twelve.

3.1K 126 0
                                    

Ráno som vstala pomerne skoro. Posteľ vedľa mňa bola prázdna. Ešte rozospatá som išla do kuchyne. Prešla som ku chladničke a vytiahla si odtiaľ pomarančový džús.

,,Dobré ráno," počula som hlas za sebou. Strašne som sa zľakla.

,,Bože Harry, vieš ako som sa zľakla? A myslela som si, že si už išiel domov," povedala som mu a napila som sa džúsu.

,,Prepáč mi to. A odveziem ťa do školy len tá vyhodíme o jednu ulicu ďalej aby si niečo nemysleli," povedal mi.

,,Nemusíš má viesť. Mám vlastne auto a aj tak by som sa rada prešla," povedala som mu.

,,Nie, to je v pohode. A nenechám ťa ísť peši," povedal.

,,Ani sa ťa nebudem pýtať či chceš raňajky, lebo viem, že neranajkuješ, ale tam si musela aspoň niečo zjesť, a tak som ti spravil aspoň jeden chleba na desiatu," zazubil sa na mňa.

,,Tam ďakujem teda, idem sa skulturnit a môžeme vyraziť," povedala som mu.

Vybehla som hore po schodoch a rovno vbehla do mojej izby a rovno aj do kúpeľne. Umyla som si zuby, rozčesala som si vlasy a vyšla som z kúpeľne. Prešla som ku skrinu odkiaľ som si vybrala

 Prešla som ku skrinu odkiaľ som si vybrala

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Plus spodné prádlo. Obliekla som sa a ešte som si zobrala kabelku, ktorú má do školy. Zobrala som mobil a išla som dole. Pri dverách má už čakal Harry.

,,Pohnu lebo nestihneme ani jeden do školy," povedal.

,,Tak padaj nech môžem zamknúť," zasmiala som sa.

Obaja sme nastúpili do auta a vydali sa k nemu domov. Býval neďaleko. Mal dosť velký barák.

,,Bývaš sám?" spýtala som sa.

,,Nie," zasmial sa.

,,A s kým?" pozrela som na neho.

,,S chalanmi," zasmial sa.

Aha. Takže on býva s chalanmi. Už viem, že u Harryho budem asi dosť často.

,,Chalani som doma," zakričal Harry do domu.

,,Už sme mali byť na ceste do školy Harold. Včera zmizneš jak strela hneď po tom ako ti niekto volá a teraz dôjdeš," rozčuľoval sa Liam.

,, Kľud, bol som u Nicol," usmial sa.

,,Neverím ti," povedal Liam. Bol mi chrbtom takže ma nevidel.

,,Kebyže sa otočíš tak uvidíš," povedal Harry. Liam sa v tej sekunde otočil.

,,Dobre beriem späť Harry," ospravedlnil sa mu.

,,Ináč ahoj Nicol," pozdravil ma. Prišiel ku mne a objal ma.

,,Ahoj Liam," tiež som ho objala.

,,Tak môžeme ísť. Nicol sedí vpredu lebo ju musím vyhodiť o ulicu ďalej,"  vysvetlil Harry.

,,Okej, poďme. Louis, Niall ide a máme návštevu," zakričal Liam.

,,Koho?" hneď pribehol Niall do haly kde sme stáli.

,,Mňa," usmial som sa.

,,Nicol!" hneď ma bežal objať.

,,Ahoj Nicol, no poďme lebo vážne dôjdeme neskoro," došiel aj Louis.

Nastúpili sme do auta. Cesta do školy od nich trvá 15 minút. Harry ma vyhodil asi tak tri minúty od školy. Rozlúčili sme sa a oni išli rýchlo do školy.

,,Nicol čakaj," počula som kričať. Otočila som sa uvidela som Emily.

,,Ahoj Emily," usmiala som sa na ňu a objala ju.

,,Ahoj, s kým si išla?" spýtala sa ma.

,,S chalanmi ale ani muk. Včera u mňa spal Harry, lebo proste, potom ti na obede poviem, a ráno sme skočili ešte pre ostatných," vysvetlila som jej.

,,Jaj okej, poďme lebo nestihneme ekonomiku," povedala mi.

Úplne dom zabudla, že dnes mám prvé 4 hodiny s chalanmi. Prvá je ekonomika. Potom je hudobná s Louisom, potom anglická literatúra s Liamom a nakoniec Franina s Harrym. A posledné tri hodiny sú také o ničom.

S Emily sme si hneď sadli do mojej lavice. Sadla si ku mne za čo som neuveriteľné rada.

,,Ahojte, takže dnes bude taký ľahký deň keďže sme sa včera vrátili s výletu. Nadiktujem vám pár poznámok a potom sa môžete rozprávať," povedal Niall.

Jak povedal tak aj bolo. Ja som sa rozprávala s Emily o všeličom.

,,Počula som, že Nicol dnes prišla do školy s pánom Stylesom a ostatnými," počula som niekde zo zadu. Očividne to počul aj Niall.

,,To asi tažko keďže išla so mnou," ozvala sa Emily.

,,Tak to určite," zasmiala sa El.

,,Slečna Calder je to pravda, išla s Emily,  ale nechápem prečo by mala ísť s nami, keď sme len učitelia nič viac nič menej," zapojil sa do toho Niall.

,,Prepáčte, ja len hovorím čo som počula," povedala, ale bolo na nej vidieť, že to povedala len zo slušnosti.

Každý si robil už čo chcel ja som sa ďakovne pozrela na Niall. Usmial sa tiež si robil svoje veci.

Teacher/H.S/ ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang