,,Nicol vstávaj, lebo prídeš neskoro do školy," budil ma Jack, môj brat. Bývam iba s ním.
,,Už som hore," povedala som a pretrela som si oči.
,,Dobre, dole ťa čakám z raňajkami," povedal a odišiel.
Ja som vstala z postele a prešla som do kúpeľne. Vyčistila som si zuby a rozčesala si vlasy. Išla som do izby, a prešla som rovno ku skrini.
Bolo mi pekne vidieť moje tetovanie pod kľúčnou kosťou. Mum&Dad&Emily.Maľovať sa nebudem, načo. Nemalujem sa ani keď idem na nejakú akciu a nie to ešte do školy. Maľujem sa vážne málokedy. Jedine keď idem na párty alebo tak.
,,Ahojte," pozdravila dom brata a jeho priateľku,s ktorou tiež bývam.
,,Ahoj Nicol, dnes ťa zoberieme do školy, my potom pokracujeme dalej," povedala mi Kristin.
,,Jasné, ďakujem," usmiala a už som sa pustila do svojich raňajok. Ešte som vypila svoj zelený čaj a mohlo sa ísť.
Hore som si ešte išla zobrať kabelku, keďže dnes je prvý deň školského rok a ešte nič nepotrebujem.
Nasadla som do auta a mohlo sa ísť. V škole som bola do 15 minút. Obom som dala pusu na líce a vystúpila som. Ešte mi oznámili, že pre mňa neprídu. Nevadí,aj tak pôjdem asi na cintorín.
Sophia a El ma čakali pred vchodom.,,Ahojte," povedala som a obe som objala.
,,Čauko," povedali obé.
,,Tak môžeme ísť do triedy ne?" spýtala som sa.
,,Jasné, ináč, počula som, že dnes majú dôjsť nový učitelia," povedala El.
,,Vážne? Dúfam, že na tie hodiny, ktoré mi učitelia predtým zhnusili. Možno túto budú o niečo lepší," povedala som.
Zo srdca som nenávidela hudobnú, telesnú, Anglicku literatúru, francúzštinu, matiku a ekonomiku.
Učitelia si na mňa zasadli už v prvom ročníku takže sa ani nečudujem. Aj keď som niečo dobré povedala tak ma zjebali, že to je zle a pri tom som vedela, že to mám dobré.
,,Nicol, počúvaš nás?" spýtala sa ma Sophie.
,,Prepáčte, zamyslela som sa," povedala som im.
,,Fajn, pozri už ide James a Jack," povedala El.
James a Jack, sú ich frajeri. Jack chodí s El a James s Sophie. Vôbec ich nemám rada. Sú odporní a kurevnici, no baby si myslia, že takí vôbec nie sú. No ja viem svoje. Nie raz to na mňa obaja skúšali.
,,Super," povedala som.
,,Čo proti nim máš?" spýtala sa ma Sophie.
,,Môj názor poznáte. Idem ja, vidíme sa v triede," povedala som a odišla som od nich.
V triede som si sadla na svoje miesto čo je v prvej lavici. Ja som si toto miesto nevybrala. Ale v prvý deň prvého ročníka som došla ako posledná a tu bolo jediné mesto voľné. A náhodou je to tu dosť fajn. A ako nám, už bývali triedy povedal, tam kde sme si sadli na začiatku, tam budeme sedieť až do konca. Nevadí, je mi tu fajn.
Po chvíľke došli aj baby s chalanmi. Radšej som pozerala do telefónu. Po chvíľke zazvonilo.
,,Dobrý deň trieda," prišiel nejaký nový učiteľ k nám. Bol dosť sexi. Bože.
,,Ja som Liam Payne a som váš triedny, plus vás budem učiť Anglickú Literatúru," povedal. Bože ten hlas.
,,Teraz sa mi každý z vás predstaví, začni ty," povedal a ukázal na mňa prstom.
,,Dobrý deň, som Nicola Collins, už 10 rokov hrávam závodné volejbal a to je asi všetko," povedala som. Nič viac som mu hovoriť nechcela.
,,Dobre ďalší," povedal a usmial sa na mňa.
Takto to pokračovalo celú hodinu. Vôbec som ich nepočúval. Len som sedel a rozmýšlala som čo budem robiť po škole. .
,,Dobre, pozerám, že dnes sa vám dôjdú predstaviť aj ostatný nový učitelia, tak dúfam, že s nimi budete za dobré," povedal a odišiel. Prestávka je len 5 minútová, takže som sa hrala na telefóne.
Zazvonilo na hodinu a do triedy vošiel muž s kudrnatými vlasmi a zelenými očami. Vau. Tento je ešte viac vau ako môj triedy.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...