Neuveriteľný pocit je zobúdzať sa vedľa svojho priateľa. Harry ma objímam okolo pása a ruku mal na mojom brušku.
,,Dobre ráno," povedal Harry. Očividne už bol hore dlhšie, lebo nemal svoj ranný chraplák.
,,Aj tebe, od kedy hore?" otočila som sa k nemu.
,,Asi hodinku. Spal som a zrazu dom zacítil ako má niečo koplo, zobudil som sa a to bol náš malý drobec. Asi z neho bude futbalista," zasmial sa Harry.
,,Očividne hej. Aj tak nechám na ňom aby si vybral čo on chce," povedala som mu pohladila si brucho a hneď na to má malý kopol.
,,Nemusel by ale toľko kopať, celkom to bolí," povedala som mu.
,,Ach moje zlato, ale aj tak je to úžasný pocit, vedieť, že ten zázrak v tebe rastie," povedal mi a pobozkal ma.
,,To je, cítiť ho je niečo neuveriteľné," povedala mi.
Pomaly sa otvorili dvere. Dnu nakukla Kate. Asi si myslela, že ešte spíme.
,,No poď k nám," zasmial sa Harry.
Kate hneď skočila k nám do postele. Začala sa túliť s Harrym. Boli neuveriteľne zlatí.
,,Ako si sa vyspinkala?" spýtal sa jej Harry.
,,Skvelo. Will síce v noci začal mrnčať ale objala som ho a u bol kľudný a nás ránom došiel Louis pre neho a tým má zobudil," usmiala sa na nás.
,,Takže sa ti spalo skvelo v novej izbe?" spýtala som sa jej.
,,To bude moja izba?" spýtala sa ma.
,,Áno. Vždy keď budeš u nás je to bude tvoja izba," povedal jej Harry.
,,Ďakujem vám," usmiala sa a objala nás.
Nakoniec sme sa postavili z postele a spolu sme išli všetci dole. No a čo, že sme boli len v pyžamách. My sme doma a ako poznám ostatných tak aj oni budú v pyžamách.
,,Dobré ránko," pozdravili sme všetci.
,,Ahojte," odzdravili nás.
Na stole boli palacinky. Dúfam, že ich robila Emily. Jej palacinky sú báječné.
,,Emily robila si ich ty?" spýtala som sa jej. Ona sa len usmiala a prikývla.
Hneď som si nabrala 4. Samozrejme všetky z nutellou. Aj Kate som namazala dve a Harry si dal 4. Keď si vezmem, že jem ako dospelý chlap tak mi je zle. Ale tak zase nem za dvoch. A vo mne rastie chlapec a ten potrebuje veľa sily.
,,Čo budeme dnes robiť?" spýtala som sa.
,,No my musíme ísť všetci domov takže tak no," povedal Liam.
Ach jaj. Keď si vezmem tam o chvíľku už začína aj škola, čo znamená, že Harry bude chodiť do práce.
,,Vám o chvíľku začína aj škola čo?" spýtala som sa.
,,Bohužiaľ už o týždeň," zosmutnel Louis.
,,Ale tak doobeda budete v robote a poobede s nami s vašimi polovičkami," usmiala sa El.
,,Ano, ale vôbec sa mi nechce ísť od vás,od teba a od Willa," povedal Louis.
,,To zvládneš. Budeme ťa chodiť čakať keď pôjdeš zo školy," usmiala sa na neho.
Bože oni dvaja sú tam zlatí spolu.oni sú proste dôkaz lásky. Su spolu už od strednej. Majú spolu syna a čo som počula tak Louis chce Elektrické požiadať o ruku v Paríži, kde pôjdu zo školou na začiatku školského roka. Harry nejde keďže tam bol minulý rok so mnou. Takže budeme očividne strážiť Williama.
Dnes kratšia snáď nevadí ❤️🤷
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...