BÖLÜM 26; (PART II) GİZLİ YAŞADIKLARI ACININ TAM KALBİNDEYDİ İKİ AŞIK...

2.5K 333 41
                                    

İyi geceler Canlar,

Nasılsınız?

Bölümü okuduğunuz tarih?
Bölümü okuduğunuz saat?

Aden'e desteğiniz öyle güzel ki😍

Dağhan'a kızıyorsunuz biliyorum ama sonraki bölümlerde onu anlayacağınızı tahmin ediyorum. Spoiler vermeden kaçıyorum.🤭

Vee misafirimiz Rüya Devin teşrif ettiler efenim, keyifle okuyun.

Pazartesi görüşünceye kadar kendinize çok dikkat edin. Sağlıkla ve mutlu kalın.

Hepinize kalpten sevgiler, kocaman öpücükler❤️💋

Kişisel ig: gulcin.ozbek
Hikâye ig: gulcinozbekhikayeleri
Twitter: gulcin_ozbek
***

Part II

*Run To You - Whitney Houston

Ekin sözünü yerine getirip poşetler dolusu alışveriş yaptı. Mila, alınanlarla kaç çocuğun giydirileceğinin hesabını tuttu. Hiçbir şeyi umursamadan keyifle geçirmeleri gereken bu günün, böylesi zoraki bir duruma bürünmesi hepsi için zordu ama hayatlarının bir bölümü de buydu işte.

Yeterince oyalandıklarına karar veren Aden, "Hadi beni evime götürün artık, lütfen," deyince derhâl harekete geçildi. Alınanlar paketlendi ve beklemeden yola çıktılar.

Aden'in evine girdiklerinde hepsinin omuzları biraz çökmüştü ama birbirlerinden güç alabileceklerini, her ne olursa olsun yargılamadan diğerlerinin yanında olacaklarını, her zaman dinleyeceklerini ve destek olacaklarını biliyorlardı. Bitki çayları hazırlandı, yanına atıştırmalıklar eklendi. Önce Aden'in yediğinden emin olundu, ancak ondan sonra konuya giriş yapıldı.

Bodoslama bir giriş yapan, elbette daha fazla dayanamayan Ekin'di. "Cicim, bir aradın ucundan kıyısından bahsettin. Canın yanıyor diye üsteleyemedim ben de ama seni böyle gördüğüm için birilerini boğazlamaya karar vermeden önce, anlatır mısın artık?"

"Dağhan'ı geçmişin canını acıtan kısmından koruyayım derken, her şeyi berbat ettim. Geçmişin travmasını ona ben yaşattım, hem de daha çok acıtarak. Nasıl anlatacağımı bile bilmiyorum ki!"

"En başından başlayarak anlat, Aden. Seni tutan bir şey var, farkındayım. Çevresinden dolanarak mı yaparsın, doğrudan atlar mısın sen karar ver ama bize nasıl bu hâle geldiğinizi anlat ki bir çare bulalım."

"İçinde olduğumuz durumun asıl sebebini çıkarırsam, şimdikinden farkı olmaz bildiklerinizin. En iyisi baştan başlamak. Amcamın kumar belası malumunuz zaten ama bununla beni sürekli zor durumda bırakması yetmemiş olacak, bir de gönül meselesi karıştırmış işin içine. Borçlarını kapatmış ama kadınla kaçmaya kalkınca, tefeciler onu tehdit edecekleri birini öne sürmeyi düşünmüşler. Babam son ziyaretinde, tefecilere açıkça hiçbir şekilde ondan tek kuruş alamayacaklarını söylemiş. Tabii bu durumda bana ulaşmaları çok sürmemiş ama beni de tehdit edebilecekleri bir şeye ihtiyaçları olunca, önce tüm Sarallara, ardından da Dağhan'a odaklanmışlar..." diyerek başladı.

Geçmişin yalnızca ikisinin paylaştıkları bir sır olduğunu, Dağhan dışında kimsenin anlatma hakkı olmadığını düşünmüştü hep. Ona ait olmayan bir sırrı, en yakınları da olsa kimseyle paylaşamazdı. Bu yüzden susmuştu ama amcası sayesinde, yeterince isteyen herkesin ulaşabileceği bir bilgi konumuna gelmişti. Aden de döküldü sonunda. En başından başladı ve hiçbir şeyi atlamadan, gözyaşlarından karşısındaki dostlarını görmeden anlattı. Özellikle o günün sonrasında evdeki hayatlarından bahsederken öyle çok duraklamak zorunda kalmıştı ki bir çırpıda anlatılabilecekler, saatler sürmüştü.

DÜŞ KAPANI (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin