~ Düş Kapanı ~

32.1K 686 116
                                    

**TANITIM**

Aşk; kalpte ve bedende bir bütün olarak var olmayı arzular.

Kimini defalarca, kimini tek seferde sınar ve ruh gerçek eşini bulduğunda bir düş kapanı kurar.

Saklı tutulan en derin arzuları yem yapar, tuzağına çeker ve bekler.

Kaçınılmaz olan gerçekleşene, ruhlarındaki birlikteliği, kalplerindeki aşk ve tenlerindeki tutkuyla tamamlayana dek...

Sevginin en benciliyle sınandı genç adam. Zırhı pas tuttu, kılıcı elinden alındı, aşk için verdiği savaştan mağlup ayrıldı. Şövalye ruhunu çaldı zaman, umutlarını yitirdi, küstü, kapattı kendini.

Sevginin bencillikten en uzağını kuşandı genç kadın. Umut ekti elinin uzandığı her yana, iyiliği taşıdı adımlarında, mücadelesi yalnız mutluluk içindi de ardına kadar açtığı kalbine rağmen bir tek aşk için savaşmadı.

Ve aşk; onları birleştirmek için doğru zamanı, kapanı kurmak için kaçınılmaz anı bekledi...

Katî kurallarla yaşayan adamın körelmiş kalbi, hissettiklerinin basit bir arzudan ibaret olduğuna inanmayı seçti önce.
Oysa kendi kuralları vardı aşkın ve tüm diğer kuralları yıkardı. Sahipleniciydi kendi içinde ama bir o kadar da bencillikten uzaktı. Ve kararlıydı. Gerçek sevgiyle sınayacaktı adamın soğumuş kalbini, aşkı öğretecekti düşten bir kadınla...

Kadının, salt sevgi ve fedakârlıkla var olan kalbi, en başından beri ne istediğini biliyordu ama bilmekle yaşamak aynı değildi. Kendini keşfetmekten uzak, arzularıyla tanışmaya mesafeliydi. Sevgisini paylaştırmayı, aşkı ayrı tutmayı bilmediğinin farkında bile değildi. Adamın kırık kalbini iyileştirmek için yalnızca sevginin yetmeyeceğine, görünür olmayı bilmek gerektiğine inanmalıydı önce.

İşte bir yanı da bencildi aşkın, iki kişilik yaşanmayı beklerdi, diğerlerini dışarıda bırakabilmeyi gerektirirdi. Ve buyurgandı. İlk ve tek aşkıyla sınayacaktı kadını, sevginin mücadeleye değer olduğunu öğretecekti düşündeki adamla...

DÜŞ KAPANI (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin