BÖLÜM 28; (PART II) AŞK KORKUYU TANIDI, VUSLATI ACI GÖZYAŞLARIYLA YIKADI...

2.6K 337 62
                                    

Mutlu akşamlar Canlar,

Nasılsınız?

Bölümü okuduğunuz tarih?
Bölümü okuduğunuz saat?

Yeni hikâyeyi kaçırmamak için gözünüz profilimde olsun, haber vereceğim.
Şimdiden söyleyebilirim ki epey keyifli olacak. Eğlenceli, farklı, tatlı bir hikâyeyle geliyorum size.

Pazartesi görüşünceye kadar kendinize çok dikkat edin. Sağlıkla ve mutlu kalın.
Hepinize kalpten sevgiler, kocaman öpücükler ❤️💋

***

Part II

*I'm Not Giving You - Gloria Estefan

Aden'se eve gider gitmez hemen Dağhan'ın ihtiyacı olanları hazırlayıp şoförle göndermiş, ailesindeki tüm kadınlar evi basmadan önceki birkaç saati Kal'la ilgilenerek geçirmişti. Annesi, kızlar ve İnci Hanım'la özlem gidermiş, bolca bebek ve düğün dedikodusu yapmışlardı. Tahminlerini yanıltmayan Piraye Hanım da onlara katılmış ama umduğu ortamı bulamamıştı. O sıralarda Ekin, hepsine hamilelik anılarını anlattırıyor, 'Her anıda biyolojik saatim onar yıl ileri atıyor. Bebek isteyecek zamanım geldiğinde doğurmaya müsait olamayacağım, lütfen daha çok anlatın,' diyor ve en çok da kendisi gülüyordu.

Akşam üzeri Dağhan aradığında, Aden misafirlerini yeni göndermişti. Adam yaşadığı gerilimi hissettirmemeye çalışıyordu. Ses tonu kontrollü, kelimeleri dikkatle seçilmişti ama yine de saklayamamış, nihayetinde dökülmek durumunda kalmıştı.

"Öyle mantıksız ve uç istekler içindeler ki dünyanın hiçbir yerinde istedikleri türden çalışma şartları sağlanması söz konusu olamaz. Yıllık izinlerinin iki aya çıkarılmasından tut mesainin altı saate indirilmesine, ikramiyelerin her iki ayda bir verilmesinden yüz de yüz maaş artışlarına kadar inanılmaz beklentiler söz konusu. Üstelik mümkün olamayacağını kabullenmiyorlar."

"Alabileceklerine dair vaadlerde bulunan, daha çok bastırmaları için kışkırtılıyorlarsa diretmeleri çok normal. Olabildiğince şeffaf davransan, en azından konuşabilecek duruma gelemez misiniz?"

"Deniyorum, Aden. Pınar, babam ve avukatlar, çalışanların seçtiği heyetle konuşuyor. Sabırla ve tüm iyi niyetleriyle isteklerinin imkansızlığını anlatmaya çalışıyorlar. Raporlar hazırlandı, hem yazılı hem sözlü olarak isteklerinin sonuçlarını önlerine sunuyor. Aynı şekilde bu grevi uzatmanın sonuçlarını da öyle. Avukatlar doğacak hukuki sonuçları, yaptırımları aynı incelikle ve en sade şekilde anlatıyorlar. Şimdilik pek ilerleyemedik."

"Sen konuşmadın mı? Doruk'la birlikte oluşan problemleri ve birkaç ayı daha sıkıntılı geçireceğinizi ama sonrasında yapmak istediklerini anlatsan belki? Hazırlıklarına bile başlamıştın aylar önce."

"Benim konuşmam için biraz daha zaman var, sevgilim. Önce büyükbabamın verdiği sözleri asla tutamayacağını, bunun sonunun hepsini işsiz bırakacak bir süreç olduğunu ama benim bunları istemediğimi anlamaları lazım. Madem savaşımızı evden çıkarıp şirkete taşıdı, o zaman tüm hükmünün bitmesi gerektiğini anlamalı artık, Muzaffer Bey."

"Otoriteni daha da güçlendirirken aynı zamanda her şeyin iç yüzünü gösteren dürüst patron olacaksın. Bu çok güzel ama zor olacaktır. Günler sürebilir..."

"Bir daha kimsenin yönetim ve çalışanları karşı karşıya getirememesi için zamanı göze almam gerekiyor. Atölyelerin çalışmadığı her saat şirkete bağlı olan herkes için kayıp, herkes için zarar. Üstelik on yıldır tüm çalışanların yasal haklarını istisnasız uygulayan ve iyileştirmek için çalışan bana, bunun yapılmasını kabul edemem. Özür dilerim, Aden. Sözümü tutup eve gelemeyeceğim."

DÜŞ KAPANI (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin