fourty-five

1.8K 84 13
                                    

Sedím s Harrym a Kate doma na záhrade a hráme sa s Nellou. Už je väčšia ako keď ju doniesol Harry.

,,Nicol? Kedy má dôjsť na svet braček?" spýtala sa ma Kate.

,,Až o mesiac zlatíčko," usmiala som sa

Aj keď som si nebola dvakrát istá, že narodí o mesiac. Už asi tri dni mám pocit ako keby som mala rodiť. Bruško už mám dosť nízko.

,,Ale môže sa stať, že začneš rodiť aj teraz?" spýtal sa ma Harry.

,,Ty vieš, že áno. A keď mám byť úprimná tak pár dní sa tak už cítim," povedala som mu pravdu.

,,Je jedno, či dôjde teraz alebo o mesiac. Už sme aj tak dosť pripravení, všetko je pre malého prichystané a aj všetko máme," usmial sa Harry a dal mi budú na bruško. Malý ako keby ho vycítil tak ho kopol.

,,To áno, len sa bojím, že nie všetko bude v poriadku," posmutnela som.

,,Uvidíš, že bude," povedala Kate.

Áno, malá je zase u nás. Áno Kendall je zase niekde v Európe. V poslednej dobe je tam dosť často. Ale tak čo už.

,,Idem si po vodu chcete aj vy?" spýtala som sa.

,,Ja si dám džús," pozrela na mňa Kate.

,,Dobre zlatíčko," usmiala som sa a išla som do kuchyne.

Mierne sa mi zatočila hlava. A hneď na to silné bolesti v brušku. Nevedela som čo to je.

,,Harry!" zvreskla som a v tom som odpadla.

Harry p.o.v

Nicol išla do kuchyne. Už od rána vidím, že nie je vo svojej koži.

,,Harry!" zakričala Nicol a následne som počul ranu.

,,Nicol!" hneď som bežal k nej.

Ležala na ženy a nehýbala sa. Odpadla. Bože môj. Prečo práve teraz, keď je tehotná.

Hneď som zavolal zachránke.

,,Dobrý deň, pri telefóne Harry Styles, moja priateľka odpadla. Je v ôsmom mesiaci," povedal som do telefónu celú uplakaný.

,,Hneď k vám pošleme záchranku. Pozrite prosím či náhodou jej neodtiekla plodová voda,"  povedal mi hlas z telefónu.sakra, ona začala rodiť a pri Tom odpadla.

,,Áno odtiekla," povedal som a snažil sa prebudiť Nicol. Kate stála neďaleko a pozorovala nás.

,,Dobre, do pár minút je u vás záchranka," povedal mi. Ešte som mu rýchlo nadiktoval adresu.

,,Tati, že budú v poriadku," prišla k nám Kate.

,,Budú, sľubujem," nevedel som či presvedčiam sám seba alebo ju.

Do dvoch minút tu bola záchranka. Hneď ju zobrali. Lenže ja som s ňou ísť nemohol. Dúfam, že budú obaja v poriadku. Hneď som zobral Kate a išiel s ňou do auta a išiel som do nemocnice.

.......

Už dve hodiny čakám pred pôrodným sálom. Už sú tu aj chalani. Nicol musela rodiť cisárskym takže som pri tom byť nemohol.

,,Pán Styles," vyšiel nejaký doktor.

,,To som ja," postavil som sa zo stoličky objímajúc Kate, ktorá zaspala.

,,Máte zdravého chlapčeka," povedal mi.

,,A priateľka?" spýtal som sa.

,,Upadla do umelého spánku. Nebojte do dvoch dní by sa mala prebrať," povedal mi.

,,Môžem sa ísť pozrieť na malého?" spýtal som sa ho.

,,Samozrejme, aj tak potrebujeme meno a ostatné informácie," usmial sa na mňa.

Liamovi som podal Kate a ja som išiel spoločne s doktorom za malým. Bože ten je tak zlatý. Strašne v ňom vidím Kate. Áno presne Kate. Ani jeden sa nezaprú, že sú to moje deti.

,,Meno?" spýtal sa ma.

,,Edward Luke Styles," povedal som. Obe mená vybrala Kate.

,,Meno matky a otca."

,,Nicol Collins a Harry Styles," povedal som mu.

Takto to prebiehalo asi 10 minút. Potom som si zobral malého a doktor mi povedal, že s ním môžem ísť na chodbu, ale, že tam nemôžem byť dlho.

,,Tak, prinášam vám malého Eddieho," povedal som a sadol som si s ním na stoličku.

,,Bože ten je tak zlatý," povedal mi Niall.

,,Dokonalý je. Úplne v ňom vidím teba Harry," povedal mi Liam. Kate už bola hore.

,,Môj malý braček," povedala Kate a sadla si ku mne.

,,Môj malý braček," povedala Kate a sadla si ku mne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now