23.Bölüm:"Bulut Adam"

15.1K 717 151
                                    

Bu bölümde
CEM ADRİAN-ELA GÖZLÜM
dinlemenizi öneririm. Ben bu bölümü bu harika eseri dinleyerek yazdım💓

〰️

Acı çeken insanlar değişir. Hayattan ya intikam ister bu insanlar ya da hayata karşı anlayışlı olurlar. İntikam yolunu kendine acıyanlar, kendinin farkında olmayanlar seçer intikam için değişir ve olmadığı birisine dönüşürler. İftira atıldığı için intikam peşine düşen bir insan bu uğurda gider başkasına iftira atar. Sevilmediği için intikam peşine düşen bir insan sevgiyi kullanır ve yok eder. Ve canından can gittiği için intikam peşine düşen insanlar başkalarının canlarını koparır. Eninde sonunda intikam alan kişi kendi yaşadığı acıyı başkasına yaşatır. Peki o zaman onlardan ne farkı kalır. Onun da ruhu kirlenir ve ruhları kirletir... Şeytanın aynısı olur. Aynası olur.

Gece gök kubbeden ayrılırmış gibi silah sesini yankılarken bulut adam Vaveylası için korktu. Vaveyla bulut adam için korkudan titredi bir kez daha. Güneş ve ay birbirini ısıttı o an. Birbirini sardı, birbirini kolladı... O geçen kısacık saliselerde iki göz kesişti birbiriyle. Birbiriyle kavruldular ilk kez. Karanlık bir başka giydi üzerine siyahları ve gece siyah bir kefene sarıldı.

Araf, sahrayı sıkı sıkıya sarıp hızla onu korumak için yana dönerken bir acı kapladı içleri. Kurşun Araf'ın kolunu sıyırırken akan kan Sahra'nın çığlıklarına neden oldu. Araf sahrayı hızla yere bırakıp Melih'e koşmaya başladı. Melih yaptığının cesaretiyle bir kurşun daha sıkacakken ilk defa eli titredi. İlk defa kendisini sorguladı. Ama yılmadı. Annesi içindi...

Tetiğe bir kez daha basacakken Araf çoktan yanına gelmiş ve silahlı elini kavramıştı. İki gözde birbirine öfkeyle bakarken silah iki bedenin arasında kalmıştı. Gece rüzgarını ortaya çıkartmakta gecikmezken yerde kalan Sahra dehşet içinde ikiliyi izliyordu. "Bırak lan silahı." Araf'ın sesi gecede yankılanırken Melih tam zıttını yapıp silahı daha çok kendisine çekti. Ve o an bir kez daha kan donduran ses geceyi deldi. Sahra olduğu yerde çığlık atıp ayağa fırlarken Melih donmuş bir şekilde Araf'a bakıyordu. Araf ise silahlı elini aşağıya doğru serbest bırakmıştı. Melihin eli göğsünün üzerine giderken lanetli sıvı yerde yer edindi ve Sahra'nın çığlıklarına daha fazlasını kattı. Araf'ın elinden silah yere düşerken ıssız yolda herkesin aklında ölüm fikri vardı. Yok oluş, ölüm... Melihin göğsünden eli havaya kalkarken parmaklarından damlayan kanlar Azrail'in ölüm çanları gibiydi. Ölüm çanları çok yakında çalıyordu. Bir kez daha.

Sahra'nın ağzından:

Bedenim benden izinsiz bir şekilde ayağa fırlarken hâlâ olan şeyin şokundaydım. Melih'in yanına vardığımda titreyen elimle kolunu tuttum. Onun ruhsuz gözleri gözlerimi bulurken gözleri dizginlenmiş ve durulaşmış gibiydi. Gözyaşlarım ardı ardına beni terk ederken bir an önce bir şey yapmamız gerektiğinin farkındaydım. Yoksa Araf kâtil olacaktı. Yoksa bir can gözümün önünde sönecekti. Melih'in gücü tükenip sendelerken hızla yere çöktü. Korkuyla ben çığlık atmaya devam ederken put gibi bizi izleyen Araf'a bağırmaya başladım. "Ambulansı ara, yardım et Araf Yalvaran sesimle birlikte Melih'in yanına çöktüğümde Araf transtan çıkmış gibi silkelendi ve hemen benim gibi Melih'in yanına çöktü. Elini Melih'in göğsüne bastırırken Melihin inlemeleri kulaklara çarpıyordu. Ve tabi bizim korku dolu nefes alışverişimizle, kalp atışlarımız.

"Ambulansı ara." Araf'ın emri üzerine titreyen ellerimle ceplerimi yokladım. En sonunda telefonu elime aldığımda tek yapabildiğim ambulansın numarasını hatırlamaya çalışmaktı. Şoktan aklıma hiç bir şey gelmezken Araf bunu anlamış gibi telefonu bir eliyle elimden aldı ve diğer elini Melih'in göğsünde tutmaya devam etti. Araf ambulansa yer bildirirken bende elimi Araf'ın elinin yanına koyup Melih'in kan akışını kesmeye çalıştım. Ellerim lanetli sıvıya bulaşırken Melih'in kahkahaları can verdi geceye. Bir yandan ben şaşkınlıkla ona bakarken Araf telefonu kapatıp cebine soktu. "Sizi öldürmeye çalıştım." kesik kesik nefes almaya çalıştı ve cümlesini tamamladı Melih." Ve siz beni kurtarmaya çalışıyorsunuz. "

Çıkmaz Sokak  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin