Merhaba Canlar,
Bölümü okuduğunuz tarih?
Bölümü okuduğunuz saat?Nasılsınız?
Uzun uzun konuşup bu konuyla hepimizi sıkmak niyetinde değilim ama içimden geçeni dile getirmeden de edemeyeceğim.
Son iki bölümde fark ettim ki bir elin parmakları kadar yorum yapan var. Her birine ayrı ayrı teşekkür ederim, iyi ki varlar.❤️
Biliyorum öyle kocaman kalabalık bir grup değiliz ve bu hiç sorun da değil benim için. Birlikte eğleniyor ve güzel bir hikâyeyi adım adım finale taşıyor olmamız, mutlu ediyor.Kimseden her satıra yorum yapmasını beklemiyorum, bana son derece uzak olan bölüm oy ve yorum sınırı da koymuyorum ama hak verirsiniz ki birkaç kelimeyle de olsa yorumunuzu görmeyi, okuduğunuz bölümleri oylamanızı bekliyorum.
Hikâyem de ben de en azından görünür olmanızı hak ediyoruz, diye düşünüyorum.
İçimi döktüm, gerisi size kalmış...Pazartesi görüşünceye kadar kendinize dikkat edin. Sağlıkla ve mutlu kalın.
Hepinize kalpten sevgiler, kocaman öpücükler❤️💋Kişisel ig: gulcin.ozbek
Hikâye ig: gulcinozbekhikayeleri
Twitter: gulcin_ozbek***
Part II
*Seeing Blind - Niall Horan&Maren Morris
Kimi zaman bir bahaneyle lehine çevirebilse de günler, haftalar sıklıkla aynı anları yeniden yaşayarak noktalandı. Dağhan her birinden gittikçe daha çok tedirgin oldu ama sebeplerini anlatamadığı için her defasında susup geri çekilmek zorunda kaldı. Anlatırsa, zorlukla derinlere gömdüğü karabasanları uyanacaktı ve savaşmaya en başta kendi hazır değildi. Aden'i kâbuslarıyla tanıştırarak içinde oldukları güzel düşten uyanmak istemiyor, kendine sakladıklarıyla ikisini de koruduğuna inanıyordu.
Lansman gecesi, aralarındaki ilişkinin ilk sınavı ve gerçek başlangıcıydı. Öyle ki takip eden bir aydan fazla zamanın, mümkün olan her gününü birlikte geçirdiler. Aden'in hayali, onları birleştirecek köprüydü ve birlikte inşa ettikleri yolun her adımında birbirlerine daha çok bağlanıyorlardı. Hem ortak amaçları hem de kendi sebeplerince hevesle çalışıyorlardı.
Araziyi gezmelerinin ardından, çizimlerin tamamlanması için mimar ve mühendisle görüşmelere geçtiler. Ellerindeki örnek, Aden'in yaptığı ön çalışmalar ve mühendislik firmasının da yönlendirmeleriyle projelendirme aşaması düşündüklerinden hızlı tamamlandı. Örnek girişimleri, bakanlığın desteğini de beraberinde getirdi ve tüm kapılar önlerinde engel olmadan açılmaya başladı.
Aden geçtikleri her kademenin ardından mutlulukla cıvıldıyor, neşesine ve mutluluğuna Dağhan'ı da ortak ediyordu. Sıklıkla zamanlarını geçirdikleri Dağhan'ın evinin her köşesini, varlığıyla dolduruyordu.
"Isınma sisteminin üzerinden yeniden geçmemiz gerekecek. Bir de fizik tedavi bölümüne yapılması gereken havuzun boyutlarını bildireceğiz bu hafta. Ona göre içine yerleştirilecek yürüyüş bandının siparişini vereceğiz."
Heyecanla bir ileri bir geri yürüyor, yapılması ve alınması gerekli her detayı ayrıntılarıyla anlatıyordu. Dağhan'sa yüzünde iyiden iyiye yer edinmeye başlayan gülümsemesiyle Aden'i izlerken söylediklerini not alıyordu.
"Son olarak da tüm barınakları birleştiren orta noktaya bir ev yaptırmaya karar verdim, patili kadın olarak onlarla birlikte yaşlanacağım."
"Tamam, ekliyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞ KAPANI (TAMAMLANDI)
Romance*** Sevginin en benciliyle sınandı genç adam. Zırhı pas tuttu, kılıcı elinden alındı, aşk için verdiği savaştan mağlup ayrıldı. Şövalye ruhunu çaldı zaman. Umutlarını yitirdi, küstü, kapattı kendini. Sevginin bencillikten en uzağını kuşandı genç ka...