fourty

1.9K 88 1
                                    

Dnes Louis a ostatní chalani okrem Harryho a Nialla odchádzajú do Francúzska. Samozrejme, že s Louisovy ide El a s Liamom Sophie. A my ako inak strážené Willa.

,,Zlato?" došiel do izby Harry.

,,Počúvam ťa," pozrela som na neho.

,,Volala mi Kendall," povedal a usmial sa. To znamenalo iba jedno. Kate dôjde.

,,Dôjde Kate?" spýtala som sa ho.

,,Hej, lenže ona musí odísť na viac ako týždeň," povedal a ľahol si ku mne.

,,Aspoň budeš s malou," usmiala som sa na neho.

,,To áno. Ani nevie ako sa teším na ňu. Strašne mi chýba," pohladil ma po brušku. Zase som o niečo väčšia.

,,Aj mne. Som si myslela, že ma nebude mať rada kvôli tomu, že by si myslela, že som jej ukradla ocka," povedala som a pristúlila som sa k nemu.

,,Ona ťa zbožňuje. Podľa mňa tá berie ako druhú mamu," pobozkal ma.

,,Aj ja ju zbožňujem. A milujem keď sa tuli k brušku. Ako keby som.videla teba," usmiala som sa na neho.

Hneď si hlavu položil na bruško. Začal dávať na neho bozky, vždy ma to šteklilo. Rukoväť som mu vošla do vlasov.

,,Zlato, ešte sme nerozmýšľali nad menom," povedala som mu.

,,Ja viem. Chcem to nechať na malej čo ty na to?" spýtal sa ma. Po pravde aj ja som nad tým rozmýšľala.

,,Aj ja som nad tým rozmýšľala," zasmiala som sa.

,,Tak sa jej dnes spýtame," povedal mi a objal ma.

,,Dnes dôjde aj Louis nám dať Willa, " povedala som mu.

,,Jo, budeme mať na týždeň dve deti," povedala mi.

,,To áno, a to buď rád, že ešte nie som v deviatom mesiaci," zasmiala som sa.

,,To by bolo keby si začala rodiť," zasmial sa.

,,To áno, a ináč to mi pripomína, že by sme mali ísť zajtra na kontrolu," povedala som mu.

,,Jasné," usmial sa.

Po chvíľke niekto zazvonil. Buď Kendall alebo Louis. Ruka v ruke sme išli dole. Harry otvoril dvere a pred dverami stala uplakaná Kate.

,,Pre boha zlatíčko čo sa stalo?" spýtal sa jej hneď Harry a objal ju.

,,Nič, len mama ma nechala ísť samú asi dve ulice," povedala a ešte viac sa rozplakala.

,,Ako to mohla spraviť. Bože mohlo sa ti ni čo stať a to by som neprežil," povedal jej a silnejšie ju objal.

,,Poďte dnu," usmiala som sa na nich.

,,Ahoj Nicol," prišla ku mne a objala a pri Tom mi dala pusu na bruško. Toto robila často.

Od kedy som ju videla prvýkrat tak prešli dva mesiace. To znamená, že je november. O mesiac sú Vianoce a ja nič nemám nakúpené. A piaty mesiac tie dvakrát tomu nepomáha.

,,Poďte do kuchyne. Kate spravím ti kakao?" spýtala som sa jej.

,,Áno, prosím," pozrela na mňa. Stále plakala. Teda skôr jej len išli z očí slzy.

Urobila som kakao aj mne a Harrymu. Ich hrnčeky som zobrala do ruky a položila ich na stôl. Harry utešoval Kate.

,,Prečo ťa nechala ísť samú? Však mne povedala, že tá doveze až sem," povedal jej Harry.

,,Spýtala som sa jej, že kam ide keď budem u vás dlhšie ako týždeň, čo sa ešte nestalo a ona sa nastavila, že to nie je moja vec, zastavila povedala, že mám vystúpiť, že k tebe už trávim, že to je kúsok a ešte vyhodila z auta aj ruksak. Tak som ho zobrala a išla smer sem," povedala a odpila si z kakaa.

,,Ach, moje malé," povedala som jej a objala ju.

,,Mám vás rada," povedala nám.

,,Však aj my tebe zlatíčko," povedal Harry a dal jej pusu do vlasov.

Prepáčte, že je časť o ničom, ale bolí ma hlava a unavená som jak kôň 🤷😍

Teacher/H.S/ ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt