Obývačka
Kuchyňa
Detská izba
SpálňaŠatník
Kúpeľňa
Ten dom bol vážne obrovský. Zamilovala som si to tu už teraz a to tu ešte nebývame.
,,Harry je to dokonalé," objala som ho.
,,Pre moju princeznú všetko," pobozká má.
,,Strašné sa mi páči ako je decká izba ladená do biela," povedala som mu.
,, Pomáhala mi ju zariadiť mamina a chalani," povedal mi.
Boli sme tu asi ešte hodinku a potom sme sa vybrali do parku a následne sa niekam najesť.
Harry p.o.v
Nemohol som Nicol povedať, že Kendall má so mnou dieťa. Viem, že by som jej v tomto klamať nemal ale bojím sa, že má opustí.
Kendall som nevidel 5 roky od rozchodu a keď ju teraz stretnem tak ju stretnem s dievčatkom, ktoré sa neuveriteľne podobá na mňa. Nakoniec tá mala zakričala, že Mami pozri to je ocko a pri tomto ukazovala na mňa.
Najprv som jej nechcel veriť a preto som zobral malú aj Kendall na ocovské testy nakoniec sa potvrdili, že je moja.
S Kendall som sa o tom porozprával a nakoniec som zistil, že sa odsťahovala preč a až tam zistila, že je tehotná a mňa nechcela otravovať. Boli sme objavili mladý, boli sme prváci na strednej, obaja sme mali 17. A hneď ako sa Kendall odsťahovala som začal chodí s Chloe.
Viem, že to musím povedať Nicol. Lenže sa bojím. Už aj chalani Tom vedia. Musím jej to dnes povedať, lebo malú Kate si chcem hrávať k sebe.
,,Nicol?" pozrel som na ňu. Práve uspala Willa. Lezime už v posteli.
,,Ano zlato," pozrela na mňa.
,,Musím ti niečo dôležité povedať. Pod radšej do obývačky," povedal som jej a postavil som sa z postele. Tiež sa postavila a spolu sme išli dole.
Sadli sme si na gauč.
,,Nebuďme chodiť o kolo horúcej kaše. Mám dcéru. Mám ju s mojou bývalou priateľkou Kendall. Chodil som s ňou ešte pred Chloe. Kendall ostala tehotná keď sme mali 17. Sám som do teraz nevedel, že mám dcéru až kým som ju pár dní do zadu nestretol a tá mala sa tak neuveriteľne na mňa podobala, že to nebolo ani možné. Išli sme na testy a dokazalo sa, že som jej otec," povedal som jej.
,,Ja neviem čo na to povedať. Na jednej strane to je dobre, že máš dcéru ale na druhej strane sa cítim podvedená aj keď sme spolu v test nič nemali," pozrela na mňa.
,,Nemusíš sa cítiť podvedená. S Kendall som skončil už strašne dávno. Áno ľúbil som ju ale miloval som len dve ženy a to Chloe a teba. Chcem sa s malou stretávať," povedal som jej
,,Dobre. Chcem ju spoznať. Chcel spoznať dcéru môjho priateľa," povedala mi.
,,Dobre. V blízkej dobe sa s ňou stretneš," povedal som jej a pobozkal som ju.
,,Dúfam, že sa na mám nehneváš a, že odomna neutečieš," pozrel som na ňu.
,,Bohužiaľ sa má nezbavíš, čakáme spolu malého princa," pobozkala ma.
,,Milujem vás," povedal som jej a pohladil jej bruško.
........
,,Zlato nebuď taká nervózna," ukludňoval som Nicl
Dnes sa má totiž stretnúť s malou Kate. Kendall mi ju donesie do parku a mala si vydupala u nej, že chce u mňa spať. Súhlasil som.
Ináč, už bývame v novom. Dnes sú pozvaní chalani k nám na grilovačku. Chcú aj oni spoznať moju dcéru.
,,Bojím sa, čo keď ma nebude mať rada?" spýtala sa ma.
,,Bude ťa mať rada," povedal som jej a objal som ju. Prave sme sa chystali už ísť z domu a ísť po aký do parku.
,,Budem tu veriť," pobozkala ma.
Chytil som ju za ruku a tak sme vyšli z domu.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...