0.0

9.3K 331 119
                                    

Calum: O arabanın tekerleklerinin her biri kaç dolara mal oluyor senin haberin var mı?

Devon: Ne?

Calum: Emin ol senin saçma sapan bisikletini satsan bir tekerinin gazını doldurmaya bile paran yetmez.

Calum: Sadece söylüyorum.

Devon: Arabanın tekerleklerini patlattığım için pişman değilim, eğer söylemeye çalıştığın şey buysa.

Calum: Pekala.

Calum: Böylesine yüzsüz birinin pişman olmasını beklemiyordum zaten.

Devon: HAHAMCÇAJSLSMNSNDKSLMXLA

Devon: Yüzsüzlük?

Devon: Şu an kolunun altında dolaştırdığın kızın telefon numarasını erkekler tuvaletine yazanın sen olduğunu biliyoruz.

Devon: Yüzsüzlük sence kimin için daha uygun bir terim?

Calum: Ciddiye almıyorum. Bu şekilde yaşanıyor.

Devon: Daha on sekiz yaşındasın.

Devon: Büyükbabam gibi konuşuyorsun ve Etna'nın böyle erkeklerden hoşlandığını zannetmiyorum.

Calum: Siz kızların iyi arkadaş olduğunuzu sanıyordum.

Devon: Hatamdan döndüğüm için mutluyum.

Calum: Yeni gelen çocuk Etna'dan daha mı iyi?

Devon: O çocuğun bir adı var, Michael.

Devon: Ve eğer bu kadar merak ediyorsan, evet.

Devon: Harika biri. Her buluştuğumuzda manikür yapıp sen ve senin gibilerle ilgili anılarını anlatmıyor.

Calum: Aranızda ne geçtiğini merak ediyorum.

Calum: Luke'a sırılsıklam aşık olmana rağmen grubumuzdan uzaklaşmak senin için iyi olmadı.

Devon: Siktir.

Devon: Bekle, sen Luke'u nereden biliyorsun?

Calum: Güzelim Luke aptal olabilir ama ben değilim:)

Calum: Ona bakarken kurduğun ıslak hayallerin güzel yeşil gözlerinden okunuyor.

Calum: Aslına bakarsan dahil olmayı çok isterdim.

Devon: Tek kelime bile etme, beni anladın mı?

Devon: Luke'a hiçbir şey söylemeyeceğim.

Calum: Awww minik prenses, beyaz atlı prensini kulesinde uzaktan uzağa mı sevecek yoksa:)

Devon: Biliyor musun?

Devon: Sırf Etna'ya sinir olduğum için hıncımı senin arabandan çıkarmıştım ama.

Devon: İyi ki de yapmışım.

Devon: Tam bir piç kurususun.

Calum: Teşekkür ederim.

—————————————•
Bir diğer klişeler klişesi lise drama hikayelerimden yani çok da şey yapmamak lazım,,,

godofmuzlupuding 🖤

He(art) || hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin