Zobudila som sa na to ako malý plače. Už je ráno. Hneď si. Vstala som z postele a mierila si to k izbe Eda. No dokým som tam došla už prestal plakať a z izby sa ozýval spev. Harryho spev. Hneď som sa tam rozbehla.
,,Harry!"
,,Nicol," položil malého do postieľky a prišiel ku mne.
,,Prepáč mi to. Všetko čo sa stalo ma mrzí," plakala som. Zase. No teraz od šťastia, že sa Harry vrátil.
,,Už je všetko v poriadku," objal ma.
,,Už prosím neodchádzaj," zašepkala som.
,,Ak mi nedáš dôvod tak neodídem," povedal mi a pobozkal ma.
,,Tati," vbehla do Edwardovej izby Kate.
,,Kate," čupol si a objal svoju dcéru.
,,Konečne si tu. Chýbal si mi,a kde je mama?" spýtala sa ho.
,,Neviem miláčik, mama sa mi vôbec neozvala. No teraz si tu s nami. Len mi povedz, prečo si sa nerozprávala s Nicol?" spýtal sa jej a zobral si ju na ruky.
,,Ona mohla za to, že si odišiel," povedala. Mala pravdu. Mohla som jeho odchod
,,Nemohla. A už neodídem, od teba už nikdy," povedal jej.
Eddie sa zase začal hlásiť. Očividne je hľadaný.
,,Idem ho nakŕmiť, budem v spálni," povedala som im sklesnuto.
Vytiahla som malého z postieľky a uložila si ho na rameno. Vyšla som z jeho izby a zamierila si to do spálne. Tam som si ľahla do postele a malému som taká prsník. Krásne začal papať. Ako ja milujem keď je takto pri mne.
,,Prepáč za Kate," vošiel do izby Harry.
,,No nič, má pravdu," povedala som mu a pohladila Eda po hlave.
,,Nemôžeš za to. Nenechal som si to vysvetliť ani od teba a ani od Nialla. Síce má stále štve, že to Niall spravil ale už je to za nami," povedal a ľahol si k nám.
,,Harry? Vážne si ma chcel požiadať k ruku?" spýtala som sa ho otázku ktorá má trápi už od kedy odišiel.
,,Áno, no to je teraz už jedno," povedal mi.
,,Prepáč," povedala som a po tvári mi stielka slza.
,,Ty mne prepáč. Možno som ho nemal po tebe hodiť. Mal som si to nechať po sebe a spraviť to inokedy," povedal mi a objal ma.
,,Nie, ja som nikdy nemala dovoliť aby sa Niall dostal tam kde si bol pred rokom ty," povedala mi.
,,Už to je jedno. Už som zase pri vás a neplánujem tak skoro odísť," povedal a pobozkal ma.
,,Milujem vás," povedala som.
,,Aj ja vás. Všetkých troch," povedal mi.
,,Ehm. Nicol?" vošla do izby Kate.
,,Áno?" pozrela som na ňu.
,,Prepáč mi to. Len som bola smutná, že ocko odišiel," povedala mi
,,Poď sem princezná," natiahla som k nej ruku. Malý už dojedol takže sa s ním maznal Harry. Prišla ku mne.
,,Nič sa nestalo. Ja som to chápala," usmiala som sa a objala ju.
Kate si ľahla k nám do postele. Konečne som sa cítila ako rodina. Priateľ so synom a priateľova dcéra. Tak mi toto chýbalo. Pozrela som sa na Harryho. Ed ležal na ňom a pomaly zaspával. Pohľad na nich bol neuveriteľný. Je vidno, že malému chýbal otec. A tiež je vidno, že Harrymu chýbal Ed.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...