twenty-two.

2.9K 110 1
                                    

Došli sme do apartmánu. Niall a Emily išli hneď do svojej izby. To isté sme spravili aj my s Nicol.

,,Idem sa osprchovať, hneď som tu," povedala mi. Zobrala si svoje veci na spanie.

Ja som sa zatiaľ prezliekol do pyžama, čo vlastne boli len gate na spanie. Bez trička som spával bežné. A doma som spával aj nahý. Chalanom to očividne nikdy nevadilo.

,,Už som tu," vošla do izby Nicol.

,,Poď si ľahnúť prosím," pozrel som na ňu. Mala na sebe tričko, ktoré som jej dal v prvú noc. Spávala v ňom stále.

Ľahla si ku mne a automaticky si hlavu položila na moju hruď. Konečne. Konečne ju mám pri sebe.

,,,Harry, nechcem aby sa medzi nami stali niečo zle," pošepkala.

,,Ani nestane. Milujem ťa a počkáme na koniec školského roka aby sme mohli byť spolu. Hneď v ten deň ako dostaneš vysvedčenie ťa pozývam na večer a potom by sme mohli ísť napríklad ku mne, kde si mimodochom ešte nebola," povedal som jej a pobozkal som ju. Viem, že tieto dva posledné dni ju budem bozkávať stále lebo v LA sa proste bozkávať nemôžeme.

,,Však aj ja teba milujem Harry," povedala mi do bozku. Po chvíľke sme obaja zaspali. Konečne som zaspal v náručí s ňou.

........

Je nedeľa ráno a to znamená odchod odtiaľto. Do LA dôjdeme večer. Bože ako mi bude chýbať to, že nebudem moc pobozkať Nicol a to ani u mňa doma a ani u nej. Nikdy nemôžeme vedieť kde kto je.

,,Tak sa mi od tialto ísť nechce," povzdychla si Nicol.

,,To asi nikomu," zasmial sa Niall a objial Emily. Už čakáme na letisku. Už sme našťastie všetky kontroly za sebou.

Po 20 minútach nás vyzvali aby sme nastúpili do lietadla. Naposledy som pobozkal Nicol, teda nie úplne na posledný ale na dlhú dobu. V lietadle sme sedeli tak ako ed sme išli sem. Celú cestu sme zase prespali, teda aspoň ja áno. Let ma vždy uspával aj ako malého chlapca.

Už sme v LA. Vyzdvihli sme si kufre a nasadli sme do auta. Ja sem sen išiel pred tým taxíkom a Niall autom. S Nicol som sedel vzadu a užíval si posledné chvíle s ňou. Viem, že budeme aj tu kamaráti, ale nebudem ju moc pobozkať ani nič. A to ma serie najviac.

Odviezli sme baby domov. Rozlúčili sme sa s nimi. Vôbec som nechcel Nicol pustiť.

Nicol p.o.v

Ešte len teraz odišli a už mi ten môj idiot chýba. Neverím, že som dala na povrch moje city k nemu. Viem, že som sa 4 dní k nemu správala strašne,   za tie dva dni sme si to dokonalo vynahradili a dohodli sa, že na to zle zabudneme.

,,Chýba mi," povzdychla som si..

,,Aj mne. Byť s ním týždeň v kuse je vážne niečo. Plus keď sa stalo medzi nami niečo," povedala mi Emily.

,,Čo sa medzi vami stalo okrem toho bozku?" spýtala som sa.

,,Vieš jak sme boli na tej Eiffelovke?" iba som prikývla.

,,Tak sme sa v ten deň spolu vyspali," povedala. Bože prečo sme to s Harrym nepočuli?

,,Však ale to je skvelé nie?" spýtala som sa jej.

,,Áno ale tak, teraz zase čakať mesiac a pol na to kedy budeme zase spolu tak ako tam? Bojím sa, že to Niall nevydrží," povzdychla si. Hneď som ju objala.

,,Neboj sa, zvládne to. Miluje ťa a to je hlavné. Vy to zvládnete tak isto ako ja a Harry," povedala som jej.

,,Dúfam, že áno," povedala.

Nakoniec sme išli každá do vlastnej izby. Ja som si začala vybalovať veci. Stále som tu mala to Harryho tričko. A ani mu ho neplánujem dať. Hneď som si ho obliekla.

Ja: Hádaj čo mám práve n sebe 😂

Harry❤️: Moje tričko! Ja som vedel, že mi jedno chýba 😂❤️

Ja: Ale keď ono je také príjemné a voní po tebe ❤️☺️

Harry❤️: Chýbaš mi princezná 😔😔

Ja: Aj ty mne 😔 a to sa vidíme až v utorok v škole

Harry❤️: Chcem byť pri tebe, ale nemôžem😔 ináč vedela si, že Niall a Emily sa spolu vyspali?

Ja: Hej, pred chvíľkou mi to povedala 😆

Harry❤️: Dobre miláčik❤️ idem si ja už ľahnúť lebo zase zaspávam😆 dobrú❤️

Ja: dobrú aj tebe ❤️

Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now