,,Zlato malý zaspal," povedala som Harrymu, ale ten sa mi neozval naspäť.
Pozrela som sa na neho a zistila som, že aj on zaspal. Pohladil som ho po tvári a posadila som sa, že ich nechám spať a ja pôjdem dole zatiaľ pozerať telku.
,,Nikam nechoď," povedal mi Harry.
,,Len sa vyspíte, ja budem dole," usmiala som sa.
,,Ostaň tu prosím," zašepkal.
Nakoniec som si teda ľahla k nemu. Harry bol po mojej pravici a Will po mojej lavici. Harry ma objial a natlačil si ma k sebe. Síce som nebola unaveno no ani tak som po hvilke zaspala.
Zobudila som sa sama v posteli. Nebol tu ani Will ani Harry. Zašepkala to bol sen?
Postavila som sa z postele a vyspala dom z izby. Dole bolo počuť detský hlas. Takže to nebol sen.
,,Prečo ste ma nezobudil?" spýtala som sa Harryho.
,,Keď ťa nezobudil ani malý a to plakal vážne, že hlasno tak som si povedal, že ťa nechám vyspať, aj tak musíš odpočívať," usmial sa na mňa Harry.
,,Aha okej," tiež som sa usmiala a sadla si k nemu na zem, kde sa hral s Williamom.
,,Ináč, písal mi Louis, že tam ostanú cez noc," usmial sa na mňa.
,,Aspoň si vyskúšame aké to je spať s dieťaťom v posteli," pobozkala som ho.
,,To áno," usmial sa do bozku.
,,Máličk keď chceš môžeme sa ísť pozrieť na ten dom, práve mi písali, že tam je už všetko správne," povedala mi po polhodinke hrania sa s Williamom.
,,Jasne, malého dáme do kočíka a môžeme. Ale dobre vieš, že si nemusel kupovať nový dom," povedala som mu .
,,Ale ja som chcel. Chcel som aby sa moja budúca žena a syn cítila ako doma a kde by nebol pazravy Niall," zasmial sa Harry.
,,Asi máš pravdu. Milujem ťa Harry a neprežijem ak má podvedieš," povedala som mu.
,,Nedokázal by som to," pobozkal ma.
,,Nie sú dôležité slová ale skutky," povedala som mu a postavila som sa zo zeme. Zdvihla som aj Willa a smerovala s ním na horné poschodie. Ideme sa prezliecť.
Ja som si obliekla obyčajne legíny a biele tričko, samozrejme Harryho.
Willovi som dala len obyčajné biele body a tepláčiky. Samozrejme, že som ho ešte prebalila.
Zišla som s ním dole, kde už čakal Harry a mal pripravený kočík, ktorý donieslo Louis.
,,Je to ďaleko od tialto?" spýtala som sa.
,,Nie, je to 10 minút odtiaľto peši," usmial sa na mňa a položil Willa do kočíka, ktorý si automaticky sadol. Očividne ležať už nebude.
,,Tak fajn," usmiala som sa vyšli sme z domu. Zamkli sme a vyrazili sme na cestu.
Harry ma hneď chytil za ruku. Usmiala som sa a viac som zmačkla jeho ruku. Jednou rukou tlačil kočík kde bol smejuci sa Will a druhou držal mňa.
Po 10 minútach sme zastavili pred väčším domom. Toto je naše?
Vssk to je vila a nie dom.
,,To je naše?" spýtala som sa ho.
,,Samozrejme," usmial sa na mňa a pobozkal ma.
,,Poďme sa pozrieť dnu," usmial sa na mňa.
,,Je tu už všetko zariadené, v blízkej dobe sa môžeme nasťahovať. Chcem aby sme tu bývali dokým sa malý narodí.
,, Jasné," usmiala som sa na neho
Vošli sme dnu. Kočík sa nám pekne vošiel do chodby, za čo som bola rada keďže ja malého budem väčšinou voziť v kočíku.
,,Zober malého na ruky a ukážem ti dom," usmial sa na mňa Harry.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teacher/H.S/ ✔️
FanficOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...