

Βαριανασενω από θυμό και σηκώνομαι, ενώ το πλήθος ζητωκραυγαζει για την 'επιστροφη' μου στο παιχνίδι.

Η αντίπαλός μου έχει γυρισμένη πλάτη και δεν με έχει δει ακόμα.

"Ω, κυρίες και κύριοι, και Μπομπ -ναι, σε βλέπω Μπομπ εκεί στο βάθος με το πιτογυρο παλιομπιτσακι!-, η Black επέστρεψε!" φωνάζει ο εκφωνητής και τότε γυρίζει να με κοιτάξει η "Big B."

Με κοιτάζει αυτάρεσκα και ειρωνικά, σαν να μου λεει "Και τι μπορείς να κάνεις εσύ;"

Κάτι που με νευριάζει περισσότερο. Με δυσκολία περπατάω και την πλησιάζω.

"Δεν..." λέω και την χτυπάω δυνατά στην κοιλιά.

"... είμαι" άλλη μια μπουνιά.

"... ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΗ" φωνάζω και της χώνω μια πολυυυ δυνατή μπουνιά στο πρόσωπο, με αποτέλεσμα να πέσει κάτω.

Απ'τις απανωτές μπουνιές δεν προλάβαινε να αντιδράσει και να αμυνθεί.

"ΚΑΙΙΙ ΝΙΚΗΤΡΙΑ Η BLACK ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ" φωνάζει ο σπαστικος κι όλοι ζητωκραυγαζουν δυνατά και σηκώνονται απ'τις θέσεις τους, σφυρίζοντας.

Κοιτάω γύρω μου βαριανασενοντας, ενώ ένα χαμόγελο διαγράφετε στα χείλη μου.

Σηκώνω τα χέρια μου ψηλά και κλείνω τα μάτια μου ενώ χαμογελάω ακόμα.

Νίκησα..!

-------------------------

Γουαου μεγαλο κατορθωμα γευυ

-Σοφ

Hey Mel! You've got a message!  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang