Nicol je už od včera doma. Konečne som mohol zase zaspávať pri nej. Dve noci s malym boli super. Celú noc prespal. Však je ešte malý, čo iné by robil.
,,Harry, ideme na záhradu," povedala Nicol a aj s Kate a Eddiem na rukách išla na záhradu.
,,Zlato ja musím ísť niečo vybaviť do mesta," povedal som jej.
,,Jasné, my to nejak zvládneme," usmiala sa na mňa.
,,O chvíľku by tu mal byť Niall. Opatrujte sa lásky moje," pobozkal som ju.
,,Aj ty, papa," povedala mi.
,,Ahoj oci," prišla ku mne Kate.
,,Ahoj drobec. Dávaj na bračeka pozor," dal som jej pusu do vlasov.
,,Dám," usmiala sa.
Zobral som si kľúče od auta a išiel som do auta. Nasadol som a vyrazil som do mesta kde sa mám stretnúť s Liamom. chcem požiadať Nicol o ruku. Už to plánujem nejaký ten piatok. S Liamom som.dohodnutu, že nám postráži deti.
,,Čau," pozdravil ma Liam keď som došiel na dohodnuté miesto.
,,Čau," pozdravil som ho naspäť.
Už asi hodinu vyberáme prsteň ale žiadny nie je dokonalý pre Nicol.
,,Dobrý deň, poradím vám nejak?" spýtala sa ma mladá slečna.
,,Hľadám snubný prsteň pre moju priateľku," povedal som už celkom zúfalo.
,,Pár ich tu máme, hneď vám ich donesiem," povedala mi.
Po chvíľke bola naspäť aj z krabičku prsteňov. Mne do oka hneď padol jeden.
,,Liam myslíš, že sa jej bude páčiť?" spýtal som sa ho.
,,Určite hej, tento mi k nej pasuje najviac," usmial sa.
,,Poprosím vás tento a môžem poprosiť ešte aj červenú krabičku?' spýtal som sa jej.
,,Jasné," usmiala sa a zabalila mi prsteň.
Zaplatil som a s Liamom sme išli ešte na kávu. Keď sme dopili tak sme išli k nám.
V dome bolo ticho. Deti asi spia a Nicol s Niallom sú na záhrade.
Vošli sme dnu a hneď sme išli na záhradu. Lenže to čo som uvidel má dosť bolelo. Nicol sa bozkávala s Niallom.
,,Nicol?" zlomil sa mi hlas.
,,Harry, nie je to tak ako to vyzerá," hneď mi povedala
,,A ako to potom kurva vyzerá. Dôjdem domov a moja priateľka sa bozkáva s mojím najlepším kamarátom. A ty Niall, nemáš doma priateľku?" kričal som. Bolo mi do plaču.
,,Harry je to moja chýba, ona za nič nemôže," hovoril pomaly Niall.
,,Keby za nič nemohla tak kurva nespolupracuje. A ja idiot som ťa chcel požiadať o ruku, no teraz nech to spraví Niall!" zakričal som a hodil po nich novo kúpený prsteň v krabičke.
Liam ani neviem kde bol. No ja som sa vybral za deťmi. Chcem sa s nimi rozlúčiť. Kate to snáď pochopí a nebude chcieť byť pár dní so mnou. Ja potrebujem byť sám.Ako som zistil tak Niall bol pri Kate ktorá plakala.
,,Liam, choď prosím k malému," povedal som mu a zotrel som si slzy. Liam odišiel o už u ďalej.
,,Kate čo sa deje," sadol som si k nej.
,,Prečo ste sa hádali?" spýtala sa ma.
,,My sme sa nehádali miláčik, no ja musím na pár dní ísť preč, budeš tu s Nicol a Edwardom dobre?" spýtal som sa jej.
,,A vrátiš sa? A kedy si pre mňa príde mama?" spýtala sa ma.
,,Áno vrátim sa. A neviem kedy si pre teba príde," objal som ju.
,,Mám ťa rada oci," povedala mi.
,,Však aj ja teba zlatíčko. Idem ešte za Eddiem, a potom pôjdem, vy sa tu držte a dávaj na nich prosím pozor," povedal som jej a dal som jej pusu. Obaja sme plakali.
,,Dobre, pa," zašepkala a naspäť si ľahla do postele. Plakala. Boli ma ju vidieť takto.
,,Liam, kľudne môžeš ísť ja odtiaľto aj tak pôjdem preč," povedal som mu.
,,Kam pôjdeš?" spýtal sa ma.
,,Asi k mame do Holmes Chapel," povedal som jej.
,,Dobre. Budem ti volať," oznámil mi
,,Jasné a Liam, keď tu nebudem, že dáš na nich pozor?" spýtal som sa ho.
,,Jasné, že dám. Ale vieš, že nemusíš odchádzať, možno to vážne bolo celé nedorozumenie," povedal mi.
,,Chcem odísť. Videl som ich. Spolupracovala s ním," povedal som mu.
,,Tak sa maj Harry," povedal mi a odišiel.
Ja som si na ruky zobral malého. Ma týždeň aj niečo a ja už ho opúšťam.
,,Sľubujem synček, že sa uvidíme no na pár dní musím ísť preč," povedal som mu a dal som mu pusu na čelo. Spal takže som ho naspäť položil do postieľky a prikryl.
Vw i si brať nebudem u mamy aj tak nejaké veci mám. Zišiel som dole schodmi.
,,Harry, prosím neodchádzaj," prišla do chodby uplakaná Nicol.
,,Ja musím. Nemôžem tu byť, nie po tom čo ste mi spravili. Milujem ťa ale toto má vážne zasiahlo, možno ešte prídem. Daj pozor na Kate a na Eddieho," povedal som jej.
Plakal som. Vážne ma to zasiahlo. Nicol milujem, najviac na svete. Myslel som si, že budeme krásna rodina, že sa zoberieme a bude mať kopec detí, no realita je iná. Bolestivejšia.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...