Harry si musel zobrať na ruky Willa a kočík nechať pred dverami. Kate stála pri ňom.
,,Dobrý deň slečna Collins, ja som doktor Franks a zastupijem vášho gynekológa keďže má vážne zdravotné problémy," privítal nás dosť malý doktor.
,,Dobrý deň, toto je môj priateľ Harry Styles, jeho dcéra Kate a kamarátov syn William," povedala som. Harry a Kate tiež pozdravili.
,,Dobre tak otecko si môže sadnúť túto a vy si pôjdete ľahnúť sem. Zoberieme vám krv a hneď sa pozrieme aj na toho drobca," usmial sa mňa.
Jak povedal tak sme aj spravili. Ja som si najprv dala dole tričko a hneď na to som si ľahla. Zobral mi krv a hneď ti poslal do labáku.
Dal mi na brucho taký gél a ultrazvukom mi začal behať po bruchu. Po chvíľke sa na obrazovke ukázal ten náš drobec. Je neuveriteľné ako rastie. Pred nedávnom to bola len taká škvrna a už teraz má všetko potrebné čo potrebuje mať.
,,Tak vyzerá to, že malý je v poriadku. Nekopal vás náhodou dnes nejak často a silno?" spýtal sa ma.
,,Práveže hej, chcela som sa na to aj spýtať," povedala som mu.
,,Je to v poriadku. Len už sa mu očividne nechce byť v brušku. Ale samozrejme tam ešte musí byť minimálne ešte 3 mesiace. Možno budete rodiť skôr, ald to všetko záleží od drobca," povedal mi.
Ešte nám vytlačil fotky a hneď potom mi podal servítky aby som si mohla utrieť ten gél z brucha.
,,Nebolia vás prsia?" spýtal sa ma.
,,Bolia, ale pridávala som to k tomu, že som tehotná," povedala som mu.
,,Máte pravdu, už sa vám pomaly začínajú plniť mliečne žľazy. Takže ak sa priateľovi bude zdať, že ich máte väčšie tak to bude tým, že sa vám tam vytvára mlieko," povedal.
,,Dobre," usmial sa Harry. Bol šťastný. Bolo to na ňom vidieť.
,,A chcem sa spýtať. Ak by začala náhodou rodiť skôr, prežije to malý?" spýtal sa Harry.
,,Bude v našich silách aby to zvládol a aby bol čo najdlhšie v brušku. Ešte vám predpíšem nejaké vitamíny, ktoré budete používať dvakrát denne," povedala a podal mi recept na vitamíny.
Následne sme sa dohodli na ďalšej kontrole. Potom sme s Harrym opustili ambulanciu. Willa uložil do kočíka a vyšli sme z čakárne.
,,Ideme sa najesť do neďalekej reštaurácie," oznámil mi Harry.
,,Výborný nápad, som hladná jak vlk," povedala som.
V reštaurácii som si dala kuracie prsia na ázijský spôsob a ryžu. Na to som mala najviac chuť. Harry si dal nejaký šalát a Kate si dala špagety. Willa som kŕmila detskou výživou.
........
,,Konečne doma," povedala Kate a rozbehla sa do obývačky.
,,Idem ho hore uložiť hneď som pri vás," povedal mi Harry a s William odišiel hore. Malý zaspal po ceste domov v aute.
,,Kate, čo tak ísť na záhradu?" spýtala som sa jej.
,,Áno," povedala a hneď sa tam rozbehla.
Ja som si sadla na terasu a pozorovala som Kate ako sa hrá. Asi zaobstaráme psa.
,,Nech sa páči, zelený čaj," podal mi ho Harry.
,,Ďakujem zlato," usmiala som sa na neho.
,,Dnes mám pre vás prekvapenie," usmial sa na mňa Harry.
,,Asi mi nepovieš čo to je za prekvapenie, že?" spýtala som sa nádejou.
,,Bohužiaľ nie," vyplatil na mňa jazyk.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...