Canlar merhaba,
Nasılsınız?
Teşekkür ederim her bir yorum için ve sessiz arkadaşlardan da ricam kendilerini göstermeleri çünkü hepimizin burada olma amacı hem okumak hem de paylaşmak.
Kırmazsınız beni değil mi?Henüz dönemedim ama buradan cevaplayayım istiyorum. Bölümlerde eskiden gifler, fotoğraflar vardı şimdi neden yok demişti bir arkadaşımız.
Bölüm için yapılan tüm afiş ve gifleri instagram sayfasında paylaşıyoruz. Hepsini orada görebilirsiniz.
Sizden gelenleri de orada paylaşıyoruz ve hikâye için bir şeyler yapıyor olmanız öyle güzel ki! Her gördüğümle mutlu oluyorum.😍Efenim açıklamalar ve gevezelikler bu kadar ama siz yazın, yorumlarda devam edelim🤗
Kişisel ig hesabı: @gulcin.ozbek
Hikâye ig hesabı: @gulcinozbekhikayeleri
Twitter: @gulcin_ozbekPazartesi görüşünceye kadar kendinize çok, çok iyi bakın. Sağlıklı ve çok mutlu olun.
Hepinize kalpten sevgiler, kocaman öpücükler ❤️💋***
Bölüm 7; İçine Hapsettiği İki Ruhla Kapandı, Düş Kapanı...
*Dream A Little Dream Of Me - Ella Fitzgerald
Şovun ardından After Party için hazırlıklar yapıldı. Moda ve güzelliği esas alan tüm sektörlerin yıldızları, birbiri ardına pembe halıda geçit yapmaya başladı. Dünyanın tanıdığı sinema-TV oyuncuları, şarkıları dillerden düşmeyen sanatçılar, modacılar, moda devi şirketlerin kurucuları, sosyetik simalar... Onlarca tanıdık isim ve bir de isimleri efsane olmuş emekli Melekler ile kol kola, yan yana gelen yeni Melekler.
Şovun atmosferini, parti girişine de taşımış olan Meleklerin, kimisi defilede de birlikte oldukları yakın arkadaşlarıyla, kimisi sevgilisi, eşi ya da ailesiyle birlikteydi. Halı boyunca ve kapıda defalarca durarak poz verdiler. Aden de ikiz kardeşlerinin hastalanması dolayısıyla gelemeyen ailesinin yokluğunu aratmayan Ekin ve Mila ile birlikte katılıyordu partiye.
Kameralar her açıdan pozlarını alabilmek için birbiriyle yarışıyordu. Aynı sıralarda birkaç adım ötede kameralara birlikte poz vermekte olan Taylor, Sara ve Romee'ye tüm yüzünü aydınlatan bir gülümsemeyle uzaktan öpücük gönderdi, Aden. Aynı anda yanından geçen Gigi, elinden tuttuğu gibi genç kadını da kapıp ortak resmin içine çekiverdi.
"İşte şimdi tam oldu!" diyerek göz kırptı. Ardından da yanağını uzattı. "Artık öpücüğü de kabul edebilirim."
Kahkahalar eşliğinde birbirlerine verdikleri öpücükler Melekleri eğlendirirken çekim ekibini de fazlasıyla mutlu ediyordu. Pembe halıda görünen Lady Gaga'ysa heyecanlı çığlıklarla karşılandı ve sanatçının çevresi Melekler tarafından sarıldı. Ekin ve Mila da eşlik ediyorlardı bu defa. Ele avuca sığmaz, mükemmel sesli diva ve sıkı hayranı Meleklerin verdiği pozlar, görenlerin yüzlerinde gülümsemelere neden olacak türdendi. Öyle sıcak ve samimi, bir o kadar eğlenceli...
Yüzlerce insana gece boyunca ev sahipliği yapacak olan salon, göz yormayan doğal tonlarla ışıklandırılmıştı. Sade, elegan bir şıklıkla dekore edilmişti ve gerçek çiçeklerin kokusu büyüleyici bir aroma sunuyordu. Kokteyl masalarının yanı sıra, oval köşe koltuklarla hazırlanan localar da yerleştirilmişti. Tek lokmalık atıştırmalıkların ve içeceklerin ikramına eşlik eden müzik, herkesi memnun ediyordu.
Üç arkadaş, pembe halı üzerinde yaşananların tatlı telaşından bahsederek mükemmelliğin hâkim olduğu salona geçtiler. Aden dostlarıyla birlikte, tek başına ve model arkadaşlarıyla kameralara defalarca poz vermişti. Kaygısız ve mutlu görünüyordu ama bir yandan Dağhan ve ailesiyle karşılaştığında neler olacağı da aklını kurcalıyordu. Kokteyl masalarından birine yanaşıp çantalarını bıraktıklarında Ekin saatine baktı ve Aden'in kulağına yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞ KAPANI (TAMAMLANDI)
Roman d'amour*** Sevginin en benciliyle sınandı genç adam. Zırhı pas tuttu, kılıcı elinden alındı, aşk için verdiği savaştan mağlup ayrıldı. Şövalye ruhunu çaldı zaman. Umutlarını yitirdi, küstü, kapattı kendini. Sevginin bencillikten en uzağını kuşandı genç ka...