Harry p.o.v
Konečne dnešný deň končí. Ráno som plánoval, že budem u Liama v triede a budem sa s ním rozprávať, ale riaditeľ mi dal robiť všelijaké papierovačky. Vôbec sa mi to nechcelo robiť.
,,Ideš už alebo máš ešte niečo na práci?" spýtal sa ma Liam.
,,Už našťastie končím. Dnešný deň som si predstavoval inač," povedal som u a začal som si baliť svoje veci.
,,Ja som ho mal dnes dosť zaujímavý. Zistil som nejaké veci," zasmial sa.
,,O kom?" spýtal som sa ho.
,,O tebe a Niallovi," zasmial sa.
Bože zas počúval nejaký cudzí rozhovor. Ja toho chlapa nechápem. Našťastie už je ako tak v pohode po rozchode s Dan. Už sa zase usmieva a aj blbne s chalanmi, ale ja aj tak na ňom vidím, že je z toho smutný. Snažím sa tu byť pre neho lebo aj on tu bol pre mňa pred rokom.
Pred školou sme ešte počkali na Nialla a Louisa. Nastúpili sme do auta. Liam šoféroval. Ja som sedel na strane spolujazdca a rozmýšľal som nad Nicol. Dnes som ju vôbec nevidel, čo bolo dosť divné. Snáď bola v škole.
,,Liam?" povedal som jeho meno.
,,Počúvam ťa," stále pozeral na cestu.
,,Bola dnes Nicol vôbec v škole?" spýtal som sa ho.
,,Hej, len celý deň bola v triede a rozprávala sa s Emily," usmial sa.
,,Jaj, okej," povedal som.
Po 10 minútach sme boli doma. Ja som vyšiel z auta a hneď išiel do vnútra. Rovno som išiel do svojej izby. Ľahol som si na postel a len tak pozeral do stropu. Stále som mal v hlave Nicol. Tá baba sa mi fakt páči. Je iná ako ostatné. Je strašne krásna, milá, bláznivá a viem, že keď ona bude niekoho milovať tak to bude celý srdcom. Ona nie je ten typ baby čo by striedala chalanov každý týždeň.
,,Harry čo sa s tebou deje?" spýtal sa ma Liam, ktorý vošiel do mojej izby.
,,Malo by mi niečo byť?" spýtal som a ho.
,,Neodpovedaj mi na otázku otázkou. A vidím, že od soboty si mimo," povzdychol som si, lebo som vedel, že má pravdu.
,,Fajn, ľúbim Nicol," povedal som mu pravdu.
,,Ale však to je skvelé nie?" spýtal sa.
,,Ja neviem. Sám vieš, že vzťah so študentkou nie je reálny, a dva mesiace neviem či vydržím," povedal som mu.
,,Harry buď si istý, že ty tie dva mesiace vydržíš. Pamätám si ako si bojoval o Chloe. Keď sa ti páčila bola akurát s tým idiotom Thomasom," povedal mi.
,,Bojoval som o ňu tri mesiace. Lenže toto je iné Liam, Chloe bola moja spolužiačka a nie žiačka," povzdychol som si.
,,Pozri dnes sa Emily a Nicol o tebe a Niallovi rozprávali, a Nicol o tebe rozpráva len v tom dobrom. Má ťa vážne rada," povedal mi.
,,Ale len ako kamaráta," povedal som mu a posadil som sa.
,,A čo ak nie?" spýtal sa ma.
,,Pochybujem, že by ma ľúbila, som od nej o 4 roky starší, vyzerám jak idiot, a správam sa jak malé decko dakedy," povedal som mu.
,,A práve to je na tebe výnimočné Harry. To, že máš 25 neznamená, že sa nemôžeš chovať ako dieťa dakedy, viem mal si už rodinu a všetko, ale Harry mal by si na to zabudnúť a sústrediť sa na Nicol a bojovať o ňu, verím, že ty tie dva mesiace vydržíš a potom už budú prázdniny a plánujeme ju zobrať na tú chatu pamätáš? Určite sa tam na niečo stane a plus piatok odchádzate do toho Francúzska," povedal mi.
Asi mal pravdu. O Nicol by som mal bojovať. Chloe a moja malá princezná budú navždy v mojom srdci, ale od dnešného dňa tam bude aj Nicol. Snáď si ju získam.
YOU ARE READING
Teacher/H.S/ ✔️
FanfictionOn, učiteľ na strednej škole v LA. Ona, študentka 4 ročníka na strednej škole. Čo sa stane ak na jej školy dôjdú nový učitelia.A práve on ju bude učiť predmety, ktoré zo srdca nenávidí. Zmení sa niečo, alebo bude nenávidieť aj toho učiteľa? Cover by...