fifty-two

1.7K 79 0
                                    

Harry p.o.v

Niekto zazvonil. Ak zobudí či Edwarda alebo Kate, dostane facku. Išiel som otvoriť. Bola tam Kendall.

,,Kde je tá krpatá soplaňa?" spýtala sa ma.

,,Je tu ale ty sa k nej neoriblížiš. Dať facku malému dieťaťu za to, že chcela ísť za otcom? Si ty vôbec normálna?" spýtal som sa jej.

,,Nedala som jej facku," zavrčala na mňa.

,,Hej a ten odtlačok tvojej ruky na jej líci si spravila dáma, že?" spýtal som sa sarkastický.

,,No bože jedna dávka ju nezabije," prevrátila očami.

,,Ju nie, ale ja som mal sto chutí na teba zavolať sociálku. Kate u nás zostane na dobu neurčitú a je mi jedno, že jej zákonný zástupca si ty a nie je," povedal som jej.

,,Jak chces Harry," povedala, dala mi facku a odišla. A zo čo mi dáš tu facku?

Zabuchol som dvere a išiel som do obývačky kde bola Nicol. Hneď si ma premerala pohľadom. Pri mojej tvári sa rýchlo postavila a prišla ku mne.

,,Ona ti dala facku?" spýtala sa ma.

,,Hej, ale sám neviem prečo," zasmial som sa.

,,Nemám ju rada," povedala a dala mi pusu na stranu líca kde má Kendall udrela.

,,Ani ja nie, ale neľutujem, že s ňou mám Kate," povedal som a objal Nicol.

,,Nedávam ti to ani za zle," pobozkala ma.

,,Oci? Bola tu mama, že?" spýtala sa ma Kate.

,,Bohužiaľ áno, ale neboj v blízkej dobe sem ani nepríde," povedal som jej a zobral si ju na ruky.

,,Mám vás rada, a radšej by som brala Nicol za mamu," povedala.

,,Moja, ona je teraz tvoja nevlastná mama," povedal som jej a dal ju dole, lebo začínala byť už ťažká.

,,Mám vás oboch rada a Edwarda tiež," usmiala sa na nás a obom nám dala pusu.

Z hora sa ozval plač. Eddie. Vybehol som hore a zobral si ho na ruky.

,,Neplač zlato," hovoril som mu.

Zišiel som s ním dole a položil som ho na zem kde mal svoje hračky. Ešte sedieť nevedel tak som ho položil na bruško. Po chvíľke prišli Nicol s Kate.

,,Napadlo ma čo keby sme išli na dovolenku?" spýtal som sa ich.

,,A kam?" spýtala sa ma Nicol.

,,Hawaii," povedal som.

,,Zlato to si nemôžeme dovoliť," povedala mi Nicol.

,,Môžeme. Máme dosť našetrené, šetrím už od svojich 18," povedal som jej.

,,Ale si to tvoje peniaze a nie moje a tvoje," povedala mi sadla si ku mne a k sebe si zobrala Eda a oprela si ho o seba.

,,Sú aj tvoje a nemáte na výber, lebo som už letenky a aj hotel rezervovali," povedal som im.

,,To si kedy stihol?" spýtala sa ma Nicol.

,,V noci keď ste spali," usmial som sama ňu. Kate si sadla medzi moje nohy a oprela sa o mňa.

,,Ty si blázon. A kedy sa ide?" spýtala sa ma.

,,Nabudúci týždeň a aby som nezabudol ide celá naša partia," usmial som sa.

,,Okej, bože ty si blázon. Ináč by sme mali ísť Kate kúpiť nejaké veci lebo tu nič nemá," povedala Nicol.

,,Dobre, zajtra skočím niečo kúpiť," oznámil som im.

Teacher/H.S/ ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora