#89-Ασπρο τριανταφυλλο

3K 342 462
                                    

Αργησα λιγο ε?😅
Υγειααα ακολουθει πολυυυυ μεγαλο παρτ😏


Θα σταματησεις να τρως τα νυχια σου μωρη σιχαμενη;

Ωχου ρε Αξροξυλανθη, ασε με και μενα στον πονο μου! Χτυπαω τα δαχτυλα μου στο τραπεζι και δαγκωνω αγχωμενα το καλαμακι του χυμου μου.

Κοιταω για χιλιοστη φορα το κινητο μου και ξεφυσαω. Δεν ηρθε, ΦΕΥΓΩΩ.

ΚΑΤΣΕ ΚΑΤΩ, ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ!

Καθομαι ξανα στη θεση μου και μουτρωνω. Αχ, αν με δουν οι ανθρωποι θα με περασουν για τρελη.

Μα ρε Αφροξυλανθη.. δεν ηρθε..

ΝΑΙ, ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΗΡΘΕΣ, ΜΙΑ ΩΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ;! ΟΟΟΧΙ ΜΠΙΤΣ, αυτη τη φορα, ΔΕ θα φυγεις! Θα κατσεις και θα τον περιμενεις!

Ξεφυσαω ξανα και σταυρωνω τα χερια μου. Ανοιγω το κινητο μου και μπαινω να παιξω piano tiles. Αχ, το λατρευω αυτο το παιχνιδι, οσο παλιο και να ειναι.

Καθως παιζω το Cancan μου ερχεται στο μυαλο παλι ο αγνωστος. Αμαν και ειχα ηρεμησει! Ουφ, δεν το πιστευω οτι οντως θα τον συναντησω.

Συμβαινει στ'αληθεια αυτο;

"ΑΑΑΑ, ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟΟ!" φωναζω οταν χανω και γρυλιζω.

Καταραμενο παιχνιδι! Γιατι πρεπει να ειναι τοσο γρηγορα μερικα τραγουδια; ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΚΟΡΩΝΕΣ!

Κοιταω γυρω μου, θυμωνενη που εχασα, και παρατηρω οτι ολοι εχουν γυρισει και με κοιτανε. Εμ... ουπς; Φωναξα πολυ δυνατα;
Τους χαμογελαω αθωα και κουναω το χερι μου, χαιρετωντας τους.

Πωω, τι κανεις κοκλα μουυ!

Μη μιλας Αφροξυλανθη, επειδη πανικοβληθηκα το εκανα!

Αφου γυρνανε ολοι στις δουλειες τους, αναστεναζω ανακουφισμενη και γυριζω στην απασχοληση μου να βριζω το παιχνιδι, χαμηλοφωνα αυτη τη φορα.

Αντε καλε, πως το παθες;

Σουτ.
Χμμ. Ρε Αφροξυλανθη.

Φτυστη.

Οκ. Παιρνω μια ανασα και φτυνω την τσιχλα μεσα σε ενα καδο πιο κει. Γες, καλαθι!

ΟΧΙ ΤΗΝ ΤΣΙΧΛΑ ΜΩΡΗ, ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ! Πωωω, παλι ρεζιλι εγινες!

(Δεν ειμαι αστεια λολ:'))

ΟΥΠΣ. ΑΜΑΝ ΡΕ ΑΦΡΟΞΥΛΑΝΘΗ, ΜΙΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΘΑΡΑ!

Για αλλη μια φορα με κοιταζουν ολοι, μονο που τωρα ειμαι σιγουρη, οτι σκεφτονται σοβαρα να καλεσουν το Δαφνι.

Hey Mel! You've got a message!  Where stories live. Discover now