thirteen.

2.8K 108 2
                                    

,,No tak hovor, prečo u teba spal?" spýtala za ma Em.

,,Tak potom ako sme došli pred školu tak ma išli odviesť domov. Keď som došla domov nikto nebol doma. To nebol až taký problém ale v kuchyni na stole som si našla lístok, že Jack, môj brat, sa odsťahoval na druhý koniec LA. Ja som sa rozplakala a celá uplakaná som mu zavolala či nemôže dôjsť. A on samozrejme došiel. A aj u mňa prespal s tým, že ráno pôjdeme k nemu pre veci a do školy. A teraz sa dostávam k tomu, že mám pre teba jeden návrh," usmiala som sa na ňu.

,,Jasné počúvam," usmiala sa aj ona.

,,Ten dom je pre mňa veľký, a preto sa ťa pýtam, či nechceš bývať u mňa. Nemusíš si platiť intrák," povedala som jej a čakala som na jej reakciu.

,,To myslíš vážne?" spýtala sa ma.

,,Samozrejme, síce to nebol môj nápad ale ten dotyčný mal pravdu. Ty si teraz jediná, ktorá pri mne ostala aj keď sa baby prestali so mnou baviť a prečo by som ťa mala nechávať na intráku, keď môžeš bývať u mňa," povedala som jej.

,,Bože, samozrejme, že budem u teba bývať. Ďakujem ti, samozrejme ti budem platiť všetko potrebné a budem chodiť nakupovať aby všetko nebolo na tebe. A, že to bol Harryho nápad?" poslední vetu sa spýtala potichu.

,,Hej," usmiala som sa.

,,Bože, on je skvelý. A Niall tiež," stále sme šepkali.

,,Niekomu sa tu páči Niall," zasmiala som sa.

,,Ticho buď, tam sú," povedala kývla hlavou na stranu.

Ja som sa tam otočila a akurát sa sem pozrel Harry. Očividne hľadal voľné miesto. Lenže jedáleň bola tak plná, že ledva ledva sa našli dve voľné miesta a nie to ešte štyri. Keď v tom sa veľa nás postavili 4 študenti z nižších ročníkov.

,,Ahojte dievčatá máte tu voľné?" spýtal sa Louis.

,,Jasné, my už aj tak budeme o chvíľku odchádzať," usmiala sa Emily.

,,Však máte ešte 15 minút," zasmial sa Niall.

,,Tak ale určite ste nechcete pán profesor počúvať naše rozhovory," pozrela som na neho.

,,A čo keď áno?" spýtal sa Harry.

,,Nicol Collins spáva a Harrym Stylesom," počula som ako niekoho zakričať. Neviem kto to bol, ale bol to mužský hlas.

,,Kto to bol?" Harry sa postavil.

Všetci boli ticho. Samozrejme.

,,Kto to bol? Pýtam sa ešte raz a naposledy. Všetci vieme, že ja si to zistiť viem," bol nastavený a moc.

,,Aj tak je to pravda. Celá škola to vie. Sama Nicol sa nám priznala," počula som hlas Sophie. Harry sa hneď pozrel na mňa.

,,Nie to nie je pravda," hneď som začala krútiť hlavou.

Postavila som sa a vybehla som z jedálne. Cítila som ako mi po lícach tečú slzy. Vbehla som na prvé hajzle, ktoré tu boli. Zavrela som sa do kabínky a rozplakala som sa úplne.

,,Nicol, kde si?" počula som Emily.

Hneď som sa otvorila dvere a vbehla k nej do náruče.

,,Teraz si určite bude myslieť, že hovorím klamstvá," plakala som ešte viac.

,,Nebude, ver mi," utesovala ma.

,,Bude. Určite to počul aj riaditeľ a teraz Harryho vyhodí a mňa tiež."

,,Nič také sa nestane," povedala mi.

,,Pán Styles a slečna Collins okamžite do riaditeľne," počula som hlas riaditeľa.

,,Prosím poď tam so mnou," pozrela som na ňu.

,,Pôjdem," povedala a usmial sa.

Došli sme pred riaditeľne. Harry tu už bol.

,,Pán Styles, to čo povedala Sophie nie je pravda. Ja by som určite nehovorila niečo čo nie je pravda," povedala som mu.

,,Ja ti verím Nicol,..." chcel dopovedať ale vyrušil ho hlas riaditeľa.

,,Poďte dnu," pozrel na nás.

,,Vysvetlite mi, čo sa to tu deje. Je to pravda?" spýtal sa nás.

,,Nie pán riaditeľ. So slnečnou Collins nič nemám. Mimo školy sme síce kamaráti, ale iba ty najlepší, tak isto ako je aj ona s Emily alebo ostatný. So slnečnou Collins sa už poznám nejaké dva roky. Spoznali sme v parku, medzi nami nič nie je," hovoril Harry. Prekvapilo ma jeho slová. Poznáme sa necelý rok a on povie, že nejak dva roky.

,,Je to tak?" spýtal sa mňa.

,,Áno je, a ja mám aj priateľa takže by som nebola schopná ho podviesť," povedala som mu. Síce to nebola pravda, ale tak nevadí.

,,Dobre teda. Vy slečna Collins môžete ísť domov aj so slnečnou Smith," povedal nám riaditeľ.

,,Ďakujem, dovidenia," pozdravila som a vyšla som von.

,,Môžeme ísť domov," povedala som jej.

,,Dobre, doma mi povieš čo sa tam dialo," povedala a usmiala sa.

,,Jasné," tiež som sa usmiala.

Po 5 minútovej chôdzi mi prišla sms. Vytiahla som telefón a pozrela sa na ňu.

Od: Harry😋
Po škole sa u teba zastavím.

Komu: Harry😋
Fajn.

Cesta domov tvrala asi pol hodinku.

,,Po škole sa tu zastaví Harry a asi prídu aj chalani keď, s ním išli aj do školy," povedala som jej.

,,Fajn," usmiala sa.

Teacher/H.S/ ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora