BÖLÜM 15; SICACIK BİR AVUNTUYLA AŞK, ŞEFKATE SIĞINDI...

4.2K 413 304
                                    

Canlar merhaba,

Bölümü okuduğunuz saat?

Bölümü okuduğunuz tarih?

Nasılsınız?

Size karşı hep açık oldum ve bugün de farklı davranmayacağım. Kısa süre önce birlikte başlamamızı ve birlikte sahiplenmemizi umduğum DÜŞ KAPANI PATİLİ HAREKETİ elimde patlamış gibi hissediyorum.

Fotoğraflar gönderen, destek veren herkese minnettarım. Sadece beni mutlu ettikleri için değil üstelik, her gün gördüğümüz canların yanında oldukları, onları mutlu ettikleri için.

Bu platforma adım attığımdan beri hiçbir şeyi popüler olma, adımı duyurma hırsıyla yapmadım. Öyle olsa çok farklı davranırdım, hikâye içeriklerim, yayımlama şeklim bile çok daha farklı olurdu ama ben neysem o oldum.

Öyle kocaman hırslarım yok, kimseyle yarışma çabam yok, etliye sütlüye karışmam çünkü bana ne...
Okunmak, yorumlar almak, oylarınızı görmek beni inanamayacağınız kadar çok mutlu ediyor. Elbette motive oluyor ve daha fazlasını yapmak istiyorum sürekli ama bunu içimi karartan bir hırs hâline getirmedim hiçbir zaman çünkü benim asıl amacım paylaşmak.

Asıl amacım hikâyelerimi de kitaplarımı da doğru olduğunu düşündüğüm şekilde daha çok insana ulaştırmak. Hatta belki bir gün, başka dillerde de okunmasının gururunu yaşamak.
Ya bir yazar var; acındırmadan, incitmeden, örselemeden KADIN hikâyeleri yazıyor, dedirtmek.

Ama Patili Hareketi'nin bununla da ilgisi yoktu. Bu yalnızca, hikâye karakteri üzerinden birlikte paylaşacağımız bir amacımızın olmasıydı.
Tekrar söylüyorum, paylaşan, o canların yanında olan herbirinize minnetarım, güzel yüreklerine sarılıyorum.
Benimsemeyen, paylaşmayanın da canı sağ olsun tabii ama ne bileyim, farklı olsun isterdim işte...

Yeterince iç döktüm, okuduysanız ne mutlu☺️
Bugün bölüm sonumuz yok, dolayısıyla perşembe görüşene kadar hepiniz kendinize çok iyi bakın, sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Yürekten sevgiler, kocaman öpücükler❤️💋

***

Bölüm 15; Sıcacık bir Avuntuyla Aşk, Şefkate Sığındı...

*Issues - Julia Michaels

Aden'in tek istediği birazcık kendiyle kalmaktı ama kuliste bile nefes alacak alanı yoktu. Kapıdan içeri girdiği anda Erdem, gizlendiği kuytulardan fırlayıverdi. Kolundan tutup yeni görüyormuş gibi sarılırken maksadı tabii ki kulağına doğru çemkirmekti.

"Kızım, beni öldürtmeye mi çalışıyordun sen? Bir anlatsana bana, ne oluyor? Geceye birlikte gelmeler ama kapı önünde bir şovlar, bir şeyler! Hayır, yapın da bana garezin neden?"

Aden, geceye dair yaşayacağı tek sıkıntının bu olacağını düşünmüş ve fena hâlde yanılmıştı. "Erdem, teker teker sorarsan söz cevaplayacağım ama başımı döndürme n'olur," dedi alttan alan ses tonunda mahcubiyetini de belli ederek.

"Peki o zaman, beni neden basının ve daha da önemlisi Dağhan'ın önüne attığınla başlayalım mı?"

"Dağhan basına açıklama yapmak istiyordu, ben gönüllü değildim. Sonuç olarak seni köpek balıklarına yem yapmış gibi oldum, çok özür dilerim."

DÜŞ KAPANI (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin