BÖLÜM 15;(PART II) SICACIK BİR AVUNTUYLA AŞK, ŞEFKATE SIĞINDI

3.9K 395 279
                                    

İyi akşamlar Canlar,

Bölümü okuduğunuz saat?

Bölümü okuduğunuz tarih?

Nasılsınız?

Pazartesi günü de olduğu gibi, maalesef yine fotoğrafımız yok. Dolayısıyla bölüm sonu da yok.

Bu yüzden sizi hemen bölüme alıyorum ve pazartesi görüşünceye kadar da çok mutlu ve sağlıkla kalmanızı diliyorum.

Kalpten sevgiler, çok öpücükler🖤💋

***

Part II

*Halo - Beyonce

"Gidelim mi?" dedi, parmaklarını birbirine dolarken.

"Olabildiğince çabuk ama kaçar gibi de değil," derken kadının ses tonu tüm o duygu fırtınasını bir dakika önce yaşamamış kadar dingin, ifadesi de bir o kadar kendinden emindi.

"Aden, kimseyi düşünmek zorunda değiliz. Senin ne istediğin önemli yalnızca."

"Sen bu davetin ev sahibisin ve söz konusu olan da emek verdiğin işin. İkimizi, gecenin önüne koymalarına daha fazla izin vermek istemiyorum."

"Dışarıda ayrı, içeride ayrı şov yaptığımızı düşünürsek ikimizden başka bir şey konuşulmayacağını açıkça kabul etmemiz gerekecek."

Dağhan kısa bir öpücük daha kondurdu Aden'in dudaklarına. Hemen ayrılırlarsa yeni bir aile krizi çıkacağını, büyükbabasıyla olan savaşlarında bir cephe daha açacaklarını biliyordu ama Aden'in hissettiklerinden, birlikte yaşadıkları bu geceden öncelikli değildi.

"Kabul etsek de toparlamayacağımız anlamına gelmiyor. Beni kullanarak senin üzerine gelmek için fırsat kollayan çok göz var içeride."

"Aden, hiçbir önemi yok. Geceye dair, herkes kendi istediğini aldı. Nasıl kullanacakları onların inisiyatifinde."

"Neden onlara bırakalım ki? Bu gece, ne senin aylardır süren uğraşlarını ne de bizim buz gibi havalarda saatlerde dışarıda çalışarak verdiğimiz emekleri gölgelemeden bitmeli."

Büyükbabası ve büyükannesini gördüklerinde aralarındaki gerilimin had safhaya tırmantığının farkındaydı, Aden. Büyükbabasının son dakika fısıltıları da fırtınayı getirmişti. Ne konuşulduğunun önemi yoktu, Dağhan'ı etkilemiş olması yeterliydi. Aden, bu adama âşıktı ve madem ki kararını vermişti; ikisini de koruyacaktı.

"Birlikte olduğumuz sürece, içimizde yaşadığımız hiçbir şeyi dışarı yansıtmamanın önemini açıkça gördük. Kimseye bizim üzerimizden duyacakları bir tatmin yaşatmak istemiyorum." Özellikle de Dağhan'ın aile büyüklerine!

"Düşünceleri değiştirmenin hiç kolay olmayacağını biliyorsun."

"Sadece kafaları karışık ve kendilerince şekillendirmeye çalışıyorlar, Dağhan. Tek yapmamız gereken gerçekte nasıl olduğunu göstermek. Gördüklerini sandıkları üzerinden mesai yapmaktansa, bizim verdiğimiz izlenimden yürümeyi tercih edeceklerdir."

"Salondakilerin en az yarısı, her şeyin en doğrusunu kendilerinin bildiğinden emin. Onlar için çabalamaya değmeyecektir bile."

"Onlar için bile bir 'acaba' olacaktır, inan bana." Kendini bildi bileli aile şirketinin film, dizi lansmanlarında, albüm tanıtımlarında en önde yer almıştı, Aden. Söylediklerinden bu kadar emin olması boş vaat değildi. "Birbirinden hiç hoşlanmayan insanların, bir sözleşme altında birleşerek yıllarca nasıl da kardeş kadar yakın süsüyle şarkılar söylediklerini izledim. Sette köşe kapmaca oynayanların, film gösteriminde birbirlerine yağdırdıkları övgüleri dinledim ve daha nicelerini. Her şey nasıl sunduğun, nasıl servis ettiğinle ilgili."

DÜŞ KAPANI (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin