Merhaba Canlar,
Bölümü okuduğunuz tarih?
Bölümü okuduğunuz saat?
Nasılsınız?
Bu havalarda hepimizin elinden geldiğince PATİLİ DOSTLARIMIZI da unutmadığını umuyorum ve sizleri bölümle baş başa bırakıyorum.
Pazartesi görüşünceye kadar hepiniz kendinize çok dikkat edin. Sağlıkla ve mutlu kalın.
Not: Nihayet yorumlara yetiştim, artık beraber ilerleyeceğiz. Hepinize teşekkür ederim.💃🏻💃🏻
Yürekten sevgiler, çok kocaman öpücükler💋❤️
Kişisel ig: gulcin.ozbek
Hikâye ig: gulcinozbekhikayeleri
Twitter: gulcin_ozbek***
Part II
*Heaven - Julia Michaels
Birkaç dakika sonra sessiz adımlarla odaya döndüğünde Aden'in uyumuş olduğunu gördü. Başucu komodininden telefonunu aldığı sırada saatin farkına varmıştı ancak. Üzerine bir pijama altı ve sabahlık geçirerek hızlı adımlarla salondan, ana eve açılan kapıya ulaştı. Dağhan'ın mürebbiyesi olma vazifesi sona erdikten sonra, evin kâhyası olarak kalmaya devam eden Nana'yı saniyelerle yakaladı.
"Günaydın, Nana. Büyükanneme bu sabah kahvaltıya inmeyeceğimi ve yalnız kalmak istediğimi iletir misin?"
"Çocuk olduğunuz zamanlardaki gibi, kahvaltının önemi içerikli bir konuşma yapmamız gerekecek mi peki?"
"Uzun zamandır ihtiyaç duymadığım konusunda anlaştığımızı hatırlıyorum." Dağhan, yıllardır göstermediği içten gülüşü ve çok uzun zaman sonra onunla şakalaşıyor olmasının, kadının boğazını düğümlediğinden habersiz devam etti konuşmasına. "Kahvaltımı ve kahvemi lütfen iki kişilik hazırlat, Nana. Meyve salatası da eklemelerini söylersen sevinirim ama en önemlisi, büyükannem yalnız olmadığımı bilmeyecek."
"Elimden geleni yapacağımı biliyorsunuz ama evin işlerini kontrol etsem de dedikoduyu edemeyebilirim, Dağhan. Ailenizin kurallarını benden iyi biliyor olmalıydınız, özellikle de böyle ters düştüğünüz bir zamanda."
Kadının söyledikleriyle, kapıda karşılaştığı Dağhan hızla çekildi geriye ve ardında son birkaç yıldır gördükleri adamı bıraktı. "Nasihatleriniz için teşekkürler. Lütfen söylediklerimi yapın ve kahvaltıyı iki saat sonra servis masasıyla kapıdan alacağım şekilde hazırlayın. Son olarak, bugün dairemde temizlik istemiyorum."
Ailesinin kurallarını nasıl bilmezdi? Hayatını alt üst edecek yollardan geçip değişmeye başlayana dek harfiyen uygulamıştı! Nana'nın bahsettiği kuralın, –zerre umurunda olmasa da– Aden için geçersizliği tartışılmazdı. Onun nazarında bu eve girebilecek tek kadındı Aden ama Dağhan'ı bu denli buza çeviren, büyükbabasının çağ dışı düşünceleriyle kadını incitebilecek olmasıydı.
Saral Köşkünün kapısından içeri giren kadın, eğer eş ya da akraba değilse çatınızın altında uyuyamazdı. Nikâhtan önce yatağınıza girmişse zaten gönül eğlendirilen bir kadın olsa gerekti ve böyle bir kadın aileye uygun olamazdı. Saral erkeklerinin evleneceği kadın, soyadlarını ve aile geleneklerini her anlamda temsil edebilmeliydi. Kusursuz genlerini sürdürebilmek adına dış güzelliği olmazsa olmazlarıydı ki soylarını devam edecek nesli doğursun. Kesinlikle iyi eğitimli, iyi huylu ve köklü bir aileden geliyor olmalıydı ki yerlere göklere sığdırılamayan(!) soyadlarını hakkıyla taşıyabilsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞ KAPANI (TAMAMLANDI)
Romance*** Sevginin en benciliyle sınandı genç adam. Zırhı pas tuttu, kılıcı elinden alındı, aşk için verdiği savaştan mağlup ayrıldı. Şövalye ruhunu çaldı zaman. Umutlarını yitirdi, küstü, kapattı kendini. Sevginin bencillikten en uzağını kuşandı genç ka...