twenty.

2.9K 131 5
                                    

Večer sme išli do neďalekého baru na drink. Nicol mala na sebe krásne šaty, ktoré jej siahali do polky stehien a Emily bola na tom podobne.

,,Musíme dať tých dvoch dohromady," povedal som Nicol keď sme kráčali k baru a Em s Niallom išli zase po predu.

,,Jasné, že musíme," usmial som sa na ňu. Prečo sa stále usmievam?

Po 10 minútach sme došli do takého podniku. Po ceste sme sa rozhodli, že do baru nepôjdeme. Aj tak si myslím, že sa opijeme na izbe jak prasatá.

Každý sme si dali jeden Aperol a potom sme išli naspäť na hotel lebo začalo pršať. Ledva ledva sme to stihli na hotel a začalo tak pršať, že to som už dlho nezažil.

,,Mám nápad, otvoríme si jednu fľašku jegra a zahrajeme si niečo," povedal Niall.

Jak povedal tak aj bolo. Teraz máme každý v sebe aspoň 7 panákov jegra a hráme fľašu. Práve točí Niall a padne na mňa. Bože.

,,Odvaha," poviem hneď.

,,Pobozkaj Nicol," zaškeril sa na mňa. Debil, moc dobre vedel, čo k nej cítim.

Pozrel som na Nicol. Nevyzerala, že by jej to vadilo. Jemne som sa naklonil k nej. Zopakovala môj pohyb. Boli sme od seba vážne kúsok, keď mi zazvonil telefón. Kto to teraz môže byť? Pozrel som sa kto mi volá riaditeľ. Sakraa.

,,Dobrý deň," pozdravil som.

,,Dobrý pán Styles, tak čo ako sa vám tam zatiaľ páči?" spýtal sa ma.

,,Je tu výborne. Aj lokalita kde sa nachádzame je fakt super, všetko je nablízku," usmial som sa aj keď to nemohol vedieť.

,,Tak to som rád, vy tam určite máte už večer tak vás nebudem riešiť dovidenia," zložil.

,,Riaditeľ," povedal som. Ani som si nevšimol, že tu Nicol nie je a Emily tiež nie.

,,Kam išli?" spýtal som sa.

,,Neviem, Nicol sa postavila a rýchlo odbehla a Em hneď za ňou," povedal Niall.

,,Že je medzi tebou a Em niečo," povedal som mu.

,,Včera večer keď sme došli na hotel a išli do izby tak sme si automaticky vybalili A potom sme si ľahli na posteľ. Lenže ona začala do mňa rýpať tak som ju začal štekliť a potom sme sa nejak pobozkali," poškriabal sa na zátylku.

,,Gratulujem bro. Vážne ti to moc prajem," usmial som sa na neho a kamarátsky ho objal.

,,Ehm, Harry? Volá ťa Nicol," oznámila mi Em, ktorá stála za nami. Snáď nás nepočula.

,,Jasné," postavil som sa a vbehol som do našej izby. Nicol ležala na posteli a plakala.

,,Hej, čo sa deje?" hneď som k nej prišiel.

,,Harry, ja už ďalej nevládzem," povedala mi. Nechápal som ju.

,,Pod ku mne s povedz mi čo sa deje," povedal som jej.

,,Práve o to ide Harry. Trávime moc času spolu. To jak si ma dnes chcel pobozkať. Dobre dal ti to Niall ako úlohu, ale mohol si odmietnuť. Harry, ja viem ,že to je nesprávne lebo si môj učiteľ a ja by som nemala ale už sa to stalo a proste je to silnejšie ako ja," povzdychla si a pozrela sa mi do očí.

,,Nicol,..." nenechala má dohovoriť.

,,Harry, ja ťa ľúbim," povedala a ešte viac sa rozplakala.

,,Nicol, aj ja ťa ľúbim a uvedomujem si všetky následky," povzdychol som si aj ja s objial ju.

,,A prosím neplač, trápi ma to," šepkal som jej.

,,Harry, viem, že teraz to čo spravím bude zlé, ale ja už vážne ďalej nemôžem čakať," povedala a pobozkala ma.

Chvíľku som bol prekvapený ale nakoniec som spolupracoval. Nechcel som aby prestala. Mala tak dokonale pery, presne také ako som si predstavoval.

,,Je to nesprávne," povedala.

,,Je, prečo som ťa nemohol spoznať skôr," povzdychol som si a objal ju. Spoločne sme si ľahli aj vo veciach čo sme mali na sebe a tak v objatí sme zaspali.


Teacher/H.S/ ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora