#65-Θυμωμενη

2.7K 304 100
                                    

"Τι?"

"Αυτο π διαβασες. Λπν θλς ναι η οχι?"

"Εμ ενα λεπτο"

Αφηνω το κινητο στο κομοδινο διπλα μου ηρεμα και κοιταζω μπροστα μου με ενα απλανες βλεμμα.

"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ, ΓΟΥΧΟΥΥΥΥΥ, ΜΠΕΣΤ ΝΤΕΙ ΟΦ ΜΑΙ ΛΑΙΦΦΦΦ! ΑΧΑ ΑΧΑ, ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ, ΑΧΑ ΑΧΑ" αρχιζω να ουρλιαζω και να χοροπηδαω πανω στο κρεβατι μου.

Σταματαω, επειτα απο λιγο, και παιρνω το κινητο ξανα στα χερια μου.

"Ναι τι ελεγες?"

"Λεω αυριο στις 7 Starbucks. Να εισαι εκει❤"

Ω Θεε μου θα συναντησω τον αγνωστο, επιτελους θα μαθω ποιος ειναι! Ιιιιι δεν το πιστευωω!

Αφροξυλανθη κρατα με.

Βαφω τα νυχια μου τωρα, σε λιγο.

Τς, αχρηστη, ουτε μια δουλεια δεν μπορεις να κανεις.

ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΑ, ΦΡΕΣΚΟΒΑΜΜΕΝΑ, ΣΚΑΤΟΥΛΙ ΝΥΧΑΚΙΑ; ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΑΤΟΥΛΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΟΔΑ ΤΩΡΑ;! Ο ΚΥΡ ΜΠΑΜΠΗΣ ΑΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!

*facepalm*

"Θα ειμαι εκει"

"ΙΙΙΙΙΙΙ" ουρλιαξα αλλο λιγο και επεσα για υπνο.

Πρεπει να κανουμε κουρα ομορφιας, ειπαμε, πως θα εμφανιστουμε στον αγνωστο, σαν τη γιαγια μου τη μασκαρεμενη;

Οοοχι, δεν το νομιζω! Μπορει να ειμαστε θεες, αλλα ακομα κι οι θεες χρειαζονται υπνο για να γινουν πανθεες.

Ναι, οκ, καληνυχτα.

+

Παιρνω μια βαθια ανασα και κοιταζομαι στον καθρεφτη αλλη μια φορα. Στρωνω για εκατομμυριαστη φορα τα ρουχα μου και φτιαχνω για εκατομμυριαστη φορα τα μαλλια μου.

Υστερα, ξαναξεφυσαω αγχωμενη και κοιταω την ωρα στο κινητο μου.

18:49

ΔΑΤΣ ΙΤ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ, ΦΕΥΓΩ!

"ΓΙΑΓΙΑΑΑΑ ΦΕΥΓΩΩΩ" φωναζω καθως κλεινω την πορτα πισω μου.

+

Φτανω στα Starbucks στις 18:56 και καθομαι σε ενα τραπεζι. Ηρθα νωρις οποτε μπορει να περιμενω λιγο.

Flashback

Εγω:
"Πρμν πως θα σε αναγνωρισω;"

Ηλιθιος💘:
"Θα φοραω μια μαυρη μπλουζα κ θ κραταω ενα ασπρο τριανταφυλλο μικρη"

Κοιταω αγχωμενη γυρω μου για κανεναν με μαυρη μπλουζα και ασπρο τριανταφυλλο, αλλα τιποτα μεχρι τωρα.

Ενας σερβιτορος ερχετε για να μου παρει παραγγελια, αλλα του λεω να ερθει σε λιγο, γιατι περιμενω παρεα.

Κοιταω την ωρα στο κινητο μου. 19:00. Οπου να'ναι θα ειναι εδω, μαλλον θα αργησε λιγακι.

+

Κοιταζω κουρασμενη την ωρα στο κινητο μου. 20:05. Αυτο ηταν, φευγω.

Δεν εμφανιστηκε οποτε μαλλον αλλαξε γνωμη, η απλα, δεν θελει συναναστροφές μαζι μου.

Νιωθω δακρυα στις ακρες των ματιων μου, αλλα τα κραταω εκει. Καθως σηκωνομαι νιωθω το κινητο μου να δονειται.

Ηλιθιος💘:
"Συγνωμη αλλα δν τα κτφρ μ ετυχε κτ επειγον. Ελπιζω να μν θυμωσες❤"

Τα δακρυα εξαφανιζονται γρηγορα και κοιταω το μηνυμα με μισος. Βλακα..

Νευριασμενη κλεινω το κινητο μου και βγαινω γρηγορα απ'το μαγαζι. Αν θυμωσα; Θα σου πω εγω αν θυμωσα η οχι.

-----------------------
Μπουχαχαχα με μισειτε😈😏

Αλλα μαλλον πιο πλ μισειτε αυτον😂

Ουπς πλακακια μας τα εκανε ο αγνωστος:(

Του αξιζει θανατος:(

ΟΥΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΡΙΜΑ.

ΠΣ ΚΠ ΠΣ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ, ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΘΑΝΑΤΟΣ, ΓΙΟ!ΠΣ ΚΠ ΠΣ

Οχι? Μονη μ

Δεν ειμαι τρελη παιδια😭

💣Αραραρ εχετε κρας?🔥 εγω δν ειμαι σιγουρη ακομα😂 💣

Παντως παιδια να ξερετε (φιλοσοφικη συμβουλη αλερτ) *γκχμ γκχμ* *καθαριζει λαιμο*: Αν ειστε σινγκλ η δεν εχετε κρας... μπορειτε να θεωρειται τον εαυτο σας ευτυχισμενο..

ΤΡΟΥ ΣΤΟΡΥ!!

Εγω ειμαι σε ενδιαμεση κατασταση😂

Τιλ νεχτ ταιιμμ

Να τρωτε🍕

Μπουε μπουε🔥

-Σοφ

Hey Mel! You've got a message!  Where stories live. Discover now