two.

3.9K 160 10
                                    

Harry p.o.v

Dnes je môj prvý deň. Na túto školu som nastúpil aj s mojími troma kamarátmi. Spoznali sme sa na strednej.

Zazvonilo na druhú hodinu.Hodina v 4.A budem ich učiť Franinu a telák. Bože som tu nový a hneď mi dajú maturitu triedu.

,,Dobrý deň trieda," vošiel som dnu. Odzdravili ma.

,,Takže, moje meno je Harry Styles, práve som vyštudoval vysokú školu. Budem vás učiť Franinu a telák," oznámil som im.

,,Tak sa mi každý predstavte, ale keďže máme franinu, tak pekne po francúzsky. Aspoň si vás vyskúšam. A hovorte aj známku čo ste mali minulý rok na vysvedčení," povedal som im.

Každý sa mi začal predstavovať. Ja som si zapísal rovno aj zasadací poriadok a k tomu si napísal aj známky. Všetci mali, že jedna dva až na Nicol. A tá podľa mňa vedela z nich najlepšie po francúzsky. Niektorí, nevedeli ani odpovedať na moje otázky a pri tom mali známky, že jedna.

Zazvonilo na koniec hodiny.

,,Nicol, môžeš ísť prosím na chvíľku so mnou?" spýtal som sa jej.

Zmetene sa na mňa pozrela ale nakoniec prikývla a postavila sa z jej miesto. Ja som si zobral veci a išiel som smer môj kabinet, ktorý mám s Liamom.

Vošli sme dnu. Liam tu bol. Oops.

,,Spravila niečo?" hneď sa spýtal.

,,Nie nie," usmial som sa na neho.

,,Nicol tu si sadni," povedal som jej a ukázal na svoju stoličku. Ona tak spravila. Ja som sa oprel o svoj stôl.

,,Ako je možné, že vieš tak dobre po francúzsky, vedela si odpovedať na moje otázky, a pritom si mala 4 na vysvedčení?" spýtal som sa jej.

,,Nenávidím ten predmet. Teda skôr, učiteľku čo som mala pred tým. Na veľa predmetov boli na mňa učiteľky zasadnuté. Aj keď som to mala dobre tak mi to dali ako zle. Franinu sa učím už od prvej triedy na základke, keďže ten jazyk milujem, takže viem čo je dobré a čo nie, no oni mi vždy hovorili, že som sa to učila zle," povedala a pozrela sa na mňa.

,, Riešila si to? Však ty vieš možno lepšie po francúzsky ako ja. A to je už čo povedať, ale nie. Proste nechápem ako si mohla mať 4, ale neboj teraz budeš mať už len dobre známky, však tvoja Franina je úžasná. A ak sa smiem spýtať, ešte aké predmety si mala zle?" spýtal som sa jej. Vážne som to nechápal. Vážne vedela dosť dobre po francúzsky.

,,Matika, telesná, anglická literatúra, ekonomika a hudobná," povedala mi.

,,Telesná. Však si mi hovorila, že hrávaš 10 rokov volejbal," povedal Liam. Vedel som, že počúva. Vlastné je jej triedy. A bude ju učiť Anglickú literatúru..

,,Však to. Nikto to okolo mňa nechápal. Len učitelia ma videli ako tu zlú vo všetkom," povedala mi.

,,Neboj, určite nie si zlá v ničom z toho čo si tu vymenovala. Však uvidíme na hodinách kde budeš mať možnosť dokázať, že ty nie si v ničom zlá. A k tej telesnej. Nemôžeš byť v nej zlá keď hrávať volejbal už dlho," povedal som jej.

,, Ďakujem, že mi dáte možnosť, dúfam, že aj ostatní učitelia mi ju dajú," usmiala sa na mňa a Liama. Mala krásny úsmev.

,,Dobre Nicol, utekaj do triedy, o chvíľku bude zvoniť," povedal jej Liam.

Postavila sa a s pozdravom odišiela

Teacher/H.S/ ✔️Where stories live. Discover now